גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

דרורי שלומי

משרד פרסום בבעלות טובית שלומי ויורם דרורי

עוד כתבות

שדה קנאביס./צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב \

חברת הקנאביס של הישראלי אלוף העולם בברידג' קיבלה אישור לפעילות במדינה האפריקאית לסוטו

לסוטו אישרה ייצור של קנאביס רפואי ב-2017, אחרי שנים רבות שבהן התפרנסו עניי המדינה מגידולו באופן לא-חוקי • חברת אסיף 420, שהוקמה על ידי גלעד אופיר, הודיעה על קבלת אישורים להקים פעילות גידול קנאביס במדינה • מניית קמן קפיטל, שיש לה הסכם מיזוג עם אסיף, מזנקת ביותר מ-40%

דודי ברמן  / צילום: איל יצהר

לפני כולם דודי ברמן יפעל במחלקת קפסולה במשרד הפרסום בריקמן

מדובר בתפנית באופן הפרידה בין השותפים במשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן

אופל /צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

לפני כולם תקציב אופל עובר מדרורי-ארועטי-ברמן אל לעומק התודעה

השינוי אירע בעקבות תוכנית ההבראה שעובר דרורי-ארועטי עם עזיבת חלק מהבכירים בו ■ התקציב מוערך ב-12 מיליון שקל בשנה ■ בשוק מעריכים כי צפוי שינוי נוסף על רקע אישי: עתידו של תקציב סובארו, המטופל ב-LEAD, לוט בערפל על רקע עברה העכור של סמנכ"לית השיווק עם המשרד

יוסי ארועטי יורם דרורי וטובית שלומי / צילום: איל יצהר

לפני כולם מפרידים כוחות: דרורי-ארועטי-ברמן בתוכנית הבראה קיצונית

התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת

לחיצת יד, הסכמה, עסקים, הסכם / צלם רויטרס

לפני כולם שחר פילר עובר מדרורי-ארועטי-ברמן לפרסום אברהם

ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד עידן זמיר ■ את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי

לפני כולם קבוצת סמל"ת נפרדת ממשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן

טרם נבחר משרד שיטפל בתקציבי המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט

לפני כולם רחלי בן-צבי מונתה למנכ"לית דרורי-ארועטי-ברמן

בן-צבי, לשעבר מנכ"לית אקססורייז לונדון: "החזון שלי הוא להפוך את דרורי-ארועטי-ברמן למשרד נחשק בעשירייה הפותחת"

לפני כולם האם בורודה-קפלן מצטרף למערך הפרסום של "ישראל היום"?

התקציב של "ישראל היום" מטופל בידי דרורי-ארועטי-ברמן, אך באחרונה הועלה קמפיין רדיו לעיתון באמצעות בורודה-קפלן

בניין של עמידר / צילום: איל יצהר

ענבר-מרחב, דרורי-ארועטי-ברמן ו-lead עלו לגמר מכרז עמידר

בעמידר החליטו לצאת למכרז, בין היתר כדי לבנות תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה

יורם דרורי ורות שטרית / צילום: איל יצהר ואוריה תדמור

שטרית מדיה גרופ מצטרף כיחידה עצמאית לדרורי-ארועטי-ברמן

רות שטרית: "אימצתי את העצה שנתתי ללקוחות: תיהנו ממה שהשגתם מהעבר, ותבינו נכון את המציאות החדשה"

אלה גולדשטיין / צילום:איל יצהר

לפני כולם אלה גולדשטיין, מנכ"לית דרורי-ארועטי-ברמן, פורשת

הערכה: חשה תחושת מיצוי לאחר שהושלם המיזוג של משרדי הפרסום דרורי-שלומי וארועטי-ברמן

לפני כולם תקציב נוזל הכלים סנו ספארק יטופל בגליקמן-נטלר-סמסונוב

סנו תגדיל משמעותית את ההשקעה שלה בקטגוריה

IDIGITAL/ צילום:אלי דסה

לפני כולם דרורי-ארועטי-ברמן זכה בתקציב הפרסום של iDigital

זו הזכייה הראשונה של המשרד לאחר המיזוג של דרורי-שלומי וארועטי-ברמן, שיצא לדרך לפני כחודשיים

תחנת דלק סונול / צילום: איל יצהר

לפני כולם מסתמן: תקציב סונול יעבור מארועטי-ברמן לפרסום אברהם

תקציב הפרסום של סונול עמד בשנה החולפת על 22 מיליון שקל במחירי מחירון

יוסי ארועטי / צילום: איל יצהר

לפני כולם דרורי-שלומי וארועטי ברמן סיכמו את פרטי המיזוג

משרד הפרסום הממוזג צפוי להיות דרורי-ארועטי-ברמן והוא ינוהל על-ידי אלה גולדשטיין כמנכ"לית ושחר פילר כסמנכ"ל קריאייטיב

לפני כולם קבוצת סמל"ת תרכוש עצמאית את המדיה שלה

קבוצת הרכב הבהירה למשרדי הפרסום שלה, דרורי-שלומי ו-LEAD, כי אסור להם לקבל עמלות כלשהן מאמצעי המדיה, וכי הכספים יקוזזו מהם במקרה של הפרה

יוסי ארועטי יורם דרורי וטובית שלומי / צילום: איל יצהר

לפני כולם דרורי-שלומי וארועטי-ברמן GPS במו"מ למיזוג

מדובר במיזוג כמעט מתבקש של שני משרדי פרסום מקבוצת אומניקום, שבשניהם מחזיק גיתם מניות

לפני כולם תקציב הפרסום של גינדי החזקות עובר לגיתם BBDO

ב-2013 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של 14.8 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בחברה עשויים להמשיך גם בפעילויות נקודתיות עם משרד הפרסום דרורי-שלומי

לפני כולם דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מתמודדים על תקציב BBB

היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית

"עד שלא יהיה גידול דו-ספרתי לא ארגיש שהבאתי שינוי"

אלה גולדשטיין, מנכ"לית משרד הפרסום דרורי-שלומי, מספרת בראיון ל"גלובס" על הסכנות שבטייקוניזציה של הענף, ומה יחשב בעיניה להוכחה שהצליחה לשנות