גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיינים הבולטים שעלו באינסטגרם לשנת 2020, במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
בנק הפועלים
#קונים_מקומי
אודות הקמפיין
מנהל מחלקת אסטרטגיה שיווקית

בתור הבנק הראשון שמשקיע רבות בפיתוח זירת העסקים הקטנים - מנוע הצמיחה של הכלכלה, הבינו בבנק הפועלים כי אפשר למנף את הכוח האדיר שיש למשפיענים באינסטגרם, בכדי לעודד אנשים לרכוש מעסקים מקומיים בתקופת הקורונה. הפורמט היה פשוט: 100 משפיענים מתחומים שונים תרמו מזמנם בעבודה בעסק מקומי הקרוב לליבם, העלו לעמוד האישי שלהם את הסיפור של העסק וקראו לציבור לבוא ולרכוש בו. עם עשרות אלפי צפיות - הקמפיין ייצר מפגשים מעניינים ומרגשים והצליח לתת כוח ובמה לעסקים הקטנים, בתקופה כה מאתגרת.

https://content.jwplatform.com/videos/qCPQ6lGz-pH5nnJA8.mp4
https://content.jwplatform.com/videos/pSiPH5P7-pH5nnJA8.mp4
https://content.jwplatform.com/videos/wYOmCcRz-pH5nnJA8.mp4
https://content.jwplatform.com/videos/YEsku6l9-pH5nnJA8.mp4
מחלבות גד
Fresh & Sweet
אודות הקמפיין
מנהלת שיווק

אחד הסטורים הכי טעימים שראינו השנה שייך לקמפיין המתכונים של גד. המותג השתמש בפורמט הקרוסלה של הסטורי - כדי ללמד את הצופים שלב אחרי שלב איך להכין קינוחים ומאכלים שירימו את מצב הרוח בתקופת הקורונה. השימוש החכם בכרטיסיות הקרוסלה אפשר למותג לייצר אינטרקציה עם הצופים בסטורי; הארט המצוין וכמובן החשיבה בפורמט ורטיקלי ותנועת המצלמה, פשוט עשו לנו תיאבון לעוד.

https://content.jwplatform.com/videos/SekZK8Pv-pH5nnJA8.mp4
דיוטי פרי, ג'יימס ריצ'רדסון
#מתגעגעיםלדיוטי
אודות הקמפיין
סמנכ"לית שיווק

אחד הענפים שנפגע קשה מהקורונה הוא ענף הנסיעות והטיסות. למרות זאת ומתוך הבנה שהמשבר הוא זמני, צוות השיווק של ג'יימס ריצ'רדסון לא הפסיק לפעול לשימור המותג. וכשאי אפשר להיכנס אל חנות הדיוטי בשדה התעופה - הדיוטי פרי הצליח להיכנס לפיד ואל הלב של כל אחד ואחת מאיתנו.

קמפיין #מתגעגעיםלדיוטי מצא דרך מקורית להשתמש בפלטפורמה - להזמין אנשים ליצור ולשתף תוכן מקורי ולהביע את הגעגוע שלהם לביקור בדיוטי פרי, כמקום שמסמל את שער היציאה אל החופשה הנכספת, וכך להתחבר למותג בצורה רלוונטית ומעניינת. הקמפיין כלל סדרה של סרטוני UGC (בעלי נראות אורגנית, כמו זו שמשתמשים אמיתיים מעלים -  User generated content) ורטיקליים, מינף את האותנטיות של הסטורי והדגים איך בהפקה חכמה ומדוייקת - אפשר לייצר נראות בולטת ואמירה חזקה.

טבעול
קמפיין ההשקה של Sensational Burger
אודות הקמפיין
מנהלת השיווק

קמפיין ההשקה של Sensational Burger - הבורגר הצמחוני החדש מסדרת Sensational של טבעול - היה כנראה אחד הקמפיינים מעוררי הבאזז של 2020. תוך שימוש חכם בכוח של משפיענים באינסטגרם ונראות בולטת עם טוויסט, יצרו ב-SHOUT, סוכנות תוכן טכנולוגית באמצעות משפיענים, קמפיין שעורר שיח ברשת וגרם לאינגייג׳מנט יוצא דופן. השימוש החדשני באינפלואנסרים, באופן שמחקה אינפלואנסרים אחרים, יצר חיבור מעניין ובלתי צפוי למוצר וסיפר את הסיפור שלו בדרך מפתיעה.

https://content.jwplatform.com/videos/qoLpNPPE-nGh7IvwW.mp4
Fiverr
makingitwork#
אודות הקמפיין
VP of Brand & Digital

בגל הראשון של משבר הקורונה, Fiverr, פלטפורמת המרקט פלייס לשירותי פרילאנס, ביקשה לייצר קמפיין שימנף את הכוח והידע של קהילת הפרילאנסרים שלה. זאת במטרה לסייע לכל אותם אנשים שנדרשים כעת להסתגל למציאות החדשה של עבודה מהבית. באמצעות פעילות UGC בסטורי, גייסו ב-Fiverr פרילאנסרים ממגוון תחומים על מנת שישמשו דוגמה וישתפו יום בחייהם. הקהילה של פייבר, שמתורגלת בעבודה מהבית עוד לפני תקופת הקורונה, חלקה בזמן אמת חוויות אישיות, תהליכי יצירה ורגעים מיום העבודה לצד טיפים ועצות. בכל יום הסטורי שימש במה לפרילאנס אחר - מהבוקר עד הלילה. החוויות נערכו לקמפיין ממומן עתיר חשיפה תחת התיוג makingitwork#.

סגור

נקודת מבט

יואב גתי, Creative Strategist בפייסבוק / צילום: טל גבעוני

יואב גתי

Creative Strategist בפייסבוק

״אם המותג שלך היה בן-אדם, מי הוא היה?״, שאלת ה-Brand Personality, היא כנראה אחת מהשאלות המהותיות בחייו של כל מותג ומעסיקה מנהלי מותג ואנשי שיווק. היא קובעת את האופן שבו אנשים יתחברו למותג. אישיות המותג הופכת למהותית אפילו יותר בעולם של אינסטגרם, בו אין היררכיה בין אנשים ומותגים, ותוכן אורגני ושיווקי חיים זה לצד זה....

לאייטם המלא
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות