גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ירידות קלות בנעילה בבורסה בת"א; אספן גרופ זינקה ב-17%

מדד ת"א 90 מחק עלייה של 1% וננעל בירידה של כ-0.6%, ת"א 35 ירד ב-0.3% ● מחזור המסחר הסתכם בכ-2 מיליארד שקל ● הדולר מאבד גובה ויורד לכ-3.10 שקלים ● מניית הפועלים ירדה ב-3% על רקע המכירה של שרי אריסון

בורסה לניירות ערך ת''א / צילום: איל יצהר
בורסה לניירות ערך ת''א / צילום: איל יצהר

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

 

17:27

יום הפכפך בבורסה ננעל בירידות. מדד ת"א 90 מחק עלייה של 1% וננעל בירידה של כ-0.6%, ומדד ת"א 35 ירד ב-0.3%. מחזור המסחר הסתכם בכ-2 מיליארד שקל.

עליות בולטות רשמו מניות נייס , פתאל החזקות , אלוט, קונטיניואל, אספן גרופ, טקטונה ורובוגרופ.

מנגד, בריל  צנחה בעוד 5.7% והשלימה ירידה של 35% בחודש האחרון. עוד רשמו ירידות חדות מניות פרטנר והמשביר.

מניית הפועלים ירדה ב-3% במחזור גבוה על רקע המכירה של שרי אריסון.

15:30

המסחר בתל אביב הפכפך ותנודתי ושוב המדדים עברו לירידות. ת"א 90 מחק עלייה של 1% ונסחר בירידה של 0.3%, ת"א 35 יורד ב-0.1%. מדד הבנקים נחלש ב-1.5% כשאת הירידות מוביל הפועלים שמאבד 2.5%. מחזור המסחר עד כה מסתכם בכ-1.2 מיליארד שקל.

בשוק המט"ח האירו והדולר מתחזקים בשיעור מזערי לאחר קביעת השערים היציגים. הדולר נסחר סביב 3.112 שקלים, האירו תמורת 3.516 שקלים.

14:30

המסחר במדדי תל אביב הגדולים שוב מתקיים בעליות שערים, כשת"א 35 עולה ב-0.1% ות"א 125 בשיעור נמוך מאוד. ת"א 90 נסחר ביציבות, לעתים בתנודה קלה מטה. מחזור המסחר מסתכם עד כה בכ-1 מיליארד שקל, כשבנק הפועלים לבדו מרכז מסחר של 136.5 מיליון שקל.

פוקס  הודיעה שזרוע החדשנות שלה, Fox Labs, תשקיע 2 מיליון דולר בחברת ByondXR, המפתחת סביבות וירטואליות תלת מימדיות למסחר מקוון.

13:30

שותפות הנפט נאוויטס  מדווחת על קבלת אופציה לרכישת 65% בתגלית הענק המוכחת Sea Lion, שמכילה 513 מיליון חביות נפט . מאז התגלית הראשונית לפני כ-11 שנה נקדחו בנכס 10 קידוחי אימות והערכה נוספים, בהשקעה כוללת של כ-1.1 מיליארד דולר.

טונדו סמארט  מתחזקת לאחר שדיווחה כי קיבלה מענק ממשרד הכלכלה של כרבע מיליון שקל לפעולות שיווק בהודו . החברה עוסקת בפיתוח וייצור בקרים לניהול ושליטה ביישומי עיר חכמה ומשלבת אותם על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת במרחב הציבורי.

קבוצת חג'ג'  גם עולה לאחר שהודיעה על השלמת מכירת מניות החברה בהיקף של כ-43 מיליון שקל לשורה של מוסדיים מובילים בישראל, בהם נוקד קפיטל שהפכה להיות בעלת עניין בחברה.

12:00

היפוך מגמה בתל אביב: מדדי הבורסה עברו לירידות שערים, כאשר מדד ת"א 35 משיל קרוב ל-0.3% ומדד ת"א 90 מחק ירידה של 1% ונסחר ביציבות, עם תנודות קלות מטה. מחזור המסחר מסתכם עד כה ב-460 מיליון שקל.

בתחתית הטבלאות שמן תעשיות  שמוחקת קרוב ל-9%, ביומיקס  יורדת ב-5% ופוטומיין , שזינקה אתמול ב-27%, מתקנת ויורדת ב-5.9%.

