רשת מזון מהיר ישראלית
הפרויקט הראשון יהיה קמפיין לקידום שירותי ה"לייט נייט" החדשים של הרשת • FRESH לא מחליפים את משרד הפרסום הנוכחי של בורגראנץ'
למרות הצהרת השר אלי כהן כי יפנה ליועמ"ש כדי לבלום את השתתפות מקדונלד'ס במכרזים של גופים ממשלתיים בעקבות החלטתה לא לפתוח סניף מעבר לקו הירוק - החברה תפתח סניפים בטרמינל 3 ו-1 בנתב"ג • לפי רשות שדות התעופה, היקף הפעילות של הסניפים ב-2018 נאמד בכ-42 מיליון שקל
כעשור לאחר קריסת רשת בורגראנץ' מגיעה הפרשה לסיומה: המחוזי אישר את שכר-טרחתם הסופי של המנהלים המיוחדים של הרשת, עו"ד שאול ברגרזון ורו"ח אליעזר שפלר, והנאמן, ד"ר-עו"ד שלמה נס, בהיקף של כמיליון שקל, בנוסף לכ-1.35 מיליון שקל שכבר קיבלו • בנוסף נפסק באופן תקדימי שכר-טרחה לנושה של הרשת שתרם להגדלת קופת הפירוק
ההסכם שנחתם לפני 3 שנים הוארך ל-3 שנים נוספות ■ ראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הנוער העובד והלומד: "ההסכם הקיבוצי ברשת בורגראנץ' הוא הסכם פורץ בענף המזון המהיר ובשוק בני הנוער הצעירים בכלל"
הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות
מגזין G על העימות של פדן עם שר הבריאות, המאבקים מול העובדים, המיקומים הכי טובים בקניונים - והחזרה לישראל של המתחרה הגדול
השת"פ, שזכה לשם "ראנץ' cofix", יציע ללקוחות סניפי בורגראנץ' קפה, מאפים, שתייה קלה, מוצרים נלווים ותפריט מצומצם של כריכים חלביים, כאשר המחירים יהיו זהים למחיר קופיקס ויעמדו על 5 שקלים
בין רונלד מקדונלד לשור של בורגראנץ', ישראל הפכה למעצמה של רשתות המבורגר ■ עכשיו, עם הקאמבק של רשת ברגר קינג, נהיה צפוף עוד יותר ■ ניתוח G: כך נראה השוק הרותח במסעדנות המקומית
ה"סלייסבורגר" מורכב מ-6 משולשים, דמוי מגש פיצה, כשבכל אחד המבורגר במשקל 50 גרם ■ המחיר לצרכן: 70-80 שקל ■ מעלה לרגל ההשקה קמפיין ב-2 מיליון שקל
ביהמ"ש המחוזי קיבל בקשה של נושה של בורגראנץ' להורות למפרקי החברה לחשוף את הפרוטוקלים של החקירות שביצעו לנושאי משרה בחברת פז, נושה אחר של בורגראנץ'
במסגרת החוזה יצולם קמפיין בכיכובו של יובל שם טוב, ובנוסף תקיים הרשת פעילות בה לקוחות נבחרים שיזמינו משלוח יקבלו את יובל המבולבל בתור שליח
נמחקה בקשה לייצוגית נגד רשת המזון המהיר בעניין הצבת מצלמות אבטחה בסניפים
התקבלה בקשת הסתלקות מתביעה ייצוגית ■ "חוק בניינים ציבוריים חל על מסעדות ובתי אוכל בהם מוגש מזון לשולחנות, אך אינו חל על בתי אוכל המספקים מזון בדלפק מכירה (שירות עצמי) באריזות חד-פעמיות"
בקבוקי רוטב ברביקיו או אלף האיים המוכרים של הרשת בגודל של 500 מ"ל יימכרו תמורת 14.9 שקל לבקבוק, ואילו שני הבקבוקים יימכרו יחד במחיר השקה של 24.9 שקל
קבוצת המשקיעים שמתעניינת בסניפים מעוניינת להשיק מחדש את רשת ברגר קינג בישראל ■ הקבוצה טרם קיבלה אישור מברגר קינג העולמית מחדש בישראל לפתיחה
כך אומר רונן נמני, בעלי רשת קפה קפה ■ על רקע מבצע "צוק איתן" מורגשת פגיעה קשה ברשתות הקפה ובתנועה בקניונים בדרום ■ רמי לוי: "יש הרבה היעדרויות של עובדים" ■ מנכ"ל ארומה ישראל: "יש ירידה של כ-50% בפדיונות"
העליון ביטל את החלטת המחוזי ויצר סתירה פנימית לקראת ההמשך
שופטת המחוזי, מיכל אגמון-גונן: "מתקבל הרושם כי בעלי התפקיד פועלים אך מטעם פז" ■ הכונס, עו"ד שלמה נס, והמפרקים, עו"ד שאול ברגרזון ורו"ח אלי שפלר: "שמנו הושחר ע"י בית משפט באופן בלתי צודק ובלתי ראוי בעליל"
יובל אורגד, מבעלי בורגראנץ': "בחלק מהקניונים מקדונלד'ס משלם שני תעריפים של שכר דירה, האחד - אם הוא פועל לבד בקניון, והשני - אם יש לו מתחרים. באים אלינו קניונים ואומרים לנו 'אם אתם רוצים להיכנס, אתם צריכים לשלם את ההפרש'"
השופטת מיכל אגמון-גונן: "מתקבל הרושם כי נשתכחה מבעלי התפקיד העובדה שעליהם לפעול למען כלל ציבור הנושים, ונראה כי הם פועלים אך מטעם פז"