מתוך קמפיין קוטג' עם זעתר של תנובה / צילום: באדיבות תנובה
הקמפיין המנצח לחודש פברואר

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש פברואר במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
תנובה
קוטג' עם זעתר
נימוקי שיפוט
מנהלת השיווק
אדי גרצמן, סמנכ"ל קריאייטיב ב-Gitam BBDO / צילום: איל יצהר

אדי גרצמן

סמנכ"ל קריאייטיב ב-Gitam BBDO

האינסטגרם עמוס בקמפיינים של משפיענים ונחמד לראות קמפיין שרוכב על הטרנד, אבל עושה את זה בדרך שונה ומרעננת.

ברמת ה'קראפט', הקמפיין כולו נראה כמו תוכן גולשים אותנטי ובמכוון מצולם ומעוצב בצורה פשוטה ולא מהונדסת מדי - מה שמסייע להבנת המסר ההומוריסטי שמלגלג על תופעת המשפיענים שמקבלים קמפיינים לקידום מוצרים שונים ברשת, ואין להם באמת משהו אמיתי להגיד עליהם.

סגור

מאחורי הקמפיין המנצח

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק, חטיבת החלב, תנובה, מספרת על הקמפיין והמהלך
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות