גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

CBS

רשת טלוויזיה אמריקאית

עוד כתבות

פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס

חגיגת הסופרבול: כל המספרים, כל ההערכות, כל המרוויחים

ה-NFL, ליגת הפוטבול הארצית של ארה"ב, אמורה להרוויח עשרות מיליוני דולרים ממשחק הסופרבול שייערך היום • רשת CBS תשדר השנה את המשחק וצפויה להרוויח מהפרסום קרוב לחצי מיליארד דולר • גם הקמעונאיות בארה"ב צפויות לגזור קופון, וכמובן גם להקת מארון 5 שתופיע במחצית

קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס

חכו שטראמפ יגלה מי רכשו 40% מהכרטיסים הבינלאומיים לסופרבול

לא רק האמריקאים מתרגשים מאירוע הספורט הגדול של השנה, שיתקיים מחר • האוהדים ממקסיקו לא נתנו למחירים הגבוהים להפחיד אותם ורכשו את מרבית הכרטיסים הבינלאומיים • וגם: לא תאמינו כמה משלמים על פרסומות בסופרבול

שירות של וונטייז/צילום:  אתר החברה

וונטייז יצאה מהסרט ההוליוודי בו חיה, המשקיעים במניה יצאו ממנו הרבה לפניה

החברה דיווחה אתמול על ביטול העסקה למכירת מניות השליטה לידי אולפן הסרטים דסילו מלוס אנג'לס וצנחה לשווי של כ-22 מיליון שקל בלבד - נמוך בכ-90% משווי העסקה שבוטלה • בשיחה עם "גלובס" אמר היום מנכ"ל החברה: "הבנו שבכל מקרה המאבק המשפטי בין CBS להנסלי ייקח הרבה מאוד זמן, לא משנה מי צודק

נועם יוספידיס, המנכ"ל והיו"ר / צילום: מצגת החברה

נגמר הסרט של האקזיט: בוטלה רכישת וונטייז על ידי אולפני Desilu האמריקאים

על פי ההסכם שנחתם לפני כשמונה חודשים, האולפנים האמריקאים היו אמורים לרכוש את השליטה בחברה הישראלית לפי שווי של 50 מיליון דולר • כעת דיווחה וונטייז כי "בעלי השליטה הודיעו כי החלטתם להביא לביטול העסקה נובעת בין היתר בעקבות פרסומים בתקשורת שלפיהם רשת CBS האמריקאית פתחה בהליכים משפטיים נגד Desilu בבית משפט בקליפורניה"

לסלי מונבס מנכ"ל CBS / רויטרס

מנכ"ל CBS התפטר בעקבות תלונות על הטרדות מיניות

הניו יורקר פרסם כבר לפני שבועות פרטים על התלונות בנוגע להטרדה ולתקיפות המיניות מצד 6 נשים המאשימות את מונבס במקרים • מדובר על תקופה בת עשרות שנים - משנות ה-80 ועד לשנות ה-2000 המוקדמות

דיויד רודס / צילום: עודד קרני

"התקשורת צריכה לחשוב איך קרה שכל-כך שונאים אותה"

דיוויד רודס, נשיא CBS ניוז, בכנס INTV של קשת: "הרשתות החברתיות יצרו פלטפורמה שמעצימה ומגבירה פייק ניוז ומעמידה אותו באותה שורה עם מידע אמיתי, וזה באמת מזעזע, אבל יש אנשים שרוצים שיעשו עליהם מניפולציה"

דיוויד רודס / צילום: John Filo CBS

"בניגוד למה שנדמה, זו בכלל לא תקופה רעה לעיתונאים"

נשיא רשת CBS ניוז דיוויד רודס, מספר על החיים העיתונאיים בעידן טראמפ, על האשמות בפייק ניוז ועל ניהול חדשות בעידן של סטרימינג ■ האיש שפיטר את אגדת העיתונות צ'רלי רוז בגלל שהטריד מינית נשים, מסביר כיצד מנהלים מערכת תקשורתית בעידן של MeToo# ■ כתבה זו התפרסמה במוסף פירמה של ״גלובס״ שהופק בשיתוף פעולה מסחרי עם ״קשת״

משחקי הכס / מקאל פוליי באדיבות yes

מחיר הגמישות: לא שומרים נאמנות לשירות הסטרימינג

הדור שנטש את שירותי הטלוויזיה המסורתיים נרשם לשירות לפי הסדרות - ומתנתק עם סיום העונה

