גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

הכרם

חברה ישראלית ליבוא ושיווק משקאות

עוד כתבות

נורית שמיר / צילום: אסף לב

הברים סגורים, ומכירות האלכוהול ברשתות מזנקות: נורית שמיר מונתה למנכ"לית חברת האלכוהול הכרם

אחרי 30 שנה של ניהול, אריאל אפשטיין יעביר את המושכות לאחותו ויעבור לשמש כיו"ר החברה • המינוי מתרחש בתקופה שבה מצד המכירות של אלכוהול רשתות הקמעונאות מזנקות, אך הפעילות של הברים מושבתת

שוק הבירה מתעורר לתחרות: המותג האמריקאי באדווייזר עושה עלייה רשמית

אחרי היעדרות של 40 שנה, מותג הבירה האמריקאי באדווייזר חוזר לישראל, כשחברת הכרם קיבלה את הזיכיון לשיווקו בארץ • איאן בולייד, מנהל באדווייזר בישראל: "ת"א היא גן השעשועים החדש של באדווייזר"

לוגו הכרם

חברת הכרם רוכשת את הפעילות של יבואנית הבירות נורמן

בנוסף, רכשה את מותג בירת הבוטיק הישראלית הנגב - ובכך מעמיקה את פעילותה בענף הבירות

הכרם מרחיבה פעילות בתחום הבירות: תייבא מותגי פרימיום

תייבא לארץ את בירת הקראפט האמריקאית "בלו מון", את בירת הקראפט הסקוטית "ברו דוג" ואת בירת הלאגר הגרמנית "רדברגר"

אדם שוב / צלם: איל יצהר

Refresh תטפל בניו-מדיה של מותגי האלכוהול בחברת "הכרם"

חברת הדיגיטל בבעלות אדם שוב נבחרה לטפל במותג הוודקה הבינלאומי Stoli ובמותג Jägermeister

חברת הכרם תפיץ את "טולמור-דיו" - מותג הוויסקי השני בעולם

"טולמור דיו" הוא מותג הוויסקי האירי השני במכירותיו בעולם, עם כ-8 מיליון בקבוקים לשנה

השוק מבעבע: קוקה-קולה במו"מ לשיווק מותגי קמפארי צינזאנו

המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם

הכרם חתמה על חוזה הפצה של מותגי חברת רמי קואנטרו

מותג הדגל של החברה הוא קוניאק רמי מרטן ■ המותג הופץ עד כה ע"י החברה הסקוטית

"הכרם" תשווק את מותג הוודקה ההולנדי "ואן גוך" בישראל

זהו רכש שלישי של מותג אלכוהול אטרקטיבי בידי הכרם, אחרי ערק קעוער ווודקה סטוליצ'ניה

אחרי הפרידה מאבסולוט: "הכרם" תשווק את וודקה סטוליצ'ניה

מותג הוודקה היוקרתי הוא הרכש המשמעותי הראשון של "הכרם" לאחר ההודעה על הפרידה ממותגי "פרנו ריקארד" ובהם וודקה אבסולוט ■ תשקיע כמיליון וחצי דולר בפרסום המותג

בעלי ערק KAWAR מקימים מפעל בצפון בהשקעה של 15 מיליון שקל

המשקה ישווק ויופץ ע"י חברת הכרם, שתפסיק החל מינואר 2011 לשווק את מותגי פרנו ריקארד ובהם וודקה אבסולוט

הכרם נפרדת מוודקה אבסולוט: מותגי פרנו ריקארד יעברו לטמפו

מותג הדגל של פרנו ריקארד הוא וודקה אבסולוט, שהוחדרה לישראל ע"י הכרם והיתה במשך שנים מותג האלכוהול הנמכר ביותר בארץ ■ הכרם: "הפרידה נעשית על רקע תכתיבים של פרנו ריקארד שלא היו מקובלים עלינו"

מנכ"ל יקבי בנימינה: "היעד שלנו הוא להגיע לנתח שוק של 7%-8%"

יקב בנימינה הודיע על הפיכתו לקבוצה שכוללת חברת הפצה ואת "בנימינה ספיריטס", חברה לייבוא משקאות אלכוהוליים ■ המנכ"ל אילן חסון משוכנע כי בתוך 3-4 שנים הוא יצליח להשתלט על חלק לא מבוטל מהשוק

"הכרם" תשקיע 1.2 מיליון שקל בקמפיין לוודקה אבסולוט לקראת הסילבסטר

הקמפיין כולל מגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות וכן פרסום בבארים ובמועדונים באמצעות "לעומק התודעה" ■ בנוסף תשיק החברה בישראל את "אבסולוט רוק" במהדורת אספנים

סערה בכוס וודקה: האם השליטה בשוק הישראלי יוצאת מהידיים של "אבסולוט"?

"פינלנדיה" מציגה אסמכתאות לגידול מפתיע, שעקף את "אבסולוט" במספר הבקבוקים שיובאו ארצה ב-2008 ■ בענף יש מי שתוהה אם אכן כל ה"פינלנדיה" שיובאה לישראל אכן הגיעה לשווקים, ויש מי שמריח מהפך