באים בטוב

הכירו את הצוות

מירן פחמן באים בטוב

מירן פחמן

שיתוף

מתמחה בדיוק אסטרטגי ובהכנת תוצרים קריאייטיביים עם התמקדות בדיגיטל.

בין לקוחותיו: מכללת תל-חי, ג׳ק קובה, מאוחדת, שטראוס, לפ״מ ועוד.

בעברו, שימש סמנכ״ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל קריאייטיב במקאן.

בעל הפודקאסט המצליח ear catcher , מנהל קבוצת הפייסבוק הפופולארית creative first , מרצה מבוקש באקדמיה ובארגונים פרטיים.

יגאל חזן באים בטוב

יגאל חזן

שיתוף

במהלך השנים כאיש קריאייטיב וכמנהל היה אחראי למהלכי פרסום עבור מגוון גדול של לקוחות במשק, שיצרו שיח ער והפכו למובילים בתחומם. בין אותם לקוחות: האגודה למלחמה בסרטן, בנק הפועלים, תנובה, טושיבה, סלקום, שופרסל, שפ״מ ("הפרסום ברדיו עובד").

כיום הוא בעלי משרד הפרסום והמיתוג דרייב 101, המטפל במגוון לקוחות, ביניהם: פייזר, המכללה האקדמית ספיר, אופק ישראלי, משרדי ממשלה (לפ״מ), הילוך שישי ועוד.

בעל ניסיון עשיר בהובלת קמפיינים, במיתוג חברות מובילות במשק ובמותגים בינלאומיים.

בעבר שימש כמנהל קריאייטיב במשרדים: מקאן אריקסון, גיתם BBDO , כארטדיירקטור: שלמור אבנון עמיחי, באובן בר ריבנאי.

אודות הפרוייקט
פרויקט "באים בטוב" של "גלובס" רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל, בכדי לייצר קמפיינים יצירתיים וחכמים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן.
מנהלות ומנהלי עמותות, ספרו לנו על העמותה שלכם, על פועלה ועל האתגרים העיקריים שניצבים בפניה בימים אלו. העמותות שיבחרו להשתתף בפרויקט יזכו בקמפיין פרסומי ללא עלות שיפורסם באתר, בעיתון ובאפליקציה של "גלובס".
אודות באים בטוב

ספרו לנו על העמותה שלכם בטופס ההרשמה

אודות באים בטוב

אנחנו נבחר את העמותות

אודות באים בטוב

העמותות שייבחרו יקבלו קמפיין שיפורסם בגלובס ללא עלות

ההרשמה נסגרה.

תודה לכל העמותות שנרשמו. בקרוב תוכלו לראות כאן את הטוב שקורה כשמחברים בין קריאייטיב לעמותות.

© כל הזכויות שמורות לגלובס
יצירת קשר תקנון