פסטיבל "אריות קאן" נחשב לאוסקר של ענף הפרסום העולמי, ומדי שנה מתנקזות אליו אלפי עבודות • בכירי הקריאייטיב בארץ בוחרים את המהלכים החזקים ביותר בעיניהם מבין אלה שהוצגו השנה בתחרות
שני משרדי פרסום ישראלים זכו בפרסים בפסטיבל בינלאומי על מהלכים חברתיים • וגם: בימים אלה הסתיים המחזור הראשון של תוכנית לשילוב נשים מהחברה הבדואית בצפון בענף ההייטק • אירועים ומינויים
אאוטבריין השיקה בפסטיבל הפרסום בקאן את Onyx - פלטפורמה שעושה שימוש ביכולות ה-AI של החברה כדי לפרסם מודעות מותאמות אישית • דיוויד קוסטמן, מנכ"ל משותף: "אנו עובדים על ההשקה הזו שנה וחצי, אפילו רכשנו חברה שוויצרית כחלק מהמהלך"
הקמפיין שיצר המשרד לאמדוקס עם היוצרת נגה ארז, והקמפיין עבור דומינוס פיצה לרגל יום האישה, יתמודדו על הפרסים השבוע
שקופית במקום סרטון מצולם, דגמים קלאסיים בעולם עתידני, ריצה מקצוענית בלי תחרות ונושא "מוקצה" שמגיע לקדמת הבמה • שופטי תחרות הפרסום הישראלית גרנות בוחרים את הפרסומות הכי קריאייטיביות בעיניהם בפסטיבל הפרסום של קאן, שהסתיים לאחרונה
לאחר התפרצות הקורונה הודיעו המארגנים על דחיית התחרות לאוקטובר, אך היום התקבלה הודעה על ביטולה הסופי • התחרות הבאה צפויה להתקיים רק ביוני 2021
מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "תעשיית השיווק הפרסום נמצאת באחת משעותיה הקשות, ולכן נחכה עד יעבור זעם"
משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"
חשיפת "גלובס": עמותת ראות, העוסקת בהנגשת פתרונות לאנשים עם מוגבלות, טוענת כי הציעה לאיקאה את פרויקט הנגישות שעליו זכתה מקאן ת"א בלא פחות מ-11 פרסים בתחרות הפרסום בקאן • במקאן טוענים מנגד כי מדובר בניסיון לגזור קופון וקרדיט מצד ספק שלא סיפק את הסחורה • כך הפך היום שאחרי הזכייה המרגשת לזירת התגוששות
מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג
הקמפיין ThisAble של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת"א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס - האולימפיאדה של ענף הפרסום • רגע אחרי מספרת סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב ל"גלובס", איך נולד הרעיון, על הקשיים בדרך ועל ההתגייסות של כל המשרד לטובת המהלך
הקמפיין של מקאן לאיקאה, שכבר הניב שלוש מדליות, מביא עוד שש מועמדויות • גם לליאו ברנט, אדלר-חומסקי וגפן טים יש מועמדויות בתחרות
המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות
המהלך "DON'T ROLL IN SHABAT", שיצר המשרד למותג הדאודורנטים של ג'ילט, זכה בשני "אריות": ברונזה וכסף • בנוסף זכה המשרד באריה כסף עבור העבודה לג'ילט, "בייביפייס"
חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה • התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?
למשרד יש 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי) • אמש כבר נרשמה זכייה ב"אריה ברונזה" למשרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט
המשרד זכה בפרס "אריה הברונזה" בקטגורית שלטי חוצות • לקטגוריה ניגשו 2,620 עבודות, מתוכן עלו לשלב הסופי רק 180
החברה מנצלת את הבמה המרכזית של ענף הפרסום - פסטיבל "אריה הזהב" של קאן - כדי להכריז על סדרת שיתופי-פעולה שמטרתם להגביר את הגיוון המגדרי • חתמה בין היתר על שיתופי-פעולה עם חברות המדיה והבידור של קווין לטיפה וקייטי קוריק
המועמדות של משרד הפרסום הישראלי היא עבור העבודה "people not symbols" שיצר עבור עמותת נגישות ישראל
מכל הדיבורים שנשמעו בשנים האחרונות, דווקא הבינה המלאכותית והבוטים הופיעו במהלכים שייצרו אימפקט משמעותי