גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בייגל בייגל

עוד כתבות

איילת צרפתי רוזן

איילת צרפתי רוזן על המנהל שאפשר לה לייצר לראשונה "שטוחים"

כשאיילת צרפתי רוזן הציעה להגדיל את חטיבת החטיפים של אסם עם ה"שטוחים", כמעט כולם היו ספקנים • אבל המנהל שלה אז גזי קפלן נתן לה את החופש לקדם את הכיוון שהאמינה בו • כך, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ועם שם פחות קונבנציונלי, הם הצליחו לטלטל את השוק

בייגלה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

סלמונלה? חמץ המיוצר מיד אחרי פסח משווק לפני תוצאות הבדיקות

פרשת הסלמונלה העלתה את נושא הבדיקות שנערכות למוצרים לפני שהם נשלחים לחנויות ■ כעת מתברר כי אחרי פסח לא מעט מוצרים עולים על המדפים עוד לפני שהתקבלו תוצאות הבדיקות

לפני כולם יקר מדי? מכירות בייגלה "שטוח" צנחו ב-30%

הפער בין מחירי הבייגלה הרגיל לבייגלה ה"שטוח" מגיע ל-36% ■ מכירות שוק הבייגלה כולו צנחו מתחילת השנה ב-12.7%, והבייגלה הרגיל עלה ב-7%

לפני כולם מה קרה ל"שטוחים"? מכירות הבייגלה צנחו 13%

הירידה במכירות ב-2013 מאפיינת את 3 המותגים המובילים: מכירות בייגל בייגל צנחו ב-15.5%, מכירות בייגלה אסם - ב-14%, ומכירות מאיר בייגל - ב-19%

הפרסומת ל-yes עם כוכבת "סייינפלד" - הכי זכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בייגל בייגל מובילה את דירוג הפרסומות האהובות שבוע שני ברצף

הפרסומות הזכורות והאהובות: בייגל בייגל ונביעות בפסגה

בייגל בייגל מובילה את האהובות, נביעות בראש דירוג הזכורות ■ גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה ב-40% מהממוצע החצי שנתי

"שטוחים" כבר לא מנוע צמיחה באסם: יורדת במכירות הבייגלה

סטורנקסט: "דקים דקים" ו"שטוח'לה" בלמו את הצמיחה של אסם בשוק ■ מכירות קטגוריית ה"שטוחים" הצניחו ב-35% את מכירות הבייגלה הרגיל

רשת אושר עד הורידה מהמדפים מוצרים של יוניליוור

בסניף אושר עד נתלתה כרזה בה נכתב כי מוצרי יוניליוור הורדו מהמדפים בסניפי הרשת בשל התייקרות במחירי הקנייה הקמעונאיים של החברה

בייגל בייגל שוב בראש דירוג הפרסומות האהובות

לאחר כחצי שנה, הפרסומת חוזרת לסבב נוסף באוויר ורושמת 19.6% אהדה ■ הפרסומת של בזק עם גידי גוב - הכי זכורה והכי מושקעת השבוע

מענק של 10 מיליון שקל לבייגל בייגל להקמת מפעל בצפת

במרכז ההשקעות מקווים שחלק מהמפוטרים ממפעל פרי הגליל ייקלטו במפעל המלוחים החדש ■ מגעים לפתיחת מפעל מזון נוסף בעידוד המדינה בחצור הגלילית

זוכרים את מזרחי-טפחות; אוהבים את בייגל בייגל

גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות לקמפיין "בדד" של מזרחי-טפחות והאהדה לפרסומת לבייגלה "דקים דקים" בטעמים של בייגל בייגל גבוהים משמעותית מהממוצע

אסם: "ביום שהשקנו את בייגלה 'שטוחים', השוק התפוצץ"

אחרי שנים שבייגל בייגל שלטה בשוק הבייגלה, היא נשארה מאחור כשאסם השיקה את "שטוחים" ■ האם השקת "דקים דקים" של בייגל בייגל תשנה שוב את התמונה?

א-גרויסע מציאה: קמפיין בייגל בייגל - הכי זכור השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין התמ"ת הוא האהוב ביותר בפעם השנייה ברציפות

מהפך בשוק הבייגלה

דרך מוצר חדש, עם עיצוב שונה ומכירה של אריזה ב-eBay, העירה אסם את שוק הבייגלה

איזה פיצוי מגיע לכם אם רכשתם מוצר שהתגלתה בו תקלה?

מחיתול דולף ועד נזילה בצינור הדלק - שורה של חברות הודיעו לאחרונה על תקלות במוצריהן ■ כיצד מתגלות התקלות, ואיזה תפקיד ממלאים הצרכנים כשומרי הסף של החברות?

יורם אביגד מונה לסמנכ"ל היחידה העסקית גלידת שטראוס ביוניליוור

אביגד, ששימש בשנתיים וחצי האחרונות כמנכ"ל חברת בייגל בייגל, יחליף בתפקיד את שמוליק גולדברגר ששימש כמנכ"ל גלידת שטראוס במשך 12 שנים

ויסוצקי במגעים לרכישת השליטה בבייגל בייגל מידי יוניליוור

בייגל בייגל, הנמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל ומשפחת בייגל, מחזיקה בנתח שוק כספי של 63% מקטגוריית הבייגלה ומגלגלת מחזור מכירות שנתי של 90 מיליון שקל ; ויסוצקי שואפת להתרחב לתחומים נוספים

טוטו ווינר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-490 אלף דולר

נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר

יוניליוור מחפשת קונה לחלקה בחברת "בייגל בייגל"

יונילוור מחזיקה כיום ב-51% מבייגל בייגל, והיתרה מוחזקת בידי משפחת בייגל ; הנימוק הרשמי של יוניליוור: הגברת המיקוד בליבת העסקים של החברה