גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בירה גולדסטאר

מותג בירה מקומי

עוד כתבות

עטרה בילר / עיצוב: גלובס

"אם היו מראים אותה לקבוצות מיקוד היא הייתה נגרסת"

עטרה בילר, אסטרטגית של מותגים, על הפרסומת של קסטרו

חודש אחרי קוקה-קולה ישראל: טמפו מייקרת את כל מוצריה

בין היתר יתייקרו משקאות קלים כמו פפסי, פפסי מקס, סבן אפ, ג'אמפ, נסטי, XL, סן פלרגינו, סן בנדטו ועוד וכן מותגי בירה כמו גולדסטאר, מכבי, הייניקן, פאולנר ואחרים - וזאת החל מ-10 בדצמבר • טמפו לקמעונאים: "ספגנו ככל שיכולנו את ההתייקרויות עד למועד זה, ואין ביכולתנו לספוג עוד"

בירה גולדסטאר  / צלם: אריאל ירוזלימסקי

אישה? שתי יין

הפרסומת החדשה של גולדסטאר היא תוצאה של קמפיין עצלני, עלוב ומדיר נשים

צפו: הפרסומות "הסקסיסטיות" ביותר לשנת 2015

הפרסומות ש"מתחרות" על אות הקלון של ויצו: האישה במקלחת של "ג'רוזלם פוסט" ■ ב-FIX הצעירה סוחטת מיץ ומלקקת גלידה בתחתונים וחזייה ■ בגולדסטאר רוצים שתגיד תודה שאתה גבר ■ במילקי האישה רק רוצה ת'GOLD ■ וכמובן קמפיין ה"שוגר דדי" השערורייתי של אגאדיר

בירה גולדסטאר  / צלם: אריאל ירוזלימסקי

לפני כולם טמפו: תקציב גולדסטאר למנצ'; יינות ברקן לגדעון עמיחי

כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין מקאן ת"א לטמפו אחרי 13 שנה ■ היקף הפרסום של טמפו עמד ב-2015 על כ-15 מיליון שקל במחירים ריאליים

לפני כולם אחרי 13 שנה: תקציב טמפו עוזב את מקאן

החלק הארי של תקציב טמפו טופל מזה שנים ארוכות במקאן, והוא עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ שאר התקציב מטופל במשרד "אלנבי"

בגלל קמפיין גולדסטאר: נעמ"ת קוראת להחרים את מוצרי טמפו

יו"רית נעמ"ת למנכ"ל טמפו: "הפרסומות לגולדסטאר הן חגיגה של טעם רע" ■ העלתה קמפיין בפייסבוק תחת הסלוגן "טמפו לא רוצה אותי - אני לא רוצה את טמפו" ■ טמפו: "הפרסומת צוחקת עם נשים ולא על נשים"

הבירה שגדלנו עליה: סיור במבשלה החדשה של טמפו

גולדסטאר היא לא עוד בירה, היא הבירה שגדלנו עליה. וכמו קבוצת הכדורגל שאהדת בילדותך - בירה לא מחליפים ■ ביקור במבשלה החדשה של חברת טמפו, בעלת הבית של גולדסטאר

ביצועים תוססים: הרווח הנקי של טמפו ברבעון נסק ב-34%

כדי להגדיל את כוח הייצור, החברה חנכה מבשלת בירה חדשה בנתניה בהשקעה של 60 מיליון שקל ■ משיקה בירה חדשה בשם "גולדסטאר UNFILTERED"

על רקע מס הבירה: צפו בפרסומת של לפיד לגולדסטאר

המוחים נגד ההחלטה שלא להוריד את המס על הבירה נעזרים בכלי יצירתי: פרסומת לבירה גולדסטאר משנות ה-80' בכיכובו של יאיר לפיד, כיום שר האוצר

לפני כולם החברה המרכזית וטמפו מייקרות הבירה בחבית ב-3%-5%

מדובר במחירים למסעדות וברים ■ מסעדן: "זו חזירות הולכת וגוברת. הן מוכרות עשרות אלפי חביות בירה בחודש, ויש להן שליטה אבסולוטית על שוק הבירה"

אדם מונטיפיורי הוא אחד התורמים הגדולים למהפכה ביקבי כרמל

מונטיפיורי, נצר למשפחה המפורסמת ומנהל החטיבה המקצועית של כרמל, הוא הסיבה למהפכה ביקב ■ ועוד משהו שלא ידעתם: בירה גולדסטאר התחילה את דרכה ביקב ההיסטורי של כרמל בראשל"צ

צפו: הדוגמניות בפרסומות הכי סקסיסטיות ב-2010

"אות הקלון למפרסם הסקסיסטי" של ויצ"ו לרגל יום האישה הבינלאומי: מקסטרו ועד גולדסטאר

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

הקמפיינים הזוכים בגרנד קקטוס: פלאפון, yes, AXE, אלמקס ודפי זהב

השפה הפרסומית החדשה של פלאפון הותירה חותם על שופטי הקקטוס: שתי גירסאות שלה זכו בתחרות - האחת בפרס הגרנד והשנייה במדליית זהב ■ בלטו לטובה הזכיות בקטגוריית הפרסום הקהילתי, שגרפו 6 מדליות זהב

קמפיין גולדסטאר הוא הבחירה של שופט קקטוס הזהב יורם לוי

יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי, מפרגן לקונספט המדויק בקמפיין הגברים של בירה גולדסטאר שיצר משרד הפרסום מקאן-אריקסון