ההחלטה לסגור את המשרד התקבלה ע"י בעלי קבוצת WPP בחו"ל, שגמרו בדעתם לסגור את הנציגות בארץ • סגירת הפעילות של JWT כוללת גם את סגירת הפעילות של y&r ישראל
לטענת אבנון, הוא שיקם את משרד הפרסום לאחר התרסקותו, אך החברה הציגה דוחות שגויים והכשילה כל ניסיון לצמיחה ■ תובע פיצויים על פיטורים, תשלום בונוסים ופגיעה במוניטין ■ טוען כי בגלל החברה עתידו כמנכ"ל חברת פרסום נגדע, והוא נאלץ לנטוש את התחום
תקציב חטיבת המלוחים של שטראוס יועבר לאדלר-חומסקי, זאת על רקע המשבר האחרון שהותיר את y&r ללא מנהלים
תקציב הפרסום של יטבתה מוערך בכ-10 מיליון שקל ■ y&r ימשיך לטפל בחטיבת המלוחים של שטראוס
התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל ■ לאחרונה התפטרו אנשי הניהול המובילים של y&r, שהיו אלה שגייסו את תקציב פלסאון
במסגרת ההתייעלות שחרר המשרד בימים האחרונים שני לקוחות - אוויס והמכללה האקדמית ת"א-יפו - שהמשרד זכה בתקציביהם ב-2015-2014
לאחרונה הגיע לארץ נציג של y&r העולמית, שערך יחד עם יורם דמבינסקי פגישות עם לקוחות העוגן של y&r ישראל, שטראוס ושסטוביץ ■ דמבינסקי: "קיבלתי את האחריות הניהולית על המשרד, אך אין שום עניין של מיזוג"
הקריסה של y&r והצמצומים בקבוצת פובליסיס הם רק הדוגמאות האחרונות את המחיר משלמים - ועוד ישלמו - בעיקר המשרדים הבינוניים, שאין להם המשאבים הדרושים כדי לעבור שינוי
גיא בר, יובל וינגסט ובכירים מ-y&r העולמית ניהלו עם בעלי המשרדים חוליגנס, אלנבי וטינק סדרת פגישות, אולם לאחר שהנציגים הישראלים הגישו הערכות שווי ניתקו הנציגים הבינלאומיים קשר
חודשים ספורים לאחר פרישת משפחת אבנון מהמשרד, השניים נואשו מהתנהלות קבוצת WPP בישראל והודיעו כי הם עוזבים ■ מבט אל הקריסה המהדהדת ביותר בענף הפרסום
גם אדלר-חומסקי, השותף בבורודה-קפלן, מתמודד במכרז, ומולם מתמודד y&r ישראל
לקבוצת סמל"ת יש מספר הולך וגדל של מותגי רכב ■ תקציב הפרסום שלה, שעד לאחרונה טופל בדרורי-ארועטי-ברמן, מוערך ב-20 מיליון שקל
יתמקד מעתה בקידום מספר מיזמים טכנולוגיים בהם הוא שותף
התקציב, בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל, טופל עד עתה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
יקדם בין היתר מכשירים וטעמים חדשים המבוססים על חומרים וממתיקים טבעיים וויטמינים
טוען כי הוא הנפגע העיקרי מהחיבור שהיה בין משרדו ל-y&r
טוען כי אליקים פונה למשרדי פרסום במטרה למכור להם לקוחות שעברו ל-y&r וכן פונה ללקוחות במטרה לתת להם שירותים - זאת תוך הפרה בוטה של הסכם העברת הפעילות שנחתם ביניהם
המשרד מקבוצת WPP מבקש להורות לאליקים לא לטפל בלקוחות שהעביר אליהם במסגרת פעילותו ב-Y&R ישראל ■ אליקים: "האשמות המשרד - שקרים מצוצים מהאצבע"
משרדי הפרסום ענבר מרחב ופרסום אברהם, שלקחו חלק בשלב הראשון במכרז, נותרו מחוץ להתמודדות
אם המהלך יתממש, ייווצר משרד בסדר גודל של אחד מ-10 המשרדים הגדולים ■ דודי שמעוני רכש לאחרונה חזרה מקבוצת הפרסום הבינ"ל FCB את מניותיו, והוא כעת הבעלים היחיד של המשרד שלו