בנק הפועלים  ממשיך לאבד גובה במחזור המסחר הכי גבוה בתל אביב (80 מיליון שקל, גבוה משמעותית מהשני בתור, לאומי , עם מחזור של 17 מיליון שקל), ומדד הבנקים נגרר לירידה של 1.1%. 

שוק הנפט עבר לעליות, ושני סוגי הנפט הגולמי עולים בכ-0.6%: נפט WTI נסחר סביב 72.4 דולר לחבית, הברנט תמורת 75.9 דולר לחבית.

10:45

המגמה בתל אביב השתנתה לטובה וכעת גם מדד ת"א 35 מתחזק קלות ועולה ב-0.1%, כאשר בפסגת המדד אלקטרה שמטפסת ב-2% (ובתחתית הפועלים שמשיל 2%). מדד ת"א 90 ממריא ביותר מ-1% בהובלת וואן טכנולוגיות, אפריקה מגורים, נכסים ובניין ודמרי. בתחתית המדד מנורה מבטחים שיורדת ב-1.5%.

קונטיניואל ממשיכה לבלוט ביומה הראשון בבורסה המקומית והיא מוסיפה כבר יותר מ-50% לערכה. אספן גרופ קופצת ב-19%, ג'י.פי גלובל  ב-12% (לאחר שדיווחה על 
הסכם למכירת כל מניות גלובל ביו (שמוחזקת 60%) תמורת 40 מיליון שקל) וטקטונה עולה ב-10%.

בשוק המט"ח נמשכת התחזקות השקל. הדולר מאבד כבר 1.2% ויורד לשער של 3.115 שקלים, האירו נחלש ב-1% ונסחר סביב 3.514 שקלים.

10:03

יום המסחר בתל אביב נפתח במגמה מעורבת אך יציבה יחסית. מדד ת"א 35 נחלש קלות, ת"א 125 יציב ות"א 90 נסחר בעלייה קלה של 0.1%.

לאחר שדווח אתמול כי שרי אריסון מכרה מניות בנק הפועלים  ב-450 מיליון דולר, מניית הבנק מאבדת הבוקר 2.2% במחזור מסחר גבוה במיוחד - 18 מיליון שקל בתוך דקות.

קונטיניואל (Continual), הפועלת בתחום הטכנולוגיות המתקדמות לרכב, זוכה לקבלת פנים חמה ביום המסחר הראשון שלה בתל אביב. החברה הונפקה לפי שווי של כ-60 מיליון שקל ונסחרת בעלייה בשיעור דו ספרתי.

אספן גרופ  מזנקת לאחר שדיווחה כי קבוצת טדי שגיא תשקיע 610 מיליון שקל בחברה ובחברה הבת אספן BV, שמרכזת את הפעילות באירופה. במסגרת שיתוף הפעולה, הצדדים יפעלו להצפת ערך באספן BV ויקדמו את הנפקת מניותיה באחת מבורסות אירופה בשנה וחצי הקרובות. במסגרת ההסכם, סוכם כי קבוצת שגיא תרכוש במסגרת הקצאה פרטית כ-5% מהון מניות אספן גרופ, לפי מחיר של 12.1 שקל למניה, ובסכום כולל של כ-40.5 מיליון שקל. נכון לשער הנעילה אתמול, אספן נסחרת תמורת 8.7 שקלים למניה כך שמדובר בפרמיה של קרוב ל-40% על מחיר השוק.

9:05

השקל מתחזק מול המטבעות המובילים בעולם על רקע העליות החדות שנרשמו אמש בשווקים הפיננסיים. הדולר מאבד קרוב ל-1% ויורד לרמה של 3.123 שקלים; האירו יורד ב-0.7% לרמה של 3.527 שקלים.

8:35

חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה  מדווחת הבוקר כי איש העסקים ירון יעקובי רכש אתמול במהלך המסחר כ-1.1 מיליון ממניותיה בהיקף כספי של כ-2.7 מיליון שקל. לפני ביצוע העסקה יעקובי החזיק ב-5.42% מהון החברה (6.01% בדילול מלא), ולאחר רכישת המניות יעקובי עלה לאחזקה של 6.78% (7.11% בדילול מלא) של החברה. אתמול החברה הודיעה על השלמת פיתוח פלטפורמת בינה מלאכותית ליצירת פריטי NFT.

