גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גדי מרגלית

מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ)

עוד כתבות

נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי

המפרסמים הממשלתיים הגדולים: משרדי התחבורה והמשפטים

142 מיליון שקל השקיעו משרדי הממשלה מאז תחילת הקדנציה בקמפיינים של לפ"מ ■ אילו משרדים הוציאו הכי הרבה, מה מידת האפקטיביות של הפרסום ובאיזו מדיה?

גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל לפ"מ עוזב בעוד שבועיים - ועדיין לא יצא מכרז לאיתור מחליף

את מקומו של המנכ"ל הפורש, גדי מרגלית, ימלא בינתיים אחד מסגניו, שלמה עדיאל

לפ"מ תקים מאגר תמונות שישקף את הקבוצות בישראל

זאת במטרה לשקף את המגוון האתני והתרבותי הקיים בישראל בקמפיינים של משרדי הממשלה ■ מדובר ביוזמה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ■ משרד רה"מ יהיה שותף למימון הפרויקט

חנה רדו / צילום: איל יצהר

המשנה למנכ"ל מקאן: "לעצור את הדיקטטורה של לפ"מ"

חנה רדו יוצאת נגד השיטה שלפיה תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם יוצאים למכרז ■ לפ"מ מגלגלת תקציבי פרסום בהיקף של כ-118 מיליון שקל בשנה

גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי

"משרדי הפרסום הם ספינות עבדים. לא נתתי לבתי לעבוד שם"

גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"

לפני כולם גדי מרגלית מונה למנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית

מרגלית, ששימש כמנכ"ל משותף בחברת הפרסום המגזרי "טריו" וכסמנכ"ל השיווק של רשת קלאב מרקט, יחליף בתפקיד את נתן מאיר