גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

IPG

עוד כתבות

זיו קורן (מימין) וניב חורש. ראובני פרידן / צילום: אייל נבו

"התחלנו להרגיש בעוצר": הפרסומאים שקנו את המשרד שלהם בחזרה מהענקית האמריקאית

אחרי שנים שבהן משרדי הפרסום הגדולים בארץ נמכרו אחד־אחד לתאגידים בינלאומיים, באו זיו קורן וניב חורש ועשו בדיוק את ההפך • בקיץ האחרון, רכשו המנכ"לים המשותפים של ראובני־פרידן את המשרד שלהם בחזרה מהענקית האמריקאית IPG, שהחזיקה בו שנים • בראיון הם מספרים איך כמעט הכפילו את המחזור

IPG לוגו

בדרך לעסקה בעולם הפרסום? חברת IPG מועמדת למכירה

החברה, המוערכת ב-8.5 מיליארד דולר, עשויה להימכר לאחת מקבוצות הפרסום הבינלאומיות - פובליסיס, אומניקום ו-WPP

IPG מחזקת אחיזתה ביוניליוור: מרקיורי תרכוש מדיה למותגי הדגנים והמרקים

מרקיורי של ראובני-פרידן זכתה בתקציב לטיפול ברכש המדיה של הדגנים והמרקים, שטופל בעבר ביונייטד ולאחרונה ביוניון של אורן יוניוב ; שאר תקציב המדיה של יוניליוור מטופל ביוניברסל מקאן - גם היא מקבוצת IPG

שלמור לביהמ"ש: ראובני ומקאן רוצים להמשיך את המונופול בשוק המדיה באמצעות יונייטד

רמי שלמור השעה את מינויו כיו"ר איגוד משרדי הפרסום כדי להיאבק בפרידן ובשילוח: "החיבור בין מקאן לראובני הוא פגיעה בתחרות, ואת המורסה הזאת צריך לפוצץ" ; אודי פרידן בתגובה: "זה ספין נוסף של שלמור"