גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אלי איצקין

שימש כמנכ"ל מחלבות שטראוס

עוד כתבות

גבינות / צילום: REUTERS/Charles Platiau

בלעדי התחרות בשוק החלב עולה שלב: שטראוס נכנסת לשוק הגבינות הקשות

החברה תנסה לספק את התיאבון של הצרכנים הישראלים לגבינות פרימיום ע"י כניסה לשוק הגבינות המיוחדות באמצעות מותג חדש • מדובר בשוק צומח שבו הרגישות למחיר נמוכה • שטראוס תתחרה בתנובה ובגד

אלי איצקין  / צילום: סיון פרג'

מנכ"ל מחלבות שטראוס עובר לנהל את פעילות הממרחים במערב אירופה

אלי איצקין יסיים כהונה של 3 שנים במחלבות ויוחלף בתפקיד ע"י רענן קובלסקי, סמנכ"ל המכירות של שטראוס ישראל • בתקופתו של איצקין מחלבת שטראוס הובילה את הצמיחה בשוק החלב, נמנעה מעליית מחירים ופעלה להרחבת הייצור לקהלים מיוחדים שצורכים מוצרים נטולי לקטוז או גלוטן

לפני כולם שטראוס תקנה פירות מקומיים בשווי 35 מיליון ש' בשנה

כיום שטראוס רוכשת 1,000 טון של פירות בחו"ל בשנה ■ "ההחלטה לרכוש פירות מחקלאים ישראלים תהפוך מוצרי המחלבה לטבעיים יותר" ■ מדובר בתהליך הדרגתי שכולל רק פירות שגדלים בארץ

אלי איצקין  / צילום: סיון פרג'

לפני כולם מה מסתתר בתוך המוצרים של ענקיות המזון?

בשטראוס גייסו גסטרנומית כדי לבחון את רכיבי המוצרים שלא השתנו יותר מעשור ■ התוצאה: הפחתה בחומרי טעם וריח, צבעי מאכל וחומרים מייצבים ■ מנכ"ל מחלבות שטראוס: "כשפתחנו את המתכונים, נתקלנו בדברים שהטכנולוגים שלנו שמו פשוט כי זה מה שהיה נהוג"

אלי איצקין/ צילום:איל יצהר

הכול אחלה: אלי איצקין מונה למנכ"ל מחלבות שטראוס

איצקין זוכה להערכה רבה בשטראוס על רקע ההישגים שצבר בתקופת כהונתו כמנכ"ל שטראוס מזון טרי, ובהם חיזוק המותג "אחלה" ■ יחליף בתפקיד את ארז פז

ועידת MAD ועידת MAD: מה עמד מאחורי מהלכי השיווק המנצחים של השנה?

מנהלי השיווק הציגו בוועידת MAD של "גלובס" את התובנות של מהלכי אורנג' אולטרה-נט, "החומוס של אבי" וקמפיין "יש עתיד"

שטראוס משיקה נשנושי גזר; מצפה למכירות של 12 מ' ש'

השקת המוצר הייתה כרוכה בהקמת מפעל חדש בהשקעה של 15 מיליון שקל ■ מנכ"ל חטיבת מזון טרי בשטראוס: "בבתי-הספר מאוד רוצים להכניס מוצרים כאלה"

קבוצת שטראוס מפרקת את חטיבת בריאות ואיכות חיים

ארז פז מונה למנכ"ל שטראוס מחלבות ויקבל אחריות על מחלבת אחיהוד ומחלבת יטבתה

שטראוס: "לא לקחנו בחשבון בתקציב שום שחיקה במכירות ב-2009"

המאפיין העיקרי של היערכות החברה לחג השבועות הוא בהחלטה להוזיל משמעותית חלק מהמוצרים ולהציע לצרכן אריזות חיסכון