זמני ההמתנה למוניות בנתב"ג ארוכים מתמיד, חרף היקף הנוסעים הנמוך • לגלובס נודע כי מונה יועץ שייבחן את הנושא • ההערכה: המחירים צפויים לעלות
אם העסקה תצא אל הפועל, תהיה זו ירידה של כ-24% בשווי במהלך 2023, ושל קרוב ל-80% ביחס לשווי החברה בהנפקה שבוטלה בשל המלחמה ברוסיה • המחיר שמציעה פנגו עבור החברה אינו מספק פרמיה למשקיעים מעבר לשווי ההוגן
לגלובס נודע כי לפחות 3 פעמים פנתה אפליקציית המוניות הישראלית גט לאובר בניסיון להתחיל מו"מ למיזוג אך המהלך לא הבשיל • אובר ניהלה גם שיחות ומגעים שונים גם עם יאנגו לשיתופי פעולה במהלך השנה האחרונה • מגט נמסר: ״מאז שהחברה רווחית היא מרכזת עניין רב״
אפליקציית התחבורה הגדולה בעולם, אובר, הודיעה לאחרונה כי תפסיק את שירותיה בישראל • להחלטה קדמו שרשרת של יוזמות לפתיחת שוק המוניות לתחרות, שנבלמו בחסות הלובי של איגוד המוניות • המרוויחות הגדולות מהעזיבה יהיו גט ויאנגו
לגלובס נודע כי מבין חברות האפליקציה המובילות, רק חברת גט ניגשה למכרז המוניות בנתב"ג, יחד עם חברת ההסעות בון תור • אובר, יאנגו ותחנות מוניות ותיקות בחרו שלא לגשת, בטענה לדרישות לא סבירות, חוסר שקיפות של רש"ת, הבהרות רבות לתנאי המכרז ובעיקר היעדר כדאיות כלכלית
פעילות המוניות בנתב"ג אינה מוסדרת מאז 2017 בשל כישלון המכרז בתחום • שש שנים אחרי, ברשות שדות התעופה פרסמו מכרז חדש, אך רגע לפני סגירתו, בחברות המוניות הגדולות מצביעים על שורה של בעיות • בגט דורשים לשנות מהותית את התנאים, וביאנגו החליטו להישאר בחוץ
למרות שהפכה לחברה רווחית במונחי EBITDA, שוויה של גט ירד בשליש ביחס לשנה שעברה, והוא עומד כיום על שווי של 256 מיליון דולר • את הנתון חשפה קרן ווסטוק ניו ונצ׳רז VNV השבדית, המחזיקה בכ-49% ממניות החברה הישראלית
סטארט־אפ הפודטק הישראלי רילבייט נבחר להוביל את מהפכת המזון הבריא של רשת הסופרמרקטים הצרפתית מונופרי, בעסקה בעלת פוטנציאל של כמה מיליוני דולרים • וגם: חברות ישראליות הציגו חידושים טכנולוגיים בוועידת האקלים בשארם א־שייח' • אירועים ומינויים
בשנים האחרונות האפליקציות גט ויאנגו הפכו למילים נרדפות למילה "מונית" • אבל אז שתיהן החליטו לייקר את העמלות, ומרד נהגים נפתח נגד אפליקציות המוניות, שגם כך נקלעו למשבר בעקבות המלחמה באוקראינה • כעת, עם הקאמבק של אובר לישראל, האם יש סיכוי שהתחרות בשוק המוניות תיפתח מחדש?
Gett תפסיק את פעילותה ברוסיה • המיזוג לתוך רוזקליף בוטל ככל הנראה בעקבות העובדה שבין המשקיעים בה כמה קרנות השקעה מרוסיה, מהן כאלה המצויות תחת משטר סנקציות
רשת ההשקעות החברתיות שהמיזוג שלה מתעכב, עדכנה על מועד חדש לקיומו - יוני 2022, אך תוך קיצוץ של כ-15% בשווי החברה • על הפרק נמצאות שלוש עסקאות מיזוג שטרם הושלמו: של חברת הפינטק פאגאיה, חברת ניהול התחבורה גט ורשת האירוח הבינלאומית סלינה
מאנדיי ופייבר, היום מחברות הטכנולוגיה הגדולות בישראל, היו חברות צעירות עם עשרות עובדים כשנבחרו לראש רשימת הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס • לעומתן סטארט-אפים אחרים שנבחרו, כמו סטורדוט, גט ופאלס נתקלו בקשיים ועיכובים בדרך להגשמת ההבטחה
בקיץ 2020 גייסה Gett כ-100 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר לפני הכסף, גיוס שהביא את Gett להיקף גיוסים של 850 מיליון דולר
שכר השליחים בחברה יכול להגיע עד ל-100 שקל לשעת עבודה • לדברי גט פקג', העלאת השכר אפשרית בשל שיפורים טכנולוגיים שהוכנסו לפעילותה • וגם: באפ טכנולוגיות חתמה על הסכם חסות עם פיינסט • אירועים ומינויים
החברה גייסה עד כה 850 מיליון דולר • בחברה צופים מעבר לתזרים חיובי בתוך שני רבעונים, ומתמקדים בלקוחות עסקיים
רשת הפארם, שבבעלות שופרסל, משיקה שירות משלוחים מהיר בשיתוף עם חברת גט • בשלב הראשון השירות יינתן בכ-10 חנויות של הרשת
וגם: עו"ד נטלי שמעון ויינשטיין מונתה למנכ"לית התאחדות קבלני השיפוצים • השיחה
בתביעה נטען כי גט לא מאפשרת לנוסעים בנסיעה בינעירונית לבחור האם לשלם לפי תעריף משרד התחבורה או לפי מונה - וכך במקרים רבים הנוסעים משלמים מחירים גבוהים יותר בתשלום דרך האפליקציה
בחברות מציינים כי השירות החדש שיציעו יאפשר לראשונה להזמין משלוח למרחק גדול משמעותית מ-4 ק"מ בין המסעדה ליעד המסירה, בשונה ממרחק השילוח המקובל כיום בתחום המסעדנות
לפי העיתון "האנדלסבלט" הגרמני, Gett טוענת כי נגרם לה הפסד כבד בשל הפרת הסכמים בין שתי החברות • פולקסווגן ביצעה ב-2016 השקעה אסטרטגית של 300 מיליון דולר ב-Gett, ומאז מחקה אותה בספרים