07:50

5 דברים שכדאי לדעת לקראת המסחר

1. צפי לפתיחה ירוקה

יום המסחר בתל אביב צפוי להיפתח בעליות שערים במקביל למגמה החיובית בשוקי אסיה ולעליות הקלות בחוזים העתידיים בוול סטריט.

אתמול ננעלו המדדים בעליות חדות: מדד ת"א 35 עלה ב-1.5%, מדד ת"א 90 קפץ 2.6% ומדד ת"א 125 הוסיף 1.9%. מבין המדדים הענפיים, את העליות הוביל מדד טכנולוגיה שקפץ 3.3%, מדד נפט וגז עלה 2.5%.

2. נעילה חזקה בוול סטריט

החוזים בניו יורק נסחרים הבוקר בעליות של 0.3%-0.4%, לאחר שיום המסחר ננעל אתמול בעליות חזקות בהובלת מניות הטכנולוגיה. נאסד"ק  קפץ 3% (היום החזק ביותר מאז מרץ), מדד דאו ג'ונס  התחזק 1.4% ומדד S&P 500  עלה ב-2.1%. 

אפל  קפצה יותר מ-3% לאחר העלאת מחיר יעד מצד ג'פריס, אינטל  התקדמה 2.7% לאחר הדיווח על הכוונה להנפיק את מובילאיי ב-50 מיליארד דולר ויצרנית השבבים אנבידיה  זינקה 7.5%.

3. פערי ארביטראז' מעורבים

המניות הדואליות המרכזיות שבו מוול סטריט עם פערי ארביטראז' מעורבים בשיעורים מתונים. נייס  צפויה להתחזק היום לאור פער חיובי של 1.8%, וגם אופקו  וטבע  יספקו רוח גבית קלה למדד ת"א 35.

מחוץ למדד הדגל בולטת אנלייבקס  עם ארביטראז' חיובי של 4.9%. החברה דיווחה אתמול שבעקבות סקירת הנתונים הפרה-קליניים והקליניים, תכנון הניסוי והליך הייצור, אישרה רשות התרופות הלאומית של יוון את הרחבת הניסוי שלב II ב-Allocetra לטיפול בחולים עם ספסיס מבוסס דלקת ריאות ביוון. יחד עם זאת, בתל אביב המניה דווקא איבדה 2.5%.

בצד השלילי, פרטנר  עם פער שלילי של 3.9%, קנון  עם 2.3%, טאואר  עם 1.6% ולייבפרסון  עם 1.1%, והן צפויות לאבד גובה היום.

4. מגמה חיובית באסיה, חולשה בנפט

באסה נרשמת מגמה חיובית, כאשר הבורסות ביפן וסין עולות ומדד האנג סנג בהונג-קונג נסחר ביציבות לאחר שמוקדם יותר נחלש קלות.

בשוק הנפט הגולמי נרשמת חולשה קלה כאשר שני סוגי הנפט יורדים בכ-0.3%, זאת לאחר זינוק של 3.7% אמש בנפט מסוג WTI ושל 3.2% בברנט. הבוקר הם נסחרים סביב 71.7 דולר ו-75.2 דולר לחבית, בהתאמה.

5. השקל מתחזק מול הדולר והאירו

השקל מתחזק אל מול הדולר והאירו הבוקר, ונסחר ברמה של 3.127 שקלים לדולר ו-3.530 שקלים לכל אירו.

אתמול נודע כי בנק ישראל רכש 4 מיליארד דולר בחודש נובמבר. על אף שבאוקטובר הסתיימה התוכנית שבנק ישראל הכריז בתחילת השנה ובמסגרתה נרכשו 30 מיליארד דולר. "עם סיום התוכנית, העריכו בשוק כי רכישות הדולרים תצטמצמנה, וזו הייתה אחת הסיבות לתיסוף השקל בתחילת החודש. עם זאת, בנק ישראל מיהר להבהיר, בהזדמנויות שונות, כי התכנית לא תהווה חסם מבחינתו", אומר הכלכלן הראשי של מזרחי טפחות, רונן מנחם.

"היקפן הגבוה של הרכישות בחודש נובמבר מצביע על נחישות בנק ישראל בעניין. אני מעריך שהדבר היה בין הגורמים לבלימת תיסוף השקל בהמשך החודש. במבט קדימה, אני צופה כי בנק ישראל ימשיך להתערב בשוק המט"ח, גם בהיקפים גדולים ובמועדים אקראיים. הנתון מאתמול יבהיר לשווקים כי בניגוד לחודשים הקודמים, השקל לא ינוע בכיוון אחד".

עוד כתבות

רועי קדוש, סמנכ''ל ההשקעות בהכשרה ביטוח / צילום: שירעד שליט

הסמנכ"ל שמזהיר: "להוציא מהתיק את מניות גוגל או מיקרוסופט זו נאיביות"

רועי קדוש מהכשרה ביטוח מודה כי התמחור הגבוה בשווקים "בעייתי", וממליץ להשקיע במדדי וול סטריט במשקל שווה - כדי לנטרל את הדומיננטיות של מניות "שבע המופלאות" ● חלק מהכסף הוא מציע להשאיר כיום במזומן, כדי "לנצל הזדמנויות כשיגיעו ירידות"

רינת זילברשטיין, סגנית נשיא ומנכ''לית מרכז המו''פ של AT&T בישראל, בכנס TECH IL / צילום: כדיה לוי

סגנית נשיא AT&T העולמית: שלושה אנשים יושבים בחדר וממציאים מוצר שנוגע במיליוני אנשים - זה התבלין הסודי שלנו בישראל

רינת זילברשטיין, סגנית נשיא ומנכ"לית מרכז המו"פ של AT&T בישראל, אמרה בכנס TECH IL של גלובס כי מה שייחודי בדנ"א של ההייטק הישראלי הוא "הפיוז'ן שקיים פה בין סטארט-אפים לחברות גדולות, החינוך לטכנולוגיה, המיקס של חוש הישרדות ומנהיגות שמפתחים בצבא"

''מרמה במיליארדי אירו''. כרזת מבוקש של משטרת גרמניה בעניינו של יאן מרסלק / צילומים: (AP(Alexander Zemlianichenko, ויקיפדיה

האם האחראי לפשיטת הרגל הגדולה בתולדות גרמניה היה גם סוכן מודיעין רוסי?

התכתבויות שנחשפו בין יאן מרסלק, לשעבר סמנכ"ל חברת הפינטק הגרמנית וויירקארד שקרסה ואיבדה עשרות מיליארדים מכספי המשקיעים, לבין מרגלים רוסים, מראות כי פעל למען הקרמלין כבר מ־2014 ● מרסלק נמלט מהדין, אך עדויות חדשות מראות כי ארגן פריצות לבתי מתנגדי משטר, תיאם הברחת מחשבים מוצפנים לרוסיה וסייע לגנוב טלפונים של בכירים אוסטרים

מערכת חץ 3 / צילום: דוברות משרד הביטחון

הזמנות בשיא וביקוש מקומי: האם החברות הביטחוניות ירוויחו מהתקיפה האיראנית?

מערכות ההגנה האוויריות בישראל קיבלו חותמת משמעותית כאשר הדפו 99% מהאיומים במתקפה האיראנית ● כעת העניין במערכות מצד ממשלות מסביב לעולם מזנק, והביקושים עולים ● בתעשייה האווירית מרגיעים: "יודעים לתת איזון בין צרכי מדינת ישראל לבין הלקוחות"

חייל רוסי סוחב רחפן אוקראיני שתוקן ועודכן על ידי הצבא / צילום: ap, Russian Defense Ministry Press Service

איך נכשלו הרחפנים האמריקאים לחולל מפנה במלחמה באוקראינה?

רוב הרחפנים הקטנים של חברות אמריקאיות נכשלו בביצועיהם מול הטכנולוגיה הרוסית, ונחשבים כעת ליקרים ונוטים לתקלות ● בהיעדר פתרונות מהמערב, פנתה אוקראינה למוצרים סיניים זולים

מייסדי חברות Ermetic, Snappy ו-Pecan, שדורגו בעבר / צילומים: איל יצהר, אלעד מלכה

רווח במקום צמיחה: תובנות מהסטארט־אפים המבטיחים של השנים הקודמות

לקראת חשיפת 10 חברות הסטארט־אפ המבטיחות של גלובס לשנת 2024 ביום חמישי הקרוב, בדקנו מה אפשר ללמוד מחברות שדורגו פה בעבר וכעת מתמודדות עם מציאות שונה בחוץ ● "המשקיעים נוהרים להשקעה במספר מצומצם יותר של חברות, אך בעלות איכות גבוהה יותר"