בנימין נתניהו / צילום: יחצ

נתניהו: "אדון עם טראמפ על דרכים לפרק ההסכם עם איראן"

רה"מ נתניהו בראיון ל-CBS: "הנשיא הנבחר ועוזריו יפגינו לא רק תמיכה חזקה מאוד במדינה היהודית, אלא גם בעם היהודי" ■ מצהיר על דבקותו בפתרון שתי מדינות

סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס

נעילה חיובית בוול סטריט; מיילן קפצה 8%, אפל עלתה 1.75%

פייסבוק פונה לארגונים ומשיקה את Workplace ■ מחיר הנפט עלה בכ-3% בעקבות דברי נשיא רוסיה ושר הנפט הסעודי ■ הפסקת ייצור ה-Note 7 הזניקה את אפל ■ סיילספורס עלתה בכ-6%

כריסטין ברנסקי / צילום: רויטרס

"טראמפ מסוכן. אני מקווה שבנובמבר נתעורר לנשיא דמוקרטי"

השחקנית כריסטין ברנסקי - דיאן לוקהארט מסדרת המופת "האישה הטובה" בשבילכם - נפרדת מדמותה של עורכת הדין החזקה שהגיעה לראש הפירמידה בענף שנשלט בידי גברים ■ ראיון בלעדי ל"גלובס"

יס yes לוגו / צילום: יחצ

נערכים לתחרות: yes חתמה על הסכם ראשוניות עם CBS

במסגרת ההסכם, הסדרות מבית היוצר של CBS ושל ערוץ SHOWTIME ישודרו באופן ראשוני בחברת הלוויין ■ לפי ההערכות, זכות הראשוניות לתכני הרשת האמריקאית תקפה עד לשנת 2020 בהסכם שהיקפו מיליוני דולרים

העובר באולטרהסאונד מושיט ידו לדוריטוס / צילום מתוך הפרסומת

המפרסמות בסופרבול הלכו השנה על בטוח

מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■  אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך

סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס

הפרסום בסופרבול: מ-40 אלף ד' לפרסומת ל-4.8 מיליון ד' תוך 50 שנה

בתוך עשור קפץ המחיר הממוצע לפרסומת של 30 שניות כמעט פי שניים ■ סופרבול 2015 היה האירוע הנצפה בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית

גלסברג עם הצוות של  NCIS / צילום: יחצ

התוכניות הנצפות ביותר בארה"ב ב-2015: "NCIS" מובילה

רשת CBS מצליחה להכניס 5 תוכניות לטבלת 10 התוכניות הנצפות ביותר ■ רק שתי תוכניות ריאליטי נמצאות בטבלה

קולגייט / צילום: רויטרס

לראשונה: קולגייט קנתה זמן פרסום באירוע הסופרבול

החברה תנסה לקדם מסר סביבתי הנוגע לבזבוז מים בזמן שמצחצחים שיניים

CBS

הדאבל של CBS: תשדר את הגראמי ואת הסופרבול בתוך שבוע

הרשת יוצאת במהלך שיווקי לקידום השידורים, הן מול המפרסמים והן מול הצופים

סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס

הסופרבול מתקרב: 5 מיליון דולר לספוט פרסום של 30 שניות

ברשת CBS, שתשדר את המשחק, מדווחים כי מלאי הפרסום כמעט אזל

גלסברג עם הצוות של  NCIS / צילום: יחצ

"ההצלחה העולמית של 'NCIS' היא חלק מהמודל העסקי"

גארי גלסברג, המפיק שעומד מאחורי "NCIS", הסדרה הנצפית ביותר בעולם, מסביר בראיון ל"גלובס" כי ההצלחה של סדרת המתח מבוססת על השראה של אירועים אקטואליים בשילוב עם הומור

פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס

סופרבול 50: מחיר הפרסום בטלוויזיה - כ-166 אלף דולר לשנייה

הטירוף השנתי של אמריקה מסרב להיעצר: ב-ESPN מדווחים כי לראשונה ייחצה רף ה-5 מיליון דולר לספוט של חצי דקה, לעומת 4.5 מיליון דולר במשחק הגמר האחרון של ה-NFL