גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני
לגלובס נודע כי הפרסומאי דני יעקובוביץ מצטרף למשרד הפרסום ברוקנר יער לוי בתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל קריאטיב ראשי
בכירים בתעשייה מעריכים את שווי הרכישה ב-5-10 מיליון שקל • וגם: מה חושב דיוויד סייבל, מבכירי הפרסומאים בעולם, על אחת הבעיות המשמעותיות של הענף
וגם: תחת הבעלות החדשה, ברוקנר-יער-לוי יטפל בתקציב פסגות • ומשרד הפרסום LEAD רוכש 60% ממניות חברת השיווק הדיגיטלי DigitalVibe
החברה, במתמחה בתחום הפרסום מבוסס תוצאות והשיווק הדיגיטלי, נרכשה לפני מספר שבועות ע"י ברוקנר-יער-לוי
WEB3 מתמחה בעיקר בתחומי הפרפורמנס והשיווק הדיגיטלי • בעסקה נרכשו למעשה הלקוחות של החברה, לרבות הסכמים להמשך פעילותם למשך זמן מסוים, וכן דרג הביניים של ההנהלה
המשרד יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו • היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל לשנה
שלי יערי-שפילמן, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי • שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הרכב סמל"ת
המותג טופל עד כה במשרד הפרסום לעומק התודעה, אך לאחרונה קיבלה את הזיכיון לשיווק קבוצת לובינסקי, וכעת גם תקציב הפרסום מחליף ידיים
לוי, מאנשי הקריאייטיב המנוסים בענף, הצטרף למשרד כשותף ב-2014 • עפ"י הערכות, שני השותפים הנוספים, עפר יער וטל ברוקנר, אינם מעוניינים לקנות את חלקו של לוי, ולכן הוא נשאר במשרד • לוי: "אני שוקד על מיזם חברתי משמעותי. שותפיי מאפשרים לי להקדיש את האנרגיות ואת הזמן לכך"
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה
החוב, למשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ולחברת המדיה יוניברסל מקאן, הוא נמוך יחסית, היות שמרבית הכספים שולמו מראש מטעמי זהירות ■ בתוך כך, הוקפאה פעילות קרן הפורמטים של קבוצת רוביקון
המשרד מטפל במותג משמעותי נוסף של קבוצת לובינסקי - פיג'ו ■ תקציב סיטרואן, שהיקפו כ-17 מיליון שקל, עוזב את פוקס&פרנדס שטיפל בו בשנתיים האחרונות
שורת פגישות מעידה כי ייתכן שקטגוריית הבנקאות והאשראי תסעיר בקרוב את ענף הפרסום ■ על הפרק נמצאים בעיקר תקציבי דיסקונט והפועלים, שלמרות הכחשות גורפות עשויים לבצע שינויים במערכי הפרסום
טנקוס, שנחשב לאחד הפרסומאים הוותיקים והמוערכים בענף, מגיע מתחום ניהול הלקוחות ושימש בין היתר כבכיר במשרד הפרסום גיתם BBDO
יורם באומן, יו"ר קבוצת פובליסיס האחראי גם על ליאו ברנט, ויריב אברהם, מבעלי פרסום אברהם, יובילו שוב את קמפיין מפלגת יש עתיד
המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו
מסתמן כי המשרד יטפל גם בתקציב מגדל שוקי הון, המטופל במקאן-אריקסון
התקציב מטופל ביהושע, שעלה גם הוא לשלב הבא