גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

הד אנד שולדרס

מותג שמפו נגד קשקשים של פרוקטר אנד גמבל

עוד כתבות

מדד המותגים: טואלטיקה וניקיון / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

הדירוג: אלה המותגים המובילים בענף הטואלטיקה ומוצרי הניקיון

גם בתחום הטואלטיקה נרשמו התייקרויות בשנה האחרונה, אבל בניגוד לשוק המזון והמשקאות, שבו העלאות המחירים הביאו לירידה ענפית - קטגוריות טיפוח הפרט והמוצרים לבית דווקא נהנו מצמיחה ריאלית

הד אנד שולדרס ינסה לכבוש את השוק הנשי

המותג, השייך לפרוקטר אנד גמבל, הוא השמפו בעל נתח השוק השני בגודלו אחרי המותג פינוק, אך כיום רק 30% מהמכירות שלו הן לנשים

בדיקת "גלובס": אריזת חטיפי פרינגלס הוקטנה - והמחיר לא

מבחוץ אריזת הפרינגלס זהה, וגם המחיר זהה. מה השתנה? התכולה ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי גם בקבוקי שמפו הד אנד שולדרס קטנו ■ מי גורף את הרווחים?

לפני כולם P&G, נטו, שסטוביץ וטונה סטארקיסט מעלות מחירים

פרוקטר אנד גמבל הודיעה על עליות מחיר של 4%-6% בשמפו פנטן והד אנד שולדרס ■ טונה סטארקיסט העלתה את מחיר הטונה ב-5%-15% ■ קבוצת נטו העלתה את מחירי שימורי טונה ויליגר ב-10% ■ שסטוביץ ייקרה את המותג פלמוליב

השיער ששווה מיליון דולר בשנה

שיערות ראשו של שחקן הפוטבול טרוי פולאמלו, שמשמש כאחד מהפרזנטורים המרכזיים של "הד אנד שולדרס", יבוטחו תמורת הסכום הנ"ל

אלי אוחנה חוזר לשמש כפרזנטור של הד אנד שולדרס עבור כ-100 אלף שקל

שחקן העבר, שלפני 14 שנה שימש כפרזנטור של מותג השמפו באחד מהקמפיינים הפרסומיים היותר זכורים, יוביל קמפיין חדש להד אנד שולדרס שיתמקד בעיתונות הכתובה ובאינטרנט

קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית

באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב