גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ברוקנר נטע יער

משרד פרסום ישראלי

עוד כתבות

ליאור טנר, מנכ''ל משרד הפרסום גיתם / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של חברת הביטוח מגדל עובר לגיתם

גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני

טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

בלעדי החיזוק הקריאטיבי של ברוקנר יער לוי

לגלובס נודע כי הפרסומאי דני יעקובוביץ מצטרף למשרד הפרסום ברוקנר יער לוי בתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל קריאטיב ראשי

עפר יער, טל ברוקנר ויורם לוי / צילום: איל יצהר

בלעדי השבוע בענף הפרסום: ברוקנר-יער-לוי רוכש 50% מסוכנות הסושיאל פרפל

בכירים בתעשייה מעריכים את שווי הרכישה ב-5-10 מיליון שקל • וגם: מה חושב דיוויד סייבל, מבכירי הפרסומאים בעולם, על אחת הבעיות המשמעותיות של הענף

תלמה בירו, מנכ''לית איגוד השיווק / צילום: איל יצהר

איגודי המפרסמים והפרסומאים יחתמו השבוע על אמנה משותפת

וגם: תחת הבעלות החדשה, ברוקנר-יער-לוי יטפל בתקציב פסגות • ומשרד הפרסום LEAD רוכש 60% ממניות חברת השיווק הדיגיטלי DigitalVibe

נעמי וולפנר / צילום: נטלי שור

בלעדי נעמי וולפנר תמונה למנכ"לית חברת הדיגיטל WEB3

החברה, במתמחה בתחום הפרסום מבוסס תוצאות והשיווק הדיגיטלי, נרכשה לפני מספר שבועות ע"י ברוקנר-יער-לוי

טל ברוקנר, עופר יער ויורם לוי / צילום: איל יצהר

בלעדי מעמיקים אחיזה בעולם הדיגיטלי: ברוקנר-יער-לוי רוכש את WEB3

WEB3 מתמחה בעיקר בתחומי הפרפורמנס והשיווק הדיגיטלי • בעסקה נרכשו למעשה הלקוחות של החברה, לרבות הסכמים להמשך פעילותם למשך זמן מסוים, וכן דרג הביניים של ההנהלה

אוניברסיטת בר אילן / צילום: איל יצהר

ברוקנר-יער זכה תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן

המשרד יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו • היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל לשנה

בלעדי משנה למנכ"ל חדשה במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי

שלי יערי-שפילמן, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי • שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הרכב סמל"ת

טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

לאחר הפרידה מקבוצת שלמה: ברוקנר-יער לוי-יטפל בתקציב אופל

המותג טופל עד כה במשרד הפרסום לעומק התודעה, אך לאחרונה קיבלה את הזיכיון לשיווק קבוצת לובינסקי, וכעת גם תקציב הפרסום מחליף ידיים

יורם לוי / צלם: איל יצהר

לפני כולם בדרך החוצה? יורם לוי מצמצם פעילותו בברוקנר-יער-לוי

לוי, מאנשי הקריאייטיב המנוסים בענף, הצטרף למשרד כשותף ב-2014 • עפ"י הערכות, שני השותפים הנוספים, עפר יער וטל ברוקנר, אינם מעוניינים לקנות את חלקו של לוי, ולכן הוא נשאר במשרד • לוי: "אני שוקד על מיזם חברתי משמעותי. שותפיי מאפשרים לי להקדיש את האנרגיות ואת הזמן לכך"

משרדי הפרסום של השנה

דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20

מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?

תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר

לפני כולם תמיר יולביץ' במו"מ להקמת סוכנות דיגיטל עם ברוקנר-יער-לוי

הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה

הפרסומת של קרן קלע /צילום מסך

קרן קלע חייבת 2 מיליון שקל למשרדי הפרסום והמדיה

החוב, למשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ולחברת המדיה יוניברסל מקאן, הוא נמוך יחסית, היות שמרבית הכספים שולמו מראש מטעמי זהירות ■ בתוך כך, הוקפאה פעילות קרן הפורמטים של קבוצת רוביקון

לפני כולם ברוקנר-יער-לוי יטפל בתקציב הפרסום של סיטרואן

המשרד מטפל במותג משמעותי נוסף של קבוצת לובינסקי - פיג'ו ■ תקציב סיטרואן, שהיקפו כ-17 מיליון שקל, עוזב את פוקס&פרנדס שטיפל בו בשנתיים האחרונות

לפני כולם האם מערכי הפרסום של הבנקים עומדים בפני שינוי?

שורת פגישות מעידה כי ייתכן שקטגוריית הבנקאות והאשראי תסעיר בקרוב את ענף הפרסום ■ על הפרק נמצאים בעיקר תקציבי דיסקונט והפועלים, שלמרות הכחשות גורפות עשויים לבצע שינויים במערכי הפרסום

עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו

לפני כולם ברוקנר-יער-לוי: דרור טנקוס מצטרף כמשנה למנכ"ל

טנקוס, שנחשב לאחד הפרסומאים הוותיקים והמוערכים בענף, מגיע מתחום ניהול הלקוחות ושימש בין היתר כבכיר במשרד הפרסום גיתם BBDO

גיא קלנר יורם באומן  ויריב אברהם / צילומים: יוסי כהן ואייל יצהר

לפני כולם ברוקנר-יער-לוי וליאו ברנט במגעים עם מפלגת העבודה

יורם באומן, יו"ר קבוצת פובליסיס האחראי גם על ליאו ברנט, ויריב אברהם, מבעלי פרסום אברהם, יובילו שוב את קמפיין מפלגת יש עתיד

יורם לוי / צלם: איל יצהר

שינויים במשרד הפרסום ברוקנר: יורם לוי מתווסף לשם המשרד

המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו

לפני כולם ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת מגדל

‎‎מסתמן כי המשרד יטפל גם בתקציב מגדל שוקי הון, המטופל במקאן-אריקסון‏‏

לפני כולם יהושע, ברוקנר וענבר-מרחב עלו לגמר מכרז מגדל

‎‎התקציב מטופל ביהושע, שעלה גם הוא לשלב הבא‏