באים בטוב

הכירו את הצוות

מחמוד ג'בארין / צילום: נדין קדורה מחמוד ג'בארין / צילום: נדין קדורה

מחמוד ג'בארין

שיתוף

סמנכ"ל קראייטייב במשרד הפרסום LINES, אשר מתמחה בצרכן הערבי ובפלטפורמות המדיה הדיגיטליות בחברה הערבית.

אחד מאנשי הקריאייטיב הבכירים בחברה הערבית, מוביל מהלכים תקשורתיים פורצי דרך עבור החברות הגדולות במשק ועבור עמותות רבות, אשר משפיעות על אופייה ועל דמותה של החברה הערבית המתחדשת.

ראגדה אבו חוסין באים בטוב ראגדה אבו חוסין באים בטוב

ראגדה אבו חוסין

שיתוף

מנהלת רשתות חברתיות - בדגש על נכסיות המותגים בפלטפורמות חברתיות מגוונות; מתמחה בניהול דפים, כתיבת תוכן שיווקי, שירות לקוחות, מעורבות צרכנים ויוזמות שיווקיות.

אודות הפרויקט
פרויקט "באים בטוב" של "גלובס" רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל, בכדי לייצר קמפיינים יצירתיים וחכמים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן.
מנהלות ומנהלי עמותות, ספרו לנו על העמותה שלכם, על פועלה ועל האתגרים העיקריים שניצבים בפניה בימים אלו. העמותות שיבחרו להשתתף בפרויקט יזכו בקמפיין פרסומי ללא עלות שיפורסם באתר, בעיתון ובאפליקציה של "גלובס".
אודות באים בטוב

ספרו לנו על העמותה שלכם בטופס ההרשמה

אודות באים בטוב

אנחנו נבחר את העמותות

אודות באים בטוב

העמותות שייבחרו יקבלו קמפיין שיפורסם בגלובס ללא עלות

עוד צוותי קריאייטיב שהתנדבו לפרויקט
מי אנחנו

שם העמותה: נירים

על העמותה:

כפר הנוער נירים רואה את הנערים דרך הפריזמה של הכוחות והפוטנציאל שלהם ולא דרך התמקדות בבעיות שאיתן הם מגיעים. הנחת היסוד היא כי נערים ונערות אלו מסוגלים לשקם את עולמם הרגשי, לחוות הצלחה ולרכוש את הכלים, המיומנויות והביטחון העצמי אשר יעזרו להם להשתלב מחדש במרכז החברה הישראלית.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מי אנחנו

שם העמותה: הופכות את היוצרות

על העמותה:

'הופכות את היוצרות' מסייעת לנשים הנמצאות על רצף הזנות לצאת לדרך חדשה, עם אופק אישי וכלכלי. כדי לעשות זאת העמותה מפעילה מרכזי סיוע רב תחומיים, בהם מקבלות מאות נשים בכל שנה שיקום תעסוקתי, תמיכה נפשית, משפטית, כלכלית, ומשפחתית, הכול על פי תכנית אישית הנבנית עם כל מסתייעת. נשות המקצוע והמתנדבות שלנו מלוות אותה לכל אורך הדרך.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מי אנחנו

שם העמותה: עמותת אופנים

על העמותה:

עמותת אופנים פועלת כדי לקדם שיווין הזדמנויות בחינוך לילדים המתגוררים בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית במדינת ישראל, בכל המגזרים. אנו מאמינים כי כל ילד וילדה יכולים להגיע להישגים אם רק תינתן להם ההזדמנות. לכן אנו פועלים לחשיפת הילדים לעולמות תוכן חדשים בתחומי המדע והטכנולוגיה - STEM, להגברת המוטיבציה ללמידה ולהעצמתם האישית.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מי אנחנו

שם העמותה: ציוני דרך

על העמותה:

