איתן טרבלוס מגן בראיון ל"פירמה" על קמפיין "טעם עשיר" של אגאדיר ואומר: "היה לי ברור שאני לא אפסיק לאכול בשר. אני אוהב את זה. ברור שכל דבר שמוגזם הוא לא טוב, אבל אתה לא יכול להימנע מהכול. אני נוסע על אופנוע, וזה מסוכן, ונושם את הגזים של האוטובוסים, וזה מסוכן. החיים מסוכנים. אין לזה סוף"
הקמפיין החדש של אגאדיר עורר דיון סוער ברשת ■ אחד מצעדי הנגד היה ניסיון של גולשים להוריד את הדירוג של אגאדיר בפייסבוק ובאתרי דירוג כמו טריפ אדווייזר ■ האם פגיעה דיגיטלית באמת יכולה להזיק למותג?
כדי לפנות ללקוחות עם "טעם עשיר" בחרו באגאדיר להציב בחורה צעירה ויפהפייה עם איש מבוגר, מעין "שוגר-דדי" ■ המסר הבעייתי הרתיח גולשים רבים, שמצהירים כי לא יסעדו יותר ברשת
רשתות ההמבורגר מנסות לבדל את עצמן בעזרת גימיקים שמגוונים את התפריט הקלאסי ■ אבל דווקא בגזרה הדיגיטלית מרבית הרשתות עדיין לא מצאו מתכון מנצח, ורק מעטות ממצות את מלוא הפוטנציאל של המדיה החברתית והמובייל
באתר הכלכלי הפופולרי פרסמו דירוג של 10 מסעדות ההמבורגר הטובות בעולם ■ אגאדיר הישראלית זכתה למקום של כבוד ■ רשתות נוספות: La Burguesía בסנטיאגו, צ'ילה, Royale Eatery בקייפ-טאון, דרום אפריקה ועוד
יענקל'ה שיין, האיש שבנה תפריטים וקונספטים ליותר מ-150 מסעדות ובתי קפה בארץ ובעולם, פתח עכשיו מקום משלו, יחד עם הכדורסלן דרק שארפ. ומה הקונספט? בשרים, כמובן
עקב פניית מינהל הנשים בעיריית הרצליה הפסיקה אגאדיר את הקמפיין בו מככבות מלצריות הרשת בביגוד חלקי על התפריטים ■ אגאדיר: "ראינו בכך ביטוי לתחושת המשפחתיות בחברה"
איתן טרבלוס: "מקובל ולגיטימי שנשים יפות יצטלמו לקטלוג או לשער של מגזין. עד היום לא בדיוק ראיתי את פרופ' עדה יונת בשער של 'לאישה'" ■ פרובוקציה שיווקית - איך עושים זאת נכון?
רשת ההמבורגרים דיווחה על הוצאת לוח שנה ובו תמונות של מלצריות הרשת ■ האם הן מצולמות בעבודתן, מביאות המבורגר עסיסי לעוד לקוח רעב? לא בדיוק ■ צפו בתמונות
מה משותף לאגאדיר, בירה מכבי, סיגל דקל ואתר זאפ? כולם מציעים הטבות למי שיצטרף למועדון האוהדים שלהם בפייסבוק ■ "גלובס" בודק מה יקבל מי שיאפשר לחברות המסחריות להציץ בפרטיו האישיים ברשת החברתית
האתר החדש כולל 20 סרטוני וידאו "תיעודיים", בהם מצולמים שלל ידוענים כשהם אוכלים המבורגרים של אגאדיר השקת האתר תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף 300 אלף שקל ובאירוע השקה מושקע