כשאיילת צרפתי רוזן הציעה להגדיל את חטיבת החטיפים של אסם עם ה"שטוחים", כמעט כולם היו ספקנים • אבל המנהל שלה אז גזי קפלן נתן לה את החופש לקדם את הכיוון שהאמינה בו • כך, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ועם שם פחות קונבנציונלי, הם הצליחו לטלטל את השוק
פרשת הסלמונלה העלתה את נושא הבדיקות שנערכות למוצרים לפני שהם נשלחים לחנויות ■ כעת מתברר כי אחרי פסח לא מעט מוצרים עולים על המדפים עוד לפני שהתקבלו תוצאות הבדיקות
הפער בין מחירי הבייגלה הרגיל לבייגלה ה"שטוח" מגיע ל-36% ■ מכירות שוק הבייגלה כולו צנחו מתחילת השנה ב-12.7%, והבייגלה הרגיל עלה ב-7%
הירידה במכירות ב-2013 מאפיינת את 3 המותגים המובילים: מכירות בייגל בייגל צנחו ב-15.5%, מכירות בייגלה אסם - ב-14%, ומכירות מאיר בייגל - ב-19%
גיאוקרטוגרפיה: בייגל בייגל מובילה את דירוג הפרסומות האהובות שבוע שני ברצף
בייגל בייגל מובילה את האהובות, נביעות בראש דירוג הזכורות ■ גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה ב-40% מהממוצע החצי שנתי
סטורנקסט: "דקים דקים" ו"שטוח'לה" בלמו את הצמיחה של אסם בשוק ■ מכירות קטגוריית ה"שטוחים" הצניחו ב-35% את מכירות הבייגלה הרגיל
בסניף אושר עד נתלתה כרזה בה נכתב כי מוצרי יוניליוור הורדו מהמדפים בסניפי הרשת בשל התייקרות במחירי הקנייה הקמעונאיים של החברה
לאחר כחצי שנה, הפרסומת חוזרת לסבב נוסף באוויר ורושמת 19.6% אהדה ■ הפרסומת של בזק עם גידי גוב - הכי זכורה והכי מושקעת השבוע
במרכז ההשקעות מקווים שחלק מהמפוטרים ממפעל פרי הגליל ייקלטו במפעל המלוחים החדש ■ מגעים לפתיחת מפעל מזון נוסף בעידוד המדינה בחצור הגלילית
גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות לקמפיין "בדד" של מזרחי-טפחות והאהדה לפרסומת לבייגלה "דקים דקים" בטעמים של בייגל בייגל גבוהים משמעותית מהממוצע
אחרי שנים שבייגל בייגל שלטה בשוק הבייגלה, היא נשארה מאחור כשאסם השיקה את "שטוחים" ■ האם השקת "דקים דקים" של בייגל בייגל תשנה שוב את התמונה?
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין התמ"ת הוא האהוב ביותר בפעם השנייה ברציפות
דרך מוצר חדש, עם עיצוב שונה ומכירה של אריזה ב-eBay, העירה אסם את שוק הבייגלה
מחיתול דולף ועד נזילה בצינור הדלק - שורה של חברות הודיעו לאחרונה על תקלות במוצריהן ■ כיצד מתגלות התקלות, ואיזה תפקיד ממלאים הצרכנים כשומרי הסף של החברות?
אביגד, ששימש בשנתיים וחצי האחרונות כמנכ"ל חברת בייגל בייגל, יחליף בתפקיד את שמוליק גולדברגר ששימש כמנכ"ל גלידת שטראוס במשך 12 שנים
בייגל בייגל, הנמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל ומשפחת בייגל, מחזיקה בנתח שוק כספי של 63% מקטגוריית הבייגלה ומגלגלת מחזור מכירות שנתי של 90 מיליון שקל ויסוצקי שואפת להתרחב לתחומים נוספים
נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר
יונילוור מחזיקה כיום ב-51% מבייגל בייגל, והיתרה מוחזקת בידי משפחת בייגל הנימוק הרשמי של יוניליוור: הגברת המיקוד בליבת העסקים של החברה