הקמפיין המנצח לחודש אוגוסט

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש אוגוסט במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
השחר העולה
#יש_דברים_שרק_ישראלים_מבינים
נימוקי שיפוט
מנהלת פרסום
טל ריבן / צילום: עופר חג'וב

טל ריבן

משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי באדלר-חומסקי

בסופו של דבר אנחנו שופטים קריאייטיב והעבודה הזאת הרגישה לי הכי חזקה ברעיון ובביצוע. הנגיעה בנרב של מה שרק ישראלים מבינים פשוט מנצח.
מתאים לקטגוריית שימוש בפלטפורמה.
קראו עוד

השימוש במשפיענים ובציטוטים שלהם על גבי האריזות יצרו באזז מיידי בסטוריז שלהם ובכך המותג הרוויח מדיה אורגנית רחבה.

נימוקים נוספים מחבר השופטים:

מדובר בדוגמה נהדרת שלוקחת את העולם האמיתי ומצליחה לרתום אותו באופן טבעי לטובת העולם הדיגיטלי. המהלך של "השחר העולה" עושה שימוש חכם ב"ישראליות" ומייצר תוכן שכיף ורוצים לשתף.

תפירה אסטרטגית חכמה מותחת את התובנה הכללית שנגזרת מהמהלך ("יש דברים שרק ישראלים מבינים") לרמה הפרסונלית ומצליחה לגעת בבטן הרכה של עשרות משפיענים; כולם הרגישו צורך, כמעט חובה, לשתף את אשר על ליבם, פשוט כי מדובר בתוכן מספיק טוב.

ההתלהבות של המשפיענים מדגישה את העובדה שנתפר כאן מהלך שמשתמש ביכולות ההפצה של אינסטגרם באופן חכם. היא גם מזכירה לנו שעל מנת לעשות מהלך מוצלח - צריך לחבר בין התובנה הפרסומית לתובנות של אופי השימוש בפלטפורמה.הסתר

סגור
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות