גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

תל אופן

מיזם השכרת האופנים של עיריית תל אביב

עוד כתבות

כלי תחבורה שיתופיים המוחרמים על ידי עיריית תל אביב / צילום: יח"צ

חברת הקורקינטים ווינד: "עיריית ת"א גורמת נזק לכלים שלנו"

בכיר בחברת הקורקינטים המשותפים התייחס להחרמות שמבצעת העירייה של כלים שיתופיים שלא עומדים כראוי – כלים אלה מוחרמים ומופקדים במחסני העירייה מאז חודש מאי

קורקינטים להשכרה בתל אביב/ צילום: שלומי יוסף

לקראת ההסדרה: עיריית ת"א מגבילה את מספר הקורקינטים להשכרה

אם בתחילת העשור האופניים להשכרה של תל-אופן מילאו את תל-אביב, ואחר-כך דהרו על המדרכות האופניים החשמליים - השנה האחרונה הייתה זו של הקורקינטים להשכרה • ביום חמישי הקרוב, אם לא יהיו דחיות נוספות, תפרסם עיריית תל-אביב מסמך הסדרה לקורקינטים ולאופניים להשכרה

קורקינטים להשכרה בתל אביב/ צילום: שלומי יוסף

המלחמה על המדרכות בת"א: מובייק מאיימת לקנוס משתמשים

על רקע הניסיונות של עיריית ת"א להסדיר את תנועת כלי הרכב הדו-גלגליים להשכרה, מובייק הודיעה כי תקנוס משתמשים שמשאירים את האופניים במקומות שמפריעים למרחב הציבורי • תל-אופן שלחה מכתב התראה לליים בטענה כי הקורקינטים חוסמים את תחנות ההשכרה של האופניים

אופניים של "תל אופן" / צילום: תמר מצפי

ירידה חדה במספר המינויים: מיזם השכרת האופניים תל-אופן עבר לרווח תפעולי סמלי ב-2018

בתוך שנתיים איבדה תל-אופן של חברת FSM של פרידנזון יותר ממחצית מהמנויים שלה • החברה רשמה בשנה שעברה ירידה של 16% בסך הכנסותיה, שהצטברו לכ-16 מיליון שקל, בעיקר בהשפעת צניחה של 66% בהכנסותיה מהקמת מערך להשכרת אופניים, שהסתכמו ב-1.5 מיליון שקל

מובייק / צילום: יעל אמיר

מובייק, אוטותל, בירד או תל-אופן: מאות כלי תחבורה חדשים מציפים את ת"א. מי הכי יעיל, וכמה זה עולה?

מאות כלי תחבורה שיתופיים מציפים בחודשים האחרונים את המטרופולין ובפרט את ת"א ומבקשים לשנות את עולם התחבורה • יצאנו לבדוק מי הכי יעיל וכמה עולה התענוג • המסקנות: מובייק הוא הפתרון הזול והזמין ביותר; אופני תל-אופן מסורבלים; אוטותל נוח אבל יקר; והזמינות הנמוכה (בינתיים) של הקורקינטים של בירד מהווה מגבלה

תל אופן / צילום: תמר מצפי

למרות הנסיגה בתל אביב: גם בירושלים רוצים "תל אופן"

50 תחנות עגינה להשכרת אופניים וכ-500 זוגות אופניים ייפרשו במרכז העיר ובאזורים התיירותיים בירושלים על ידי חברת FSM שירותי קרקע, המפעילה את מערך השכרת האופניים "תל אופן" בתל אביב • זאת, אף שבתל אביב השירות סובל מנטישת מנויים - ובסוף 2017 נרשמה בו ירידה של 23%

תל אופן/ צילום: איל יצהר

בלעדי מיזם חדש ישכיר לכם קורקינטים ב-75 אג' לדקה

רשת הקורקינטים החשמליים אינוקים (inokim), שבבעלות איש העסקים כפיר בן שושן, יוצאת במיזם השכרת קורקינטים חשמליים • במקום תחנות עגינה, ניתן להשאיר אותם ברחבי העיר או להחזיר אותם לבתי עסק קטנים • אינוקים פועלת בימים אלה לגייס 500 בתי עסק

תל אופן/ צילום: איל יצהר

מיזם תל אופן מאבד גובה והוביל להפסד תפעולי בשנת 2017

עיון בדוחות של בעלת השליטה פרידנזון מצביע על ירידה מתמשכת במספר המנויים ובהכנסות ■ בחברה טוענים שעיקר ההפסדים נובעים מתיקונים והחלפות של מנעולים שנפגעו מוונדליזם

מובייק / צילום: יעל אמיר

המיזם הסיני Mobike לאופנים שיתופיים מתחיל לפעול בישראל

הפיילוט לאופניים השיתופיים יצא לדרך במהלך מארס ולאחר תקופת חינמית יעמוד על 2-4 שקלים לנסיעה ■ "תל-אופן שייך לעולם ישן. היום יש מוצר חדש ונגיש"

תחנת עגינה של "תל אופן" / צילום: תמר מצפי

מיזם "תל אופן" לא מתרומם - הפסיד מאות אלפי ש' ברבעון

פרידנזון סיימה את המחצית הראשונה ברווח של 5.3 מיליון שקל ■ תחלק דיבידנד של 1.25 מיליון שקל

תל אופן / צילום: תמר מצפי

הכנסות מיזם האופניים "תל אופן" קפצו ברבעון השני בכ-66%

פרידנזון: הכנסות המיזם עמדו על כ-6.4 מיליון שקל ברבעון השני, הרווח התפעולי מהפעילות גדל ב-8.3% ועמד על 641 אלף שקל, והרווח הנקי גדל ב-9% והסתכם ב-424 אלף שקל

אופניים של "תל אופן" / צילום: תמר מצפי

הכנסות מיזם האופניים תל-אופן צנחו ב-42% ברבעון הראשון

חברת ההובלה והלוגיסטיקה פרידנזון הציגה צמיחה של 12% בהכנסותיה, שהתקרבו ל-42 מיליון שקל, לצד זינוק של 60% ברווח הנקי שלה

אוטובוסים ריקים / צילום: מירב מורן

מדד התחבורה: עלייתה של התחבורה הציבורית החדשה

מאמצי השיווק, מהלכי הפיתוח ועיבוי השירות, מוטים במיזמי השכרת אופניים לאזורים שבהם מסתובבים תיירים ויוממים שמהם מרוויחים, ולא לשכונות שבהם גרים תושבים

תל אופן / צילום: איל יצהר

עלייה בהכנסות ורווח של מיליון שקל למיזם "תל אופן"

חברת פרידנזון, המחזיקה ב-45% ממיזם השכרת האופניים, מסכמת היום את 2015 ■ ירידה של כ-21% במספר המנויים שהסתכמו בסוף 2015 בכ-12 אלף, לעומת כמעל 15 אלף מנויים בסוף 2014

תל-אופן רמת גן/ צילום: דפי הירשפלד-שלם

צפו: מיזם האופניים שהפך ללהיט בת"א - גם ברמת-גן

מנוי במחיר מוזל ואחיד: אחרי גבעתיים, גם ר"ג מצטרפת השבוע למיזם השכרת האופניים תל אופן שהפך בשנים האחרונות ללהיט ברחובות ת"א, כשתחנות רבות הוקמו במיקומים שונים בעיר ■ הבעיה - בעיר אין בכלל תשתיות מתאימות ואפילו שביל אופניים אחד לרפואה טרם נסלל

תל אופן בגבעתיים, רן קוניק ראש העיר / צילום: יחצ

מיזם השכרת האופניים תל-אופן מגיע לגבעתיים

לפי התכנית, החל מחודש ספטמבר הקרוב יוכלו המשתמשים לשכור אופניים ולהחזירם בכל אחת מתחנות העגינה שבגבעתיים ובתל-אביב ■ תושבי העיר שיהיו מנויים לשירות, ייהנו ממחיר מוזל ואחיד

תל אופן / צילום: תמר מצפי

ביצועים חלשים לפרויקט "תל אופן" בשנת 2014

הכנסות מיזם השכרת האופניים שבשליטת חברת פרידנזון עמדו על פחות מ-16 מיליון שקל ב-2014, ירידה של 11% ■ רווח תפעולי של פחות מ-200 אלף שקל ב-2014 ■ תוצאות פרידנזון דווקא השתפרו

התחנה המרכזית החדשה בתל אביב / צילום: תמר מצפי

איתן שמיר מתמודד על רכישת התחנה המרכזית החדשה בת"א

שמיר מתמודד על הרכישה במסגרת הליך כינוס נכסים אליו נקלעה חברת התמח"ת

תל אופן / צילום: איל יצהר

לפני כולם הרכבת מקימה מתחרה לתל אופן בלב תל אביב

הרכבת תפעיל בקרוב מוקד להשכרת אופניים בתחנת ארלוזורוב בתל אביב, תחרות ישירה למיזם השכרת האופניים של העירייה ■ במקביל, שיתוף פעולה שנרקם בין הרכבת לתל אופן התל אביבי נדחה ביוזמת הרכבת "בגלל מזג האוויר"

תל אופן  / צילום: מירב מורן

מנויי "תל אופן" בת"א יקבלו אופניים בחינם ביום כיפור

מיזם השכרת האופניים "תל אופן" יאפשר למנויים הקבועים להשכיר אופניים בלי הגבלת זמן מכניסת יום כיפור ביום שישי ועד חצות בשבת