גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

יופלה

עוד כתבות

שירה מרגלית / עיצוב: גלובס

"היום אני לא חושבת שיכולנו להעביר קמפיין כזה"

שירה מרגלית, לשעבר מנכ"לית משותפת במקאן, על הפרסומת לדיאט יופלה

מעדן יופליי של תנובה הקשית מחכה במכסה / צילום: שני מוזס, גלובס

מאבק בחד-פעמי המזהם? בתנובה דווקא משיקים מוצר בכוס פלסטיק עם קשית

בזמן שרשתות הסעדה ובתי קפה מצמצמים את השימוש בקשיות הפלסטיק, בחