באים בטוב

הכירו את הצוות

יעל גרזון ענבר באים בטוב

יעל גרזון ענבר

שיתוף

ארט דיירקטורית.

מאחוריה 17 שנים בתחום הפרסום, שימשה כארט דיירקטורית במשרדים גדולים ומובילים בתחום: אדלר חומסקי, גיתם BBDO ומקאן תל אביב.

במהלך השנים ניהלה והובילה מגוון רחב של קמפיינים ומהלכים ללקוחות מגוונים מהגדולים במשק ביניהם בנק הפועלים, שופרסל, בזק בינלאומי, פלאפון, קבוצת פוקס, האגודה למלחמה בסרטן, אסם, קשת, תנובה ועוד.

בעלת ידע במגוון רחב של מדיות - פרינט, טלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, וכמו כן מתמחה בהפקות מיוחדות ובשיתופי פעולה בעלי אג'נדה המביאה ערך מוסף למותגים.

החוזקה והתשוקה שלה היא בפיצוח קונספטואלי ויצירת מעטפת רחבה לכדי אמירה ערכית ותדמיתית למותג.

בוגרת לימודי תקשורת חזותית עם התמחות בפרסום ומיתוג באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל.

תמר לביט באים בטוב

תמר לויט

שיתוף

קופירייטרית ואשת קריאייטיב.

בילתה קרוב לחמש שנים במקאן, שם עבדה כקופירייטרית וכתבה פרסומות לטלוויזיה ולדיגיטל עבור המותגים המובילים במשק ביניהם: קוטג׳, יולו, עמק, yes, לאומי, דומינוס, האגיס, טבע ועוד; שימשה כמנהלת קריאייטיב ב-Wix והוציאה לפועל פרסומות של החברה עבור השוק האמריקאי והבינלאומי. בעלת חיבה עזה לאסטרטגיה, מתרגשת ממילים מדויקות, סימני פיסוק נכונים ורעיונות יפים ומקוריים.

כיום היא עצמאית ומספקת שירותי קריאייטיב ללקוחות מגוונים ובמקביל עובדת על סדרת טלוויזיה ופרויקטים נוספים.

בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת ת״א במדעי הרוח והאמנויות ומנגנת על דג׳מבה.

אודות הפרוייקט
פרויקט "באים בטוב" של "גלובס" רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל, בכדי לייצר קמפיינים יצירתיים וחכמים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן.
מנהלות ומנהלי עמותות, ספרו לנו על העמותה שלכם, על פועלה ועל האתגרים העיקריים שניצבים בפניה בימים אלו. העמותות שיבחרו להשתתף בפרויקט יזכו בקמפיין פרסומי ללא עלות שיפורסם באתר, בעיתון ובאפליקציה של "גלובס".
אודות באים בטוב

ספרו לנו על העמותה שלכם בטופס ההרשמה

אודות באים בטוב

אנחנו נבחר את העמותות

אודות באים בטוב

העמותות שייבחרו יקבלו קמפיין שיפורסם בגלובס ללא עלות

עוד צוותי קריאייטיב שהתנדבו לפרויקט
מירן פחמן באים בטוב

מירן פחמן

יגאל חזן באים בטוב

יגאל חזן

הקמפיין שעשינו
מי אנחנו

שם העמותה: נירים

על העמותה:

כפר הנוער נירים רואה את הנערים דרך הפריזמה של הכוחות והפוטנציאל שלהם ולא דרך התמקדות בבעיות שאיתן הם מגיעים. הנחת היסוד היא כי נערים ונערות אלו מסוגלים לשקם את עולמם הרגשי, לחוות הצלחה ולרכוש את הכלים, המיומנויות והביטחון העצמי אשר יעזרו להם להשתלב מחדש במרכז החברה הישראלית.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מי אנחנו

שם העמותה: קרנות קורת ישראל

על העמותה:

העמותה הוקמה במטרה לעזור לפיתוח כלכלי במדינה ע"י פיתוח והפעלת תכניות מימון בנקאיות וחוץ בנקאיות עבור עסקים קטנים וזעירים בקרב אוכלוסיות המתקשות לגייס אשראי מגופים מסחריים. בנוסף, קורת מפעילה, כמיזם משותף עם הממשלה, תכניות מימון חוץ בנקאי לבעלי עסקים זעירים (מיקרופיננס) שמתקשים לקבל אשראי הוגן מבנקים מסחריים – ביניהם נשים ערביות, דרוזיות ובדואיות ויוצאי אתיופיה.

 

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מיטל אשכנזי באים בטוב

מיטל אשכנזי

יוסי סבג באים בטוב

יוסי סבג

הקמפיין שעשינו
מי אנחנו

שם העמותה: בת מלך

על העמותה:

עמותת בת-מלך מפעילה את שני המקלטים היחידים, הנותנים מענה לנשים נפגעות אלימות במשפחה מהציבור הדתי והחרדי וילדיהן. המקלטים מספקים הגנה פיזית, סיוע נפשי ועזרה משפטית לנשים הסובלות מהתעללות פיזית, מינית, נפשית, כלכלית ורוחנית ע"י בעליהן ונמצאות בסכנת חיים. מידי שנה עוברים מאות נשים וילדים במקלטי בת-מלך שיקום אינטנסיבי, לקראת יציאתם לחיים עצמאיים נטולי אלימות ופחד.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו

ההרשמה נסגרה.

תודה לכל העמותות שנרשמו. בקרוב תוכלו לראות כאן את הטוב שקורה כשמחברים בין קריאייטיב לעמותות.

© כל הזכויות שמורות לגלובס
יצירת קשר תקנון