הקמפיין המנצח לחודש ספטמבר

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש ספטמבר במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
https://content.jwplatform.com/videos/gUnp9QGA-P6P7OjCF.mp4
https://content.jwplatform.com/videos/v2LkE7cA-P6P7OjCF.mp4
פריגת
#אהההה
נימוקי שיפוט
מנהלת שיווק
דניאל זקס / צילום: באדיבות דניאל זקס

דניאל זקס

Head of Creative, Quality Score

ראשית, הרעיון עצמו מעולה: הוא מצחיק, רלוונטי לטווח רחב של גילאים וקהלים שאליהם פונה פריגת ומתיישב על תובנה ופעולה אמיתית שכולנו מכירים ויכולים להזדהות איתה. הקריאייטיב משתלב יפה בפלטפורמה - הדמות של "הגאון" (שלום מיכאלשווילי) מצחיקה ובולטת והכל מוביל לפעילות מעולה שתעודד אינגייג'מנט.
קראו עוד

כמו כן, יש לקמפיין פוטנציאל המשכי לתוכן אינסטגרמי מעולה. אני כבר יכול לראות סטוריז של "הגאון" מציע מילים שאנשים שלחו במסגרת הפעילות ומעניק לקהל אפשרות לדרג ולבחור אותן בעזרת הפיצ'רים של הפלטפורמה.

נימוקים נוספים מחבר השופטים:

הרעיון יושב על "אינסייט" מצוין ומבוצע באופן שמדגים את חשיבת המובייל פירסט מבחינה הפקתית ועיצובית. השימוש בשפה סטיקרית מרגיש נייטיב לפלטפורמה וכך גם זוויות הצילום והאינטרקציה המפתיעה עם מסך המובייל של הצופה.

מכיוון שהקמפיין מוצלח מכל כך הרבה בחינות בעינינו, אנחנו מרשים לעצמנו לרצות עוד ממנו. ברמת השימוש בפלטפורמה יש כאן פוטנציאל אדיר לקמפיין People First שמערב את קהילת העוקבים של פריגת ועושה שימוש בפיצ׳רים של הסטורי - כמו סטיקר השאלה והסקר. כך ניתן להעצים את הקהילה המדוברת ולחשוף לעיני כל את ההצעות השונות שהגולשים שלחו לשם העברי ל-"אהההה" שלאחר הלגימה ואת הדירוג שלהן באופן ישיר באמצעות הפלטפורמה.הסתר

סגור
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות