גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

באומן בר ריבנאי

משרד פרסום ישראלי בבעלות יורם באומן

עוד כתבות

אנשי חטיבת השיווק של yes עם משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי / צילום: עזרא לוי

הזוכים הגדולים של טקס פרסי האפי: מקס, yes וזיכרון בסלון

תחרות השיווק האפקטיבי התקיימה הערב בתל אביב • חברת כרטיסי האשראי מקס וחברת התקשורת yes זכו בפרסי האפי פלטינום • הגרנד אפי הוענק לעמותת "זיכרון בסלון", ששמה לה למטרה לייצר מסורת ישראלית חדשה לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

סניף של קופת חולים מכבי / צילום: עינת לברון

בלעדי דרמה סביב תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות

משרד הפרסום מקאן ת"א זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של קופת-חולים מכבי, אך שניים מהמתמודדים במכרז טוענים ל"תכססנות" ודורשים לבטל את תוצאותיו • וגם: חברת מיליה המייצרת ביגוד ואביזרים למותגי הוט קוטור - ובהם רוברטו קוואלי, אוסקר דה לה רנטה, בלמיין ודולצ'ה וגבנה - נכנסת לארץ • אירועים ומינויים

שלי שמיר קינן / צילום: איל יצהר

הילדה שעבדה בניקיון הפכה למנכ"לית אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל

"אם היית אומר לי לפני שנתיים שאנהל משרד פרסום, זה היה נשמע הגיוני כמו לנהל מפעל לייצור ברגים. אבל זה לא הפריע לי, כי ידעתי שיש לי כל הכישורים לתפקיד" • שיחה קצרה עם שלי שמיר-קינן, מנכ"לית באומן-בר-ריבנאי

סופר-פארם / צילום: בר - אל

בלעדי קבוצת מקאן זכתה בתקציב הפרסום של סופר-פארם בהיקף של כ-80 מיליון שקל

הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי • המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב • תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי

סניף של סופר פארם / צילום: בר - אל

בלעדי סופר פארם מוותרת על משרד חדש. ומה עוד קרה השבוע בפרסום?

במכרז של סופר פארם צפויות להתמודד כל חברות המדיה הגדולות • וגם: רמי יהושע רוכש מניות בסוכנות התוכן אינסייד • באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של מד"א

סופר-פארם / צילום: בר - אל

בלעדי לאחר 30 שנה: המותג סופר-פארם עוזב את באומן-בר-ריבנאי

באומן ימשיך בשלב זה לטפל בכל מה שאיננו המותג סופר-פארם עצמו, כמו המותגים לייף, מילוקה ועוד • המהלך עשוי לייצר משחק כיסאות מוזיקליים בין משרדי הפרסום הגדולים, שיתמודדו על תקציב בהיקף של כ-70 מיליון שקל

הקמפיין של פובליסיס עבור אפליקציית וונדר / צילום: צילום מסך

בלעדי ההחלפה של הפועלים, השינוי של סלקום: השבוע שהיה בפרסום

לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש

קופ''ח מאוחדת / צילום: תמר מצפי

בלעדי באומן, גיתם, מנצ' ו-lead מתמודדים על תקציב קופת החולים מאוחדת

המשרדים עלו לשלב השני במכרז על תקציב הפרסום, שהיקפו עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה • בימים הקרובים צפוי להתקיים הליך הניקוד המקצועי

פרסומת ביטוח ישיר / צילום: יחצ רן דנינו

היונים יורדות מהעץ: תקציב ביטוח ישיר עובר למקאן

לגלובס נודע כי תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עוזב את משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ועובר למשרד הפרסום מקאן ת"א • קניון עופר רמת אביב משיק חנות פופ-אפ יד שנייה, שכל הכנסותיה ייתרמו לעמותות הפועלות למען נערות בסיכון • אירועים ומינויים 

אלי פיניש + טל פרידמן-פרסומת ביטוח ישיר- יונים / צילום: יח''צ

בלעדי סוף עידן היונים: תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עובר מבאומן למקאן

ביטוח ישיר מעוניינת להחליף שפה פרסומית ולוותר על אייקון היונים, ולכן ניהלה מכרז בו התמודדו גם גיתם וגליקמן • באומן-בר-ריבנאי סירב להתמודד • היקף התקציב: כ-5 מיליון דולר

