גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סטרימינג

עוד כתבות

אילוסטרציה: Shutterstock

התחרות של המותגים היא על 6 שעות מדיה ביום. כך הם יוכלו לנצח

צפייה בטלוויזיה, גלישה ברשתות החברתיות ובאינטרנט לצד האזנה למוזיקה - כל אלה מתכנסים כיום לשש שעות בממוצע של צריכת מדיה, שבהן למפרסמים יש הזדמנות להגיע לכיס של הצרכנים • הדוח השנתי של חברת הייעוץ דלויט מציע כיצד לעשות את זה

אלק בולדווין במשפטו בגין הירי הקטלני ב-2021 של צלמת הקולנוע האלינה האצ'ינס / צילום: ap

מפיצי הסרטים העצמאיים עלו על מודל עסקי חדש ורווחי: מסקנדל לסטרימינג

"אמריקן דרימז", שהכוכב שלו הורשע בתקיפת חברתו, "ראסט", שבצילומיו הרג אלק בולדווין את הבמאית בשוגג, "המתמחה" הנפיץ על דונלד טראמפ • המפיצים הולכים על סרטים קטנים שעוררו שערוריות גדולות, בתקווה לעשות את הקופה כשיגיעו לטלוויזיה

נטפליקס / צילום: Shutterstock, Daniel Avram

עבור נטפליקס, תרחיש האימים של הכלכלה עשוי להיות בשורה טובה

ענקית הסטרימינג עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות שפרסמה לרבעון הראשון של 2025, והציגה צמיחה דו־ספרתית של 13% בהכנסות • מה היה לחברה לומר על התוצאות, איך היא מושפעת מהסביבה הכלכלית הנוכחית, ואילו צעדים היא מתכננת להמשך? • 4 הערות על דוחות נטפליקס

נטפליקס / צילום: Shutterstock

נטפליקס עוקפת את התחזיות - ולראשונה לא חושפת את מספר המנויים

ענקית הסטרימינג דיווחה על הכנסות של 10.54 מיליארד דולר - עלייה של 13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד • לראשונה, החברה החליטה לא לחשוף את מספר המנויים שלה, ולהתמקד בנתונים הפיננסיים • בג'יי.פי מורגן כינו את נטפליקס באחרונה "החברה העמידה ביותר", לאור בסיס המנויים החזק שלה

אלי אדדי, מנכ''ל סלקום / צילום: ענבל מרמרי

בלעדי סלקום בעקבות נטפליקס: תטיל "קנס" על מי שישתף את פרטי המנוי

חברת סלקום מתחילה להתריע בפני משתמשים שחורגים מתנאי ההסכם, ותדרוש עוד 19.9 שקל לחודש עבור צפייה מחוץ למשק הבית • מדובר בצעד נוסף של המנכ"ל החדש אלי אדדי לשיפור הרווחיות

מרטין סקורסזה בבכורת ''Killers Of the Flower Moon'' של אפל טי.וי+. השקיעה בתוכן כ–20 מיליארד דולר / צילום: Reuters, Image Press Agency

כדי לחתוך הפסדים של מיליארד דולר בשנה על סטרימינג, אפל צריכה לשנות אסטרטגיה

למרות הצלחות ברייטינג ושמות ענק כמו סקורסזה ודיקפריו, אחוזי ההתנתקות מאפל טי.וי+ הם מהגבוהים בענף, 7%-6% בחודש • ביכולתה להמציא את עצמה מחדש עם תגבור הקטלוג הדל ושידורי הספורט

FreeTV

בלעדי השותפות ב־FreeTV מתפרקת? RGE במגעים למכור את חלקה לקשת

שנתיים אחרי שהשיקו את שירות הסטרימינג המוזל בקול תרועה ועם חלומות גדולים, RGE וקשת נערכות להפרדת כוחות • לחצים אדירים של השוק הניעו את פירוק השותפות, לצד חילוקי דעות ביחס לניהול המיזם • האם עסקאות yes־פרטנר והוט־סלקום המתהוות השפיעו?

מרכז השידור של yes / צילום: תמר מצפי

תקלה נרחבת במערך השידור: שיבושים בשירותי yes, ערב השקת ליין מוצרים חדשים

לקוחות רבים דיווחו על תקלה משמעותית בשירותי הסטרימינג של חברת yes, כאשר נתקלים בקשיים בצפייה בשירותי yes+ ו-STING+

מנכ''ל נטפליקס העולמית, טד סרנדוס / צילום: Associated Press, Richard Shotwell

השיא במינויים ומלחמת התוכן: הדרך של נטפליקס להתאוששות מהמשבר

אחרי הנפילה שחוותה מניית ענקית הסטרימינג ב-2022, בשוק פקפקו ביכולתה להתאושש, וכבר היו מי שהספידו את המודל שלה • אבל מאז ועד היום החברה הציגה מסלול מרשים של התאוששות שהגיע לשיא עם הדוחות הרבעוניים שפרסמה השבוע, שכללו זינוק בתחזית ההכנסות וחציית רף 300 מיליון המנויים

נטפליקס / צילום: Shutterstock, Daniel Avram

אחרי הדוחות המעולים: נטפליקס מודיעה על העלאת מחירים נוספת

אמש דיווחה חברת הסטרימינג על הכנסות של 10.25 מיליארד דולר ברבעון, לעומת צפי ל-10.11 מיליארד דולר • נטפליקס אינה פוסחת על העלאת מחירים, ומסלולי החברה יתייקרו במספר מדינות בעולם, ובהן ארה"ב, קנדה, פורטוגל וארגנטינה • לפי שעה לא ברור אם המחיר יעלה גם בישראל

