גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

דאב

מותג טואלטיקה מקבוצת יוניליוור

עוד כתבות

אם ובת בסרטון Toxic influence של דאב / צילום: מתוך קמפיין דאב

סקר מדכדך אחד ששינה את כל התפיסה השיווקית של חברת דאב

מותג הטיפוח החליט להעמיד את ההערכה העצמית הנמוכה של נשים בכל רחבי העולם במרכז המאמץ השיווקי של המותג • מותגים אחרים כבר הלכו בעקבותיו • מדד המותגים 2022

מהיום: הרשתות יציגו את המחיר בחו"ל לצד 7 מוצרי טואלטיקה

מדובר ברשימה שגיבשו הרשות להגנת הצרכן ומשרד הכלכלה, הכוללת בשלב זה 3 משחות שיניים של קולגייט, 3 דיאודורנטים ספיד סטיק לגבר, דיאודורנט ג'ילט ודיאודורנט דאב לנשים

הקרב על לב הצרכניות: Girl Power בראי הפרסומות

דמות האישה בפרסומות עברה גלגולים רבים, וכעת הגיע העידן שבו מושם דגש על הכוח הנשי ■ האם המסרים החדשים לצרכניות יעברו את מבחן המדיה החברתית?

מי כיכבו השנה בקטגוריית המדיה בפסטיבל הפרסום בקאן?

בקטגוריית המדיה כיכבו השנה קמפיינים חיוביים שמנסים לגרום לאנשים לחייך; פרסום שמחפש להגיע לנקודות שמעבר לערכי המותג; ושימוש חדשני בטכנולוגיה

צפו בקמפיין הוויראלי של דאב בעולם: "מדבקות יופי" לנשים

המהלך החדש ינסה לשבור את השיא שהציב "קמפיין האיורים" של החברה שרשם 138 מיליון צפיות ברשת

הקמפיין הוויראלי ביותר השנה בעולם: הפרסומת של דאב

הפרסומת למותג דאב עם ציורי הנשים זכתה ל-135 מיליון צפיות ברשת

צפו ברשימה: יוניליוור מייקרת מאות מוצרים

בין המוצרים: דגני בוקר תלמה וכריות, מרגרינה בלובנד, מחמאה ומזולה, אבקות מרק של קנור, מיונז תלמה, מרכך כביסה בדין, סבוני דאב - וזו רק ההתחלה ■ קמעונאי בכיר: "ראיתי את המחירון, ונהיה לי חושך בעיניים. הם הלכו רחוק מדי"

לפני כולם שוק הדיאודורנטים: רקסונה וגרניה פגעו בספיד סטיק

רקסונה כבש את המקום השלישי במכירות עם נתח שוק כספי של 9.1%, וגרניה הגיעה ל-4.7% ■ ב-2010 גלגל כלל שוק הדיאודורנטים 215 מיליון שקל

יוניליוור מותחת את המותג "פינוק" לקטגוריית הסבונים

משיקה סדרת תחליבי רחצה נוזליים תחת המותג, בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין באמצעות מקאן-אריקסון ■ לפי נילסן, במחצית הראשונה של 2010 החזיק "פינוק" בנתח כספי של 12.2% מקטגוריית השמפו

סמנכ"לית יוניליוור: "לא משנים הרגלי צריכה עם מבצעי עוף בשקל"

ענת גבריאל, סמנכ"לית הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור, מאמינה כי אין עוד חברה עם עוצמה ויכולת לשנות את השוק כמו יוניליוור ■ ל"גלובס" היא מספרת על הקרבות בתחום מרככי הכביסה והדאודורנטים: "המתחרים שלנו מתחילים להזיע"

יוניליוור תשקיע 12 מיליון שקל במותג הדאודורנטים רקסונה

מדובר במותג עם היקף מכירות עולמי של 1.16 מיליארד אירו ■ סמנכ"לית יוניליוור: נכפיל את נתח השוק שלנו בארץ ל-46%

הסוד של קריאייטיב מוצלח: אילו קמפיינים בינלאומיים הבריקו השנה?

יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם

שופרסל - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-467 אלף דולר

דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר

משתלם להיות פטריוט: סל מוצרים כחול-לבן זול בכ-25% מסל מוצרים תוצרת חוץ

כך עולה מבדיקת פרייסל עבור "גלובס" לקראת יום העצמאות ; הסל הישראלי הזול - ברמי לוי ובמגה בול ; בחלק מהמוצרים נמצאו פערים משמעותיים - למשל פער של 125% בין שמפו קרליין הישראלי לשמפו דאב המיובא