רמי שלמור לוקח "פסק-זמן" מראשות איגוד חברות הפרסום

זאת על רקע המאבק מול ראובני-פרידן ואילן שילוח ; יוחלף ע"י יאיר גלר ; שלמור: "המאבק הוא נגד שילוח, שיוצר מצב שאי-אפשר להתחרות בו; החיבור בינו לבין ראובני הוא פגיעה בתחרות, ואת המורסה הזאת צריך לפוצץ"

על רקע המאבק העסקי בין משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי לראובני-פרידן, הודיע היום (א') רמי שלמור, המכהן גם כיו"ר איגוד חברות הפרסום, על "פסק-זמן" מתפקידו כיו"ר - כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי יאיר גלר, היו"ר הקודם, יחליף אותו במהלך "פסק-הזמן".

במייל שנשלח הבוקר לחברי האיגוד כותב שלמור, כי ידוע שהוא מצוי במאבק עסקי נגד ראובני-פרידן ואילן שילוח, והוסיף כי "אין בכוונתי להישאר ממלכתי". כאמור, שלמור ביקש מיאיר גלר, מבעלי גלר-נסיס, להחליף אותו בתפקיד.

רמי שלמור אישר את הידיעה, והסביר כי המאבק אותו הוא רואה עצמו מנהל כיום רחב בהרבה מכל מה שקשור להתבטאויות ממלכתיות. לדבריו, המאבק שלו כיום הוא באילן שילוח - שלטענתו שותף ומנהל את ראובני-פרידן: "הוא שותף שלהם", הוא אומר בהתייחס לשילוח, "וחשוף לסודות שלהם".

"שילוח, למיטב ידיעתנו, השתתף בישיבות דירקטוריון של ראובני-פרידן, והוא חשוף לסודות של אורנג' וסלקום בו זמנית. אפילו הממונה על ההגבלים קבעה שהקשר ביניהם בעייתי. אין גבולות? זכיינים ומשרדים פונים אליי ואומרים שהוא לוחץ אותם בגלל הגודל שלו. הוא קונה היום מדיה ל-14 משרדים, ולכן הוא מטרפד את כל הניסיונות שלנו להקים חברת מדיה חדשה. הוא יוצר מצב שאי-אפשר להתחרות בו. החיבור בינו לבין ראובני הוא פגיעה בתחרות, ואת המורסה הזאת צריך לפוצץ".

אילן שילוח סירב להגיב לידיעה.