נטפליקס / צילום: Shutterstock

נטפליקס עקפה את הציפיות; המניה זינקה במסחר המאוחר

ענקית הסטרימינג דיווחה על הכנסות של 10.25 מיליארד דולר, לעומת צפי של 10.11 מיליארד דולר • הרווח - 4.27 דולר למניה, לעומת צפי של 4.2 דולר למניה • נטפליקס הוסיפה כ-19 מיליון מנויים ברבעון, יותר מכפול מהצפי • המניה זינקה בכ-10% במסחר המאוחר

אילן סיגל, מנכ''ל yes / צילום: רמי זרנגר

בלעדי לראשונה ב־yes: פרסומות בשירותי הסטרימינג מאמצע 2025

שחקנית הטלוויזיה הוותיקה תיכנס לעולם הפרסומות החל מהמחצית השנייה של 2025 ותפעיל בסטינג וב־yes+ מודל פרסום מטורגט בדומה לזה של נטפליקס ודיסני, שיאפשר לה להציע מסלול מוזל ללקוחות • בחברה מחפשים מנועי צמיחה חדשים, והמהלך בא מספר חודשים לאחר ההודעה על שת"פ עם פרטנר

נטפליקס / צילום: Shutterstock

נטפליקס מכה את התחזיות ברבעון השלישי; המניה עלתה

ענקית הסטרימינג פרסמה את התוצאות הפיננסיות שלה לרבעון השלישי • החברה דיווחה על הכנסות של 9.83 מיליארד דולר, בעוד התחזיות עמדו על 9.77 מיליארד דולר • מספר המנויים המשלמים של נטפליקס עמד על 282.7 מיליון, לעומת צפי ל-282.15 מיליון

מתוך הסרט Damsel. נמצא בראש טבלת הצפייה עם 145 מיליון צפיות / צילום: John Wilson/Netflix

הדוח שמראה במה צופים בנטפליקס, חושף גם את האתגרים והמטרה של החברה

דוח נתוני הצפייה החצי־שנתי של נטפליקס מגלה כי היא עדיין תלויה בתוכן של אולפנים אחרים • מעבר לכך, הוא חושף את מטרת ענקית הסטרימינג לעבור למודל תשלומים מופחת ומבוסס הצלחה

ג'ף גולדבלום בסדרה כאוס של נטפליקס / צילום: Justin Downing/Netflix

נטפליקס מציגה: הגרסה המחודשת למיתולוגיה היוונית

סדרה חדשה בנטפליקס לוקחת את הסיפורים המוכרים של יוון העתיקה ומנסה להתאים אותם לזמננו • מה שמעניין בסדרה זה האופן שבו היוצרים משנים את המיתוסים וכך משבשים את ציפיות הקהל

צ'ארלס בארקלי, פרשן בתכנית הסופר–פופולרית Inside The NBA. יזיז משהו? / צילום: Reuters, Kyle Terada

התביעה הדרמטית נגד ה-NBA חושפת את נטישת חובבי הספורט לסטרימינג

ליגת ה-NBA העניקה זכויות שידור לאמזון והשאירה את וורנר ברוס-דיסקברי ללא הקלף החזק שלה • וורנר מיהרה לתבוע, אבל נראה שהיא פשוט לא אטרקטיבית דיה, ולא יעזור גם גיוס של כוכב עבר כמו צ'ארלס בארקלי

טיילור סוויפט. השפעה של 330 מיליון דולר על ה־NFL / צילום: ap, Lewis Joly

השיעור הכלכלי שחברות המדיה יכולות ללמוד מטיילור סוויפט

שוק המדיה חווה האטה שתחייב את שלושת מנועי הצמיחה הגדולים שלו - רשתות חברתיות, חברות סטרימינג וחברות גיימינג - לשנות אסטרטגיה ולשתף פעולה ביניהם, כך עולה מדוח חדש של פירמת הייעוץ דלויט • הסיפור של סוויפט ובן הזוג כוכב ה־NFL מוכיח עד כמה מהלך כזה יכול להיות רווחי

קמפיין free TV שעלה בקשת12 בחודש האחרון / צילום: צילום מסך

שנה להשקת free TV: האם מיזם הטלוויזיה הצליח לשנות את השוק?

בשנה החולפת הצליח מיזם free TV לגייס 50-60 אלף מנויים - הרבה פחות מהציפיות שתלו בו שתי השותפות, בעיקר לאור ההשקעה הגבוהה בפרסום • גורמים בשוק טוענים כי כבר תקופה ארוכה קיימת מתיחות בין הצדדים, אך הדבר לא מפחית מהלחץ של המתחרות, שהורידו מחירים

צילומים: יריב כ''ץ (ידיעות אחרונות), יח''צ, shutterstock, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

המילון העכשווי של ענף השיווק, הפרסום והמדיה

גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה • מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה

נטפליקס / צילום: Shutterstock, Vantage_DS

נטפליקס עקפה את הציפיות; המניה יורדת במסחר המאוחר

ענקית הסטרימינג דיווחה על הכנסות של 9.37 מיליארד דולר, לעומת צפי של 9.28 מיליארד דולר • הרווח זינק ב-86%, לעומת צפי לעלייה של 56% • החברה הוסיפה כ-9.3 מיליון מנויים ברבעון, 80% יותר מהצפי • למרות התוצאות המדהימות, התחזית המאכזבת של החברה מפילה את המניה במסחר המאוחר