גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עמוד הבית > אישים > רמי יהושע

רמי יהושע

בעלי משרד הפרסום יהושע TBWA

עוד כתבות

רמי יהושע / צילום: איל יצהר

תביעה מסעירה: הפרסומאי, צווי המניעה והסודות המסחריים

רמי יהושע, יו"ר יהושע TBWA, הקים חברת שילוט פנים-סניפי עם בנו - שקיבלה מיד את הזיכיון למגה ויינות ביתן, שהיה בידי בנפיט ■ איך זה קשור למנהלת הקודמת של התקציב, מה נמצא בתיבת המייל שלה, ומי עוד ייקרא לדוכן העדים?

רמי יהושע ויוסי לובטון / צילומים:  רן ברגמן, איל יצהר

מחפשים יו"ר חדש לאיגוד חברות הפרסום: יהושע ולובטון סירבו

אמיר גיא, היו"ר הנוכחי ומנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, צפוי לסיים את תפקידו בספטמבר ■ פנייה נעשתה גם לפרסומאי יורם לוי ממשרד ברוקנר-יער-לוי ■ האתגר הראשון של היו"ר הבא: לפחות 5 משרדי פרסום גדולים כנראה לא ישתתפו בתחרות קקטוס הזהב הבאה

נבו כרמי / צילום: יחצ

נבו כרמי הופך לשותף ובעל מניות במשרד הפרסום יהושע TBWA

כרמי הצטרף למשרד כשזה היה עדיין קטן יחסית, ונשאר בו לאורך כל העליות והמורדות והשינויים הפרסונליים שהתרחשו בו

עינת יוזנט רביד / צלם: יחצ

לפני כולם עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית יהושע TBWA, עוזבת

תוחלף ע"י יגאל ברקת, שכיהן כסמנכ"ל שיווק בבורסה וכסמנכ"ל שיווק בפרטנר ונחשב לבעל רקע טכנולוגי ודיגיטלי רחב ■ אור לביא ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב לצידה של מאיה שרן, במקום עידו קריב שפורש

מירי רגב ורמי יהושע/ צילומים: תמר מצפי ועינת לברון

פשרה עם רמי יהושע: חדשות 10 מבהירים כי לא הכיר את רגב

חדשות 10 הגיעו לפשרה עם הפרסומאי רמי יהושע, לאחר שזה תבע מהחברה 2 מיליון שקל בעקבות התחקיר של ספי עובדיה על קמפיין "לא לדאוגוסט" שהוביל משרד התרבות ■ לשכת שרת התרבות: "תביעתה של מירי רגב בעינה עומדת"

רמי יהושע / צילום: איל יצהר

פרשת "לא לדאוגוסט": רמי יהושע תובע 2 מיליון שקל מערוץ 10

התביעה - בעקבות הפרסום על קבלת קמפיין בעקבות קשרים אישיים לכאורה בין יהושע לשרת התרבות והספורט מירי רגב ■ ערוץ 10: "נאמר את דברנו בבית המשפט"

אילן שילוח ורמי יהושע / צילומים: איל יצהר ויוסי כהן

האגו של הפרסומאים

למה באמת משרדי הפרסום מתרחקים מהבורסה?

מירי רגב / צילום: תמר מצפי

מירי רגב גוררת את דן מרגלית להיאבקות הבוץ יהושע-שילוח

רגב בטוויטר: "חידה לשנה החדשה - אם אילן שילוח, אויבו המר של רמי יהושע, נשוי לשירה מרגלית, מה תהיה דעתו של דן מרגלית על שרת התרבות?" ■ דן מרגלית: "דיבה ירודה" ■ שירה מרגלית: "מה, משעמם היום בכנסת?"

אילן שילוח ורמי יהושע / צילומים: איל יצהר ויוסי כהן

רמי יהושע לאילן שילוח: "אתה חלש. היסטרי. פחדן"

לאחר שהשרה רגב העבירה תקציב פרסום ליהושע TBWA ללא מכרז, יו"ר מקאן אילן שילוח צייץ: "תבדקו איך יהושע קיבל את תקציבי הטוטו" - ויהושע הגיב במתקפה משלו ■ ברקע עומדת היסטוריה רצופת מאבקים סביב תקציבי הטוטו

יהודה ויינשטיין ומירי רגב / צילום: איל יצהר ותמר מצפי

רגב, "המקורב" והפרקליט

רגב כנראה תמתין שהפרשה תתאייד, וזה מה שיקרה אם וינשטיין לא יעשה את המוטל עליו

אפליקציית אובר / צילום: בלומברג

פרשת רגב: הקשר בין הפרסומאי לפוליטיקאי - מברכה למכשול

חלפו הימים שבהם פרסומאים ופוליטיקאים הלכו יד ביד בפומבי ■ האקלים הפוליטי-תקשורתי השתנה, וכך גם הקשר ביניהם

יהושע TBWA הקים יחידה לפרסום ושיווק בסלולר

היחידה תפעל כחלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל של המשרד, תחת ניהולו של דודו דהן, ולא כחברה נפרדת

לפני כולם יהושע TBWA במו"מ לרכישת מניות ב"לעומק התודעה"

משרד הפרסום "לעומק התודעה" רשם גידול בהיקפיו בשנים האחרונות ■ יהושע TBWA כבר ביצע בעבר מספר עסקאות לרכישת משרדי פרסום קטנים

עוד גיוס: טל רביב מצטרף למשרד הפרסום יהושע TBWA

‎‎רביב, אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בתעשייה, עבד ב-12 השנים האחרונות במשרד הפרסום מקאן אריקסון‏

לפני כולם עינת יוזנט-רביד תמונה למנכ"לית יהושע TBWA

‎‎יוזנט-רביד, המשמשת כמנכ"לית טבעול, חוזרת לענף הפרסום לאחר הפסקה של 7 שנים ■ המינוי הוא חלק מרה-ארגון כללי במשרד הפרסום יהושע ‏TBWA‏‏

לפני כולם ניסים מויאל, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA, פורש

‎למויאל הייתה תרומה משמעותית בגידול המאסיבי שעבר משרד הפרסום בשנים האחרונות

"לבדוק את זכיית יהושע TBWA במכרז הטוטו"

‎סערה סביב המכרז על תקציב האינטראקטיב של הטוטו: אידאולוג'יק ומקאן-אריקסון פנו למועצה להסדר הימורים בספורט בבבקשה לבדוק האם זכייתו של יהושע במכרז הייתה תקינה

ניר ברון מונה לתפקיד מנכ"ל TBWA דיגיטל

ישמש גם כסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום יהושע TBWA ■ רמי יהושע: מינויו מחזק את היכולות האסטרטגיות של המשרד

הוועד האולימפי נגד יהושע TBWA: השתמש בסמל שלנו ללא רשות

הוועד האולימפי הבינלאומי ונציגו בישראל תובעים 300 אלף שקל ממשרד הפרסום ומחברת ברימאג דיגיטל אייג', בטענה כי עשו שימוש בסמל האולימפי בקמפיין של Kenwood תוך הפרת זכויות הוועד ולשם עשיית רווח על חשבונו

תקציב הפרסום של "גלובס" עובר למשרד יהושע TBWA

התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות, כנסים ומיזמים שונים מבית "גלובס" ■ במקביל, משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מנהל עבור "גלובס" מספר פרויקטים מיוחדים