באים בטוב

הכירו את הצוות

ניר גרנות באים בטוב

ניר גרנות

שיתוף

קופירייטר, תסריטאי וחידונאי.
בעל ניסיון של כ-15 שנה בעולם הפרסום, מהן 6 שנים ב"אדלר-חומסקי".
ב-5 השנים האחרונות משמש כאיש קריאייטיב פרילנסר ומחלק את זמנו בין משרדי פרסום, לקוחות פרטיים והפקות טלוויזיה.

יודע לכתוב הכול, חוץ מקורות חיים.

ערן ברקן באים בטוב

ערן ברקן

שיתוף

בעלי משרד הפרסום והמיתוג, סומו קריאייטיב.

מאחוריו 23 שנות ניסיון בענף הפרסום. בין התפקידים אותם מילא: סמנכ"ל קריאייטיב - ברוקנר נטע יער, סמנכ"ל קריאייטיב ושותף ב-ליאו ברנט, סמנכ"ל קריאייטיב - פוגל Ogilvy, מנהל קריאייטיב - גיתם BBDO וארט דירקטור - ראובני פרידן.

בוגר ביה"ס אסכולה לעיצוב, תקשורת חזותית.

בוגר סטודיו לעיצוב 6B ת״א, עיצוב פנים.

אודות הפרוייקט
פרויקט "באים בטוב" של "גלובס" רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל, בכדי לייצר קמפיינים יצירתיים וחכמים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן.
מנהלות ומנהלי עמותות, ספרו לנו על העמותה שלכם, על פועלה ועל האתגרים העיקריים שניצבים בפניה בימים אלו. העמותות שיבחרו להשתתף בפרויקט יזכו בקמפיין פרסומי ללא עלות שיפורסם באתר, בעיתון ובאפליקציה של "גלובס".
אודות באים בטוב

ספרו לנו על העמותה שלכם בטופס ההרשמה

אודות באים בטוב

אנחנו נבחר את העמותות

אודות באים בטוב

העמותות שייבחרו יקבלו קמפיין שיפורסם בגלובס ללא עלות

ההרשמה נסגרה.

תודה לכל העמותות שנרשמו. בקרוב תוכלו לראות כאן את הטוב שקורה כשמחברים בין קריאייטיב לעמותות.

© כל הזכויות שמורות לגלובס
יצירת קשר תקנון