יגאל עזרא / צילום: רועי פרי

בלעדי שינויים בצמרת פובליסיס: יגאל עזרא מונה לסמנכ"ל קריאטיב בבאומן-בר-ריבנאי

יחליף את ירון פרל שעבר למקאן • בגליקמן הושלם רה-ארגון בהנהלה עם מינוי שלוש סמנכ"ליות חדשות

שלי שמיר קינן / צילום: עידו איז'ק

בלעדי שלי שמיר-קינן תמונה למנכ"לית משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

שמיר-קינן, מנשות השיווק המוערכות בישראל, מכהנת כיום כמנהלת חטיבת המשקאות בחברה המרכזית • תחליף בתפקיד את בן מוסקל, שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו

מאוחדת / צילום: תמר מצפי

תקציב קופת-חולים מאוחדת יוצא למכרז; משרדי הפרסום הגדולים צפויים להתמודד

תקציב הפרסום של קופת-חולים מאוחדת מטופל מאז 2016 במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: כ-10 מיליון שקל

רכבת ישראל תחנה חדשה ליד הבורסה ת"א / צילום: שלומי יוסף

בלעדי באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של הרכבת

על התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשכנזי ודי-סיי

בן מוסקל, מנכ"ל בואמן בר ריבנאי / צילום: איל יצהר

בלעדי מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בן מוסקל פורש מתפקידו

מוסקל כיהן בתפקיד שלוש שנים ובשלב זה טרם מונה לו מחליף • עד לבחירתו של מנכ"ל חדש ינהל את המשרד יוסי לובטון לשעבר מנכ"ל המשרד ובשלוש השנים האחרונות יו"ר הקבוצה

מתוך הקמפיין של טיב טעם / צילום: באומן בר ריבנאי

קמפיין עם אמירה פוליטית? טיב טעם: "את השחיתות תשאירו לנו"

הרשת העלתה קמפיין המציג שורת מוצרי פרימיום שנתפסים כמושחתים מבחינה קולינארית, כשהסרטון נסגר באמירה: "שחיתות אחרת זה כבר סיפור אחר" • בן מוסקל, מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי שיצר את הקמפיין: "אנחנו יודעים שיאשימו אותנו בתמיכה במפלגה כזו או אחרת, אבל אנחנו יודעים לנהל את זה"

יוסי לובטון מנכל  משרד פרסום באומן בר ריבנאי  / צילום: איל יצהר

חדשות טובות לעובדי פובליסיס: מחזירה רטרואקטיבית את קיצוצי השכר

ארתור סעדון, יו"ר הקבוצה, הודיע כי פובילסיס תחזיר רטרואקטיבית את קיצוצי השכר שספגו העובדים מחודש אפריל השנה בשל משבר הקורונה • בישראל מחזיקה פובליסיס בבעלות על משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-שמיר-סמסונוב וליאו ברנט

תמיר כהן, יו"ר שיכון ובינוי / צילום: אלון רון

בלעדי אחרי 20 שנה: תקציב שיכון ובינוי עוזב את באומן בר ריבנאי

התקציב עובר למשרד פליקס ארג'נטרו, שטיפל במערכות הבחירות האחרונות בתקציב הדיגיטל של הליכוד • התקציב של שיכון ובינוי מוערך בכ-3 מיליון שקל

בן מוסקל, יגאל ברקת / צילומים: איל יצהר, שלומי יוסף

בלעדי יהושע ובאומן זכו במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ירושלים

למרות הביקורת הנוקבת על תנאי המכרז, לפחות חמישה משרדי פרסום התמודדו על התקציב שעומד על 8-12 מיליון שקל

בדרך לבית משפט? באומן דורשים לבטל זכיית אדלר חומסקי במכרז קק"ל

באומן-בר-ריבנאי התמודד מול אדלר-חומסקי בשלב הגמר של מכרז הפרסום של קרן קיימת לישראל, ונפסל בשל מה שהגדירו בקק"ל כ"טעות חריגה מהוראות המכרז" • כעת בבאומן מבקשים שימוע בעל-פה לפני הכרזה על הזוכה