גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אורי נצר

מנכ"ל חברת שילוט החוצות רפיד

עוד כתבות

תאגיד השידור הציבורי כאן / צילום: שלומי יוסף

בלעדי פוטנציאל הרווח מול הסיכון העסקי: האם משתלם להיות זכיין הפרסום של התאגיד

השינויים בהרגלי ההאזנה והמעבר לצריכת תכנים דיגיטליים, מגבלת החסויות בטלוויזיה והקשחת תנאי העמלות הורידו מאטרקטיביות המכרז שיקבע מי הזכיין שישווק את זמן הפרסום בתאגיד השידור הציבורי • שבוע לסגירת המכרז, נראה כי רק שתי קבוצות יתמודדו, אחת מהן היא הזכיינית הנוכחית - טרגט ספיריט

אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי

בלעדי זכיינית הפרסום של תאגיד השידור מעלה את המחירים

כמעט שנה לאחר שזכתה במכרז לשיווק חבילות הפרסום של תאגיד השידור הציבורי, ולאחר שתקלה לא איפשרה לה לשבץ פרסומות במשך 3 חודשים - ל"גלובס" נודע כי חברת טרגט ספיריט תעלה את המחירים כבר עם סיום המונדיאל בחודש יולי

אורי נצר / צילום: תמר מצפי

לפני כולם טרגט ספירט זכתה במכרז לשיווק זמן הפרסום של תאגיד השידור

הקבוצה, של טרגט מרקט ואורי נצר, הציעה לגזור עמלה של כ-16% על היקף מכירות של 60-120 מיליון שקל, לעומת עמלה של 20% ומעלה שהציעו המתמודדות האחרות במכרז

אברהם פרחי / צלם: דן לם

לפני כולם הבעת אמון בתאגיד השידור: 4 מתמודדים במכרז הפרסום שלו

אף שכלל לא בטוח אם התאגיד ימשיך להתקיים - 4 גופים הגישו היום את מסמכי המכרז, הכוללים הצגת ערבות בסך 15 מיליון שקל

לפני כולם יוסי ירקוני, לשעבר מנכ"ל פובליסיס-אריאלי, מצטרף לרפיד

ירקוני חוזר לענף הפרסום ויתמנה לתפקיד המשנה למנכ"ל חברת שילוט החוצות

"כל מי שעוסק ברכש מדיה הוא גם קצת סוחר סוסים"

אורי נצר פורש אחרי 10 שנים שבהן ניהל את חברת שילוט החוצות רפיד ■ בראיון לרגל פרישתו הוא אומר: "היו ניסיונות של חדשנות בשילוט החוצות עם ברקודים ופלזמות. בסוף הלקוח רוצה דבר אחד: 'תנו לי את עצמי בענק, לבד ולהרבה זמן'"