מנכ''לית בול מסחר, אדוה עשור / איור: גיל ג'יבלי (עיבוד: טלי בוגדנובסקי)

המנכ"לית שתקבל מיליונים בזמן שמחזיקי האג״ח יחטפו תספורת

שנה לאחר קריסתה הפתאומית של חברת האשראי החוץ-בנקאי, חושף מתווה הסדר החוב שלה כי מחזיקי האג"ח צפויים למחוק עשרות מיליוני שקלים ● מי שצפויה להוביל את ההסדר היא מנכ"לית בול מסחר, אדוה עשור, שתזכה לתגמולים המוערכים בכ-5 מיליון שקל בתקופת ההסדר

מסמך סודי חושף: תפקידה של איראן בתדלוק ההפגנות נגד ישראל

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: האופוזיציה האיראנית חשפה מסמך לפיו איראן עומדת מאחורי הפגנות אנטי-ישראליות ברחבי העולם, ביקרות על התפקוד של גנץ, גלנט ונתניהו והצעד הבא שארה"ב צריכה לעשות אחרי המתקפה האיראנית ● כותרות העיתונים בעולם 

מודעה המציגה נשק איראני ברחוב בטהרן, השבוע / צילום: Reuters, Majid Asgaripour

סנקציות במקום תגובה צבאית ישראלית: זו התוכנית של אירופה להתמודד עם המשבר במזה"ת

מדינות המערב מנסות בימים האחרונים לגבש בקדחתנות עיצומים חדשים על הרפובליקה האסלאמית ● המטרה: לשלוח מסר מאוחד, אבל בעיקר לשכנע את ישראל למתן את תגובתה הצבאית ● השאלה העיקרית: האם אחרי עשורים של סנקציות טהרן תחדל להעביר כסף לטרור

כנס TECH IL / צילום: תמר מצפי

הסטארט־אפים הישראלים ממשיכים להוביל קדימה

כנס TECH IL של גלובס התקיים בהצלחה, בהשתתפות בכירים רבים מהתעשייה, ממשרדי הממשלה ורגולטורים מובילים ● הכנס הוכיח שדווקא בימים מאתגרים אלו, קהילת ההייטק הישראלית ממשיכה לשגשג, ליזום ולהוביל קדימה

שלט אנטי־ישראלי המציג טילים איראניים, טהרן / צילום: Reuters, Majid Asgaripour

רבים מהטילים ששוגרו מאיראן לישראל נפלו בדרך. וזו הסיבה

לפי "וול סטריט ג'ורנל", כמחצית משיגורי הטילים הבליסטיים האיראניים נכשלו או התרסקו עוד לפני הגיעם ליעד, מה שקרה גם לחלק מהכטב"מים ● רותם מי־טל, מנכ"ל חברת אסגארד, המפתחת טכנולוגיה צבאית לתעשיות הביטחוניות, מסביר בשיחה עם גלובס למה זה קרה

אלונה בר און, מו''ל גלובס בכנס TECH IL / צילום: כדיה לוי

אלונה בר און: אנחנו משתדלים להציף גם סוגיות שלא מסוקרות ולראות גם את הדברים הטובים, ויש כאלה

בפתח כנס TECH IL של גלובס, הציגה מו"ל העיתון את העשייה של מדור הטק שלו וכן ציינה את השאיפה להציע לקוראים "מזון בריא למוח" ● בר און הציגה גם את תהליך דירוג 10 הסטארט־אפים המבטיחים של גלובס, המבוסס על בחירות של קרוב ל־90 קרנות השקעה מקומיות וזרות מובילות בענף ההייטק הישראלי

דני בן עטר, מנכ''ל משותף אינטל ישראל, אורי פרנק, סגן נשיא להנדסה, Google Cloud, עמית קריג, מנהל מרכז הפיתוח של אנבידיה בשיחה עם אסף גלעד / צילום: תמר מצפי

העתיד, השכר והאם מדובר בבועה? מנהלי חברות השבבים הגדולות מדברים על התחום הלוהט

דני בן עטר מאינטל ישראל, אורי פרנק מגוגל קלאוד ועמית קריג מאנבידיה, שוחחו בכנס TECH IL של גלובס על תפקידה של ישראל במפת תעשיית השבבים העולמית ובתחום ה-AI ● איך הם מתווכים את המלחמה להנהלות הגלובליות, איך מטפחים טאלנטים מקומיים ואיך מצמצמים את הדומיננטיות של המזרח הרחוק, כדי להימנע ממשבר כמו זה שפרץ בקורונה?

