הקמפיין המנצח לחודש דצמבר

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש דצמבר במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
https://content.jwplatform.com/videos/qCPQ6lGz-pH5nnJA8.mp4
https://content.jwplatform.com/videos/pSiPH5P7-pH5nnJA8.mp4
https://content.jwplatform.com/videos/wYOmCcRz-pH5nnJA8.mp4
https://content.jwplatform.com/videos/YEsku6l9-pH5nnJA8.mp4
מחלבות גד
Fresh & Sweet
אודות הקמפיין
מנהלת שיווק

אחד הסטורים הכי טעימים שראינו השנה שייך לקמפיין המתכונים של גד. המותג השתמש בפורמט הקרוסלה של הסטורי - כדי ללמד את הצופים שלב אחרי שלב איך להכין קינוחים ומאכלים שירימו את מצב הרוח בתקופת הקורונה. השימוש החכם בכרטיסיות הקרוסלה אפשר למותג לייצר אינטרקציה עם הצופים בסטורי; הארט המצוין וכמובן החשיבה בפורמט ורטיקלי ותנועת המצלמה, פשוט עשו לנו תיאבון לעוד.

דומינו'ס פיצה
השקה בלי דניאל עמית
נימוקי שיפוט
מנהלת שיווק
מיטל וינברג / צילום: מאי קשטן

מיטל ויינברג

בעלים ומנכ"לית במשרד מיתוג וקריאייטיב dmwa; בעלים ושותפה במותג אופנה OMA

אין סקסי ומחבר ובטוח בעצמו כמו הומור עצמי.
קראו עוד

בקמפיין של דומינו'ס יש מנת הומור משולשת בין הפיצה למאור לדניאל וגם - אינסטגרם כפלטפורמה עצמה.

תחושת הגוּד ווייבז והאמינות הגבוהה שהקמפיין מייצר יוצאי דופן באקלים הקיים ובעצם עושה שימוש כל כך חכם בפלטפורמה ובחוקים שלה, שובר, מרכיב ומשתמש בהם לטובתו - וטובתנו, כי זה ממש לא רע להוודע על פיצה חדשה וטובה.

נימוקים נוספים מחבר השופטים 

הקמפיין של דומינו'ס הוא דוגמא נהדרת למהלך שנבנה בצורה נכונה מתחילתו ועד סופו.

החל מקומפוזיציה נכונה של הוידאו שאפשרה את לכידת תשומת הלב של המשתמשים ברגע, ועד לשחרור של חתיכות מידע בעזרת משפיעיים נוספים. העיטוף המלא והחשיבה על הפרטים הקטנים הובילו להצלחה של דומינוס לייצר שיח מדויק סביב הקמפיין.

הקמפיין עצמו חכם ומלא במודעות עצמית. בקריאה להחסרת עוקבים והימנעות מהשימוש בדניאל עמית, דומינוס מצליחים להפוך את המשוואה דווקא באחד האזורים הכי רווים בפלטפורמה (אוכל) ולמצוא דרך חדשה ומעניינת לבלוט. זוהי יציאה כנגד האינסטינקטים הבסיסים ומשאלת הלב של כל מותג, משפיען או משתמש באינסטגרם - עוד עוקבים. דומינוס דווקא מראה כאן את ההבנה העמוקה של הפלטפורמה והלך הרוח של קהל היעד שלהם.הסתר

סגור
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות