הקמפיין המנצח לחודש יולי

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש יולי במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
אסם נסטלה
#במבהבמילויבייגלהמלוח
נימוקי שיפוט
מנהלת פעילות
אורית בר-ניב / צילום: דניאל פוגל

אורית בר-ניב

Head of Motion Array at Artlist

מאוד קשה לחזות מה הדבר שיחולל באזז ובאמת יניע שיחה ברשת. הקמפיין של במבה וגולדה שבמרכזו "המחסור" לקרם בייגלה מלוח, התבסס על היכרות אמיתית עם הקהל וחיבור לשיח הקיים ברשת - ולכן הוא כל כך מדויק.
קראו עוד

הקמפיין עושה שימוש ב״פיצ׳ר״ הכי טוב ויעיל של אינסטגרם - היכולת להתחיל שיחה אותנטית שתהפוך מהר מאוד לויראלית ובשילוב נכון של משפיענים. הפתרון בסופו - לשאלה מדוע קיים מחסור בקרם הבייגלה המלוח של גולדה - והחיבור לבריף - מעולים ולא השאירו קצוות פתוחים.

בשורה התחתונה, זה לא טריוויאלי בכלל שמותג שפונה למשפחות כמו במבה הצליח לייצר כזה רעש ועוד בקרב קהל היעד של הקמפיין.

נימוקים נוספים מחבר השופטים:

שימוש נכון ביכולת של אינסטגרם ללבות וליצור שיחה ברשת תוך שת״פ מותגי ויצירת שיחה סביב שני המותגים - במבה וגולדה. בהמשך התאפשר לקהל לחוות את ההתרגשות בדרך בלתי אמצעית על ידי יוצרי תוכן בז׳אנר האנבוקסינג (Unboxing) בסטוריז; ההתלהבות מהתעלול שבמהלך הפרסומי הובילה לשיחה בפלטפורמות השונות ויצירת ממים בנושא. מעבר לכך, המהלך מדגים כיצד פעילות באינסטגרם יצרה אימפקט עסקי משמעותי. הסתר

סגור
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות