גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

CBS

רשת טלוויזיה אמריקאית

עוד כתבות

לארה לוגן / עיבוד: Associated Press, Chris Pizzello

היא הייתה כוכבת גדולה. למה היום כל התקשורת מתנערת ממנה?

במשך עשורים הייתה לארה לוגן כתבת שטח בכירה בתוכנית "60 דקות" של CBS • אלא ששורה של תיאוריות קונספירציה קיצוניות שאימצה לאורך השנים הביאו את כלי התקשורת האמריקאים להחרים אותה • הילדות הקשה, הנישואים, האונס בכיכר תחריר, מחלת הסרטן וטעות קריטית אחת - כל אלה מנסים להסביר את סיפור הקריירה שנבנתה על חיפוש האמת והפכה לכל־כך מנותקת ממנה • כתבות מעוררות השראה ממיטב עיתוני העולם, פרויקט מיוחד 

פרנסיס האוגן. ''אני לא שונאת את פייסבוק. אני אוהבת את פייסבוק. אני רוצה להציל אותה'' / צילום: צילום מסך

"פייסבוק הבינה שאם האלגוריתם יהיה בטוח יותר - היא תרוויח פחות": האישה שמאחורי התחקיר הגדול נחשפה

פרנסיס האוגן, שהובילה לסדרת התחקירים של ה"וול סטריט ג'ורנל", התייצבה היום לפנות בוקר (שעון ישראל) לראיון בתוכנית "60 דקות" ב-CBS והסבירה את מעשיה: "פייסבוק לא יכולה לנהוג עצמאית. היא בחרה ברווח על פני בטיחות" • ביום שלישי הקרוב היא תעיד בפני הקונגרס

מייגן מרקל והנסיך הארי בראיון לאופרה וינפרי / צילום: Associated Press, (Joe Pugliese/Harpo Productions

יותר מ־17 מיליון איש צפו בראיון של אופרה ווינפרי עם הנסיך הארי ומייגן מרקל

הראיון ששודר ברשת CBS היה בין אירועי הטלוויזיה הנצפים ביותר בעונה, אבל עדיין לא הגיע אפילו קרוב לאחוזי הצפייה של הסופרבול

מייגן מרקל והנסיך הארי / צילום: Associated Press, Matt Dunham

דיווח: רשת CBS תשלם לפחות 7 מיליון דולר לזכויות השידור של הראיון עם הנסיך הארי ומייגן מרקל

רשת הטלוויזיה CBS תשלם אגרת רישיון של 7-9 מיליון דולר לזכויות השידור לראיון של אופרה ווינפרי עם הזוג המלכותי הנסיך הארי ומייגן מרקל • כמה יעלו 30 שניות פרסומת בספיישל, והאם הארי ומייגן קיבלו שכר עבור הראיון? פרטים חדשים על האירוע הטלוויזיוני

פרסומת של Bud Light Seltzer Lemonade לסופרבול / צילום: היוטיוב הרשמי של Bud Light

5.5 מיליון דולר לחצי דקה: כך נראה הפרסום בסופרבול בתקופת הקורונה

הלילה ישודר בארה"ב הסופרבול ה-55 במספר, אך עיני רבים נשואות דווקא למקבצי הפרסומות, שמתמודדות עם אתגר הפרסום באמצע מגפה עולמית • גלובס מציג את הפרסומות שלא תרצו לפספס

מיכה קאופמן - מנכ"ל חברת פייבר (Fiverr) / צילום: אמיר מאירי

פייבר תפרסם בסופרבול: "לא יכולים לחכות להראות לכולם מה שיצרנו"

כחלק מחיזוק המותג, הפלטפורמה המקשרת בין פרילאנסרים ללקוחות תפרסם באירוע הספורט הגדול ביותר בארה"ב, גמר ליגת הפוטבול

דריק ננדי מה”צ’יפס” בסופרבול, 2020 / צילום: Charlie Riedel, Associated Press

CBS דורשת 5.5 מיליון דולר עבור פרסומת של 30 שניות בסופרבול

רשת הטלוויזיה גם תחייב את המפרסמים בסופרבול להופיע במהדורה המקוונת של המשחק, בעלות נוספת של כ־200 אלף דולר • לא מעט מפרסמים מנסים לצאת מהתחייבויות מוקדמות שלהם לקניית זמן פרסומת בסופרבול

פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס

חגיגת הסופרבול: כל המספרים, כל ההערכות, כל המרוויחים

ה-NFL, ליגת הפוטבול הארצית של ארה"ב, אמורה להרוויח עשרות מיליוני דולרים ממשחק הסופרבול שייערך היום • רשת CBS תשדר השנה את המשחק וצפויה להרוויח מהפרסום קרוב לחצי מיליארד דולר • גם הקמעונאיות בארה"ב צפויות לגזור קופון, וכמובן גם להקת מארון 5 שתופיע במחצית

קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס

חכו שטראמפ יגלה מי רכשו 40% מהכרטיסים הבינלאומיים לסופרבול

לא רק האמריקאים מתרגשים מאירוע הספורט הגדול של השנה, שיתקיים מחר • האוהדים ממקסיקו לא נתנו למחירים הגבוהים להפחיד אותם ורכשו את מרבית הכרטיסים הבינלאומיים • וגם: לא תאמינו כמה משלמים על פרסומות בסופרבול

שירות של וונטייז/צילום:  אתר החברה

וונטייז יצאה מהסרט ההוליוודי בו חיה, המשקיעים במניה יצאו ממנו הרבה לפניה

החברה דיווחה אתמול על ביטול העסקה למכירת מניות השליטה לידי אולפן הסרטים דסילו מלוס אנג'לס וצנחה לשווי של כ-22 מיליון שקל בלבד - נמוך בכ-90% משווי העסקה שבוטלה • בשיחה עם "גלובס" אמר היום מנכ"ל החברה: "הבנו שבכל מקרה המאבק המשפטי בין CBS להנסלי ייקח הרבה מאוד זמן, לא משנה מי צודק

נועם יוספידיס, המנכ"ל והיו"ר / צילום: מצגת החברה

נגמר הסרט של האקזיט: בוטלה רכישת וונטייז על ידי אולפני Desilu האמריקאים

על פי ההסכם שנחתם לפני כשמונה חודשים, האולפנים האמריקאים היו אמורים לרכוש את השליטה בחברה הישראלית לפי שווי של 50 מיליון דולר • כעת דיווחה וונטייז כי "בעלי השליטה הודיעו כי החלטתם להביא לביטול העסקה נובעת בין היתר בעקבות פרסומים בתקשורת שלפיהם רשת CBS האמריקאית פתחה בהליכים משפטיים נגד Desilu בבית משפט בקליפורניה"

לסלי מונבס מנכ"ל CBS / רויטרס

מנכ"ל CBS התפטר בעקבות תלונות על הטרדות מיניות

הניו יורקר פרסם כבר לפני שבועות פרטים על התלונות בנוגע להטרדה ולתקיפות המיניות מצד 6 נשים המאשימות את מונבס במקרים • מדובר על תקופה בת עשרות שנים - משנות ה-80 ועד לשנות ה-2000 המוקדמות

דיויד רודס / צילום: עודד קרני

"התקשורת צריכה לחשוב איך קרה שכל-כך שונאים אותה"

דיוויד רודס, נשיא CBS ניוז, בכנס INTV של קשת: "הרשתות החברתיות יצרו פלטפורמה שמעצימה ומגבירה פייק ניוז ומעמידה אותו באותה שורה עם מידע אמיתי, וזה באמת מזעזע, אבל יש אנשים שרוצים שיעשו עליהם מניפולציה"

דיוויד רודס / צילום: John Filo CBS

"בניגוד למה שנדמה, זו בכלל לא תקופה רעה לעיתונאים"

נשיא רשת CBS ניוז דיוויד רודס, מספר על החיים העיתונאיים בעידן טראמפ, על האשמות בפייק ניוז ועל ניהול חדשות בעידן של סטרימינג ■ האיש שפיטר את אגדת העיתונות צ'רלי רוז בגלל שהטריד מינית נשים, מסביר כיצד מנהלים מערכת תקשורתית בעידן של MeToo# ■ כתבה זו התפרסמה במוסף פירמה של ״גלובס״ שהופק בשיתוף פעולה מסחרי עם ״קשת״

משחקי הכס / מקאל פוליי באדיבות yes

מחיר הגמישות: לא שומרים נאמנות לשירות הסטרימינג

הדור שנטש את שירותי הטלוויזיה המסורתיים נרשם לשירות לפי הסדרות - ומתנתק עם סיום העונה

נתניהו: "אדון עם טראמפ על דרכים לפרק ההסכם עם איראן"

רה"מ נתניהו בראיון ל-CBS: "הנשיא הנבחר ועוזריו יפגינו לא רק תמיכה חזקה מאוד במדינה היהודית, אלא גם בעם היהודי" ■ מצהיר על דבקותו בפתרון שתי מדינות

סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס

נעילה חיובית בוול סטריט; מיילן קפצה 8%, אפל עלתה 1.75%

פייסבוק פונה לארגונים ומשיקה את Workplace ■ מחיר הנפט עלה בכ-3% בעקבות דברי נשיא רוסיה ושר הנפט הסעודי ■ הפסקת ייצור ה-Note 7 הזניקה את אפל ■ סיילספורס עלתה בכ-6%

כריסטין ברנסקי / צילום: רויטרס

"טראמפ מסוכן. אני מקווה שבנובמבר נתעורר לנשיא דמוקרטי"

השחקנית כריסטין ברנסקי - דיאן לוקהארט מסדרת המופת "האישה הטובה" בשבילכם - נפרדת מדמותה של עורכת הדין החזקה שהגיעה לראש הפירמידה בענף שנשלט בידי גברים ■ ראיון בלעדי ל"גלובס"

נערכים לתחרות: yes חתמה על הסכם ראשוניות עם CBS

במסגרת ההסכם, הסדרות מבית היוצר של CBS ושל ערוץ SHOWTIME ישודרו באופן ראשוני בחברת הלוויין ■ לפי ההערכות, זכות הראשוניות לתכני הרשת האמריקאית תקפה עד לשנת 2020 בהסכם שהיקפו מיליוני דולרים

העובר באולטרהסאונד מושיט ידו לדוריטוס / צילום מתוך הפרסומת

המפרסמות בסופרבול הלכו השנה על בטוח

מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■  אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך