באים בטוב

הכירו את הצוות

אלחנדרו פלדמן באים בטוב

אלחנדרו פלדמן

שיתוף

ארט דיירקטור, החל את הקריירה בארגנטינה כעיתונאי באמצע שנות ה-90 ובשנת 1999 עשה הסבה לתחום הפרסום. מאז, עבד במשרדי הפרסום המובילים בארגנטינה ובישראל והיה חתום על מספר קמפיינים שזכו בפסטיבלים לאומיים ובינלאומיים, ביניהם: Cannes Lions.

כיום הוא לומד UX Design וממשיך להרחיב את הידע המקצועי שלו. ולא, הוא לא חולם בספרדית.

ליאור שוהם באים בטוב

ליאור שוהם

שיתוף

קופירייטרית ותסריטאית.

ליאור החלה את הקריירה שלה כקופירייטרית לפני 11 שנה ועבדה במשרדי הפרסום המובילים בארץ, עם לקוחות גדולים ביניהם שטראוס-עלית, פרטנר, דלק מוטורז ואסם. מספר מעבודותיה זכו בפרסים בינלאומיים, עם זכייה בשני אריות בפסטיבל Cannes Lions עבור קמפיין "עגלות ריקות" לארגון לתת. בשנים האחרונות, ליאור עובדת כעצמאית יחד עם איש הקריאייטיב ובן זוגה ארנון רותם. העבודה שהם הכי מתגאים בה היא דני, בתם בת ה-7 חודשים.

אודות הפרוייקט
פרויקט "באים בטוב" של "גלובס" רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל, בכדי לייצר קמפיינים יצירתיים וחכמים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן.
מנהלות ומנהלי עמותות, ספרו לנו על העמותה שלכם, על פועלה ועל האתגרים העיקריים שניצבים בפניה בימים אלו. העמותות שיבחרו להשתתף בפרויקט יזכו בקמפיין פרסומי ללא עלות שיפורסם באתר, בעיתון ובאפליקציה של "גלובס".
אודות באים בטוב

ספרו לנו על העמותה שלכם בטופס ההרשמה

אודות באים בטוב

אנחנו נבחר את העמותות

אודות באים בטוב

העמותות שייבחרו יקבלו קמפיין שיפורסם בגלובס ללא עלות

ההרשמה נסגרה.

תודה לכל העמותות שנרשמו. בקרוב תוכלו לראות כאן את הטוב שקורה כשמחברים בין קריאייטיב לעמותות.

© כל הזכויות שמורות לגלובס
יצירת קשר תקנון