ד''ר זיו קציר, ראש התוכנית הלאומית לבינה מלאכותית ברשות החדשנות, בכנס TECH IL / צילום: תמר מצפי

זיו קציר: "בעולם מעריכים מאוד את הערך המוסף שאנו מביאים לתחום ה-AI"

ד"ר זיו קציר, ראש התוכנית הלאומית לבינה מלאכותית ברשות החדשנות, הזהיר בכנס TECH IL של גלובס כי המרוץ העולמי לבינה מלאכותית מחריף: "כל מדינה מנסה לקחת את החלק הארי מהענף הצומח, ומי שלא רץ קדימה, משתרך מאחור"

מירי רגב, ליכוד / צילום: אלכס קולומויסקי-ידיעות אחרונות

האם הממשלה הנוכחית בלמה את הכניסה של פועלים מעזה?

השר מירי רגב טענה כי הממשלה הקודמת הכניסה פועלים מעזה. אך כך גם ממשלתה שלה ● המשרוקית של גלובס

יאיר נחמד, מנכ''ל נאייקס ויו''ר הדירקטוריון / צילום: דוד זיסר

המנכ"ל שמכר מניות בעשרות מיליוני שקלים: "במבט לאחור עשינו דברים מסוכנים מאוד ברמה האישית"

יאיר נחמד הקים את חברת הפינטק נאייקס עם שני שותפים, הנפיק אותה בת"א לפי שווי של כמעט מיליארד דולר ובהמשך הוביל אותה לנאסד"ק ● הגיוס בנאסד"ק בוצע אחרי שהמניה עלתה בעשרות אחוזים מתחילת 2024 ● "לא רציתי למכור", טוען נחמד, "אני מאמין בחברה ולא רוצה למכור מניות. יכולנו גם לא להנפיק, אבל היו לנו סיבות"

שרית פירון, ראש קרן ההשקעות Team8 capital וחמוטל מרידור, שותפה בקרן וינטג' בשיחה עם מיטל ויזברג / צילום: תמר מצפי

"הסנטימנט העולמי לא לטובתנו": שתי משקיעות ההייטק הבולטות בישראל מסבירות איך לגייס כסף באמצע המלחמה

שרית פירון, ראש קרן ההשקעות Team8 Capital, וחמוטל מרידור, שותפה בקרן וינטג', התייחסו בכנס TECH IL של גלובס לירידה בהיקף ההשקעות בהייטק בצל המלחמה ● פירון: "לאורך השנה-שנתיים הקרובות יש סיכוי שנראה משקיעים יוצאים מכאן" ● מרידור: "יש גם קולות בעדנו, משקיע אמר לי שהחברות הישראליות הן הכי טובות בפורטפוליו שלו"

מגרש מכבי יפו לשעבר / צילום: תמר מצפי

מעט הצעות ומחיר נמוך בתל אביב: אקרו ואשדר זכו במכרז - 412 דירות במכבי יפו

הזכייה במכרז היא על שטח שהיה בעבר של אצטדיון מכבי יפו בתל אביב תמורת 378.5 מיליון שקל ● מדובר בסכום נמוך ב-149.5 מיליון שקל ממחיר השומה שעמדה על 528 מיליון שקל

מנכ''ל שטראוס, שי באב''ד / צילום: איל יצהר

נפרדת מתחומים עם רווחיות נמוכה: אלה הפעילויות ששטראוס מתכוונת למכור

קבוצת שטראוס חוזרת להתמקד בפעילויות הליבה שלה ומעמידה על המדף את חלקה במפעל וכוורת יד מרדכי, את פעילות הירקות הטריים והמצוננים "טעם הטבע" ואת רשת קפה עלית

מטוס של חברת איזי ג'ט / צילום: מיכל רז חיימוביץ

איזי ג'ט בהודעה דרמטית: מבטלת את הטיסות לישראל עד סוף אוקטובר

אתמול הודיעה איזי ג'ט על השהיה זמנית של הפעילות לתל אביב וממנה עד 21 באפריל, אולם כבר אמש באתר החברה לא היה ניתן להזמין כרטיסים עד אוקטובר. כעת הגיע האישור הרשמי ● וגם: אילו חברות זרות מחדשות את הטיסות לישראל?