עמותת ציוני דרך פועלת לחיזוק הלכידות החברתית וקידום מגוון באקדמיה ובתעסוקה. העמותה מפעילה פרויקטים חברתיים חדשניים. בליבה חומה- מפגשי לימוד בין חרדים וחילוניים למניעת נשירה ויצירת גשר, מעיין במדבר- מפגש בין זוגות סטודנטים יהודים וערבים וקטיף ישראלי-חיבור סטודנטים לפריפריה הגיאוגרפית.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מי אנחנו

שם העמותה: ידיד לחינוך

על העמותה:

עמותת ידיד לחינוך הנה הגוף הארצי המוביל בהפעלת גמלאים מתנדבים במערכת החינוך במודל WIN WIN הנותן מענה כפול: סיוע למערכת החינוך ותרומה לאיכות חיי הגמלאים. פוטנציאל ההרחבה הוא עצום וידיד לחינוך נכונה לקראתו. מפגשים קבועים של גמלאי בעל ניסיון חיים עם תלמיד סקרן הינם בסיס לרגעים קסומים, אולי אף "רגעים לחיים".

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מי אנחנו

שם העמותה: אלומה

על העמותה:

אלומה מכוונת ליצירת תהליכי שינוי חברתי אשר יתרמו לחוסנה של החברה הישראלית באמצעות חיזוק תחושת השייכות והישראליות של פרטים וקהילות. מתוך הערכה ושמירה על זהותו, ערכיו ואורחות חייו הייחודיים של כל צעיר, אלומה מעודדת צעירים בישראל, להצטרף למעגלי העשייה ולמוקדי ההשפעה.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מי אנחנו

שם העמותה: כפר נהר הירדן

על העמותה:

כפר נהר הירדן - בגליל תחתון, היחיד בישראל המאפשר נופש מונגש כל השנה לילדים בגיל 9 – 18 עם מחלות קשות, מסכנות חיים, כרוניות ולילדים עם מוגבלויות מכל המגזרים והדתות, הנופש קסום מעצים וחוויתי בליווי צוות מקצועי ורפואי מלא, ללא כל תשלום לילד או למשפחתו.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מי אנחנו

שם העמותה: עמותת חוש"ן

על העמותה:

חוש"ן – חינוך ושינוי, הוא ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל. הארגון פועל לקדם סובלנות בנושאים של נטייה מינית וזהות מגדרית, למגר להט"בפוביה בחברה הישראלית ולהכשיר אנשי ונשות מקצוע לעבודה עם הקהילה הגאה. ארגון חוש"ן מגיע לקהל יעד של כ-100,000 אלף בני אדם.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מי אנחנו

שם העמותה: אלי"ע

על העמותה:

אלי"ע היא העמותה היחידה בישראל, המפעילה מעונות יום שיקומיים,
המטפלת ומקדמת ילדים עם עיוורון או לקות ראייה בגילאים המכריעים בחייהם, החל מגיל חצי שנה ועד גיל שש. אלי"ע רואה חשיבות רבה בעידוד הילדים לעצמאות והקניית ביטחון ותחושת מסוגלות.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו
מי אנחנו

שם העמותה: בת מלך

על העמותה:

עמותת בת-מלך מפעילה את שני המקלטים היחידים, הנותנים מענה לנשים נפגעות אלימות במשפחה מהציבור הדתי והחרדי וילדיהן. המקלטים מספקים הגנה פיזית, סיוע נפשי ועזרה משפטית לנשים הסובלות מהתעללות פיזית, מינית, נפשית, כלכלית ורוחנית ע"י בעליהן ונמצאות בסכנת חיים. מידי שנה עוברים מאות נשים וילדים במקלטי בת-מלך שיקום אינטנסיבי, לקראת יציאתם לחיים עצמאיים נטולי אלימות ופחד.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו

ההרשמה נסגרה.

תודה לכל העמותות שנרשמו. בקרוב תוכלו לראות כאן את הטוב שקורה כשמחברים בין קריאייטיב לעמותות.

© כל הזכויות שמורות לגלובס
יצירת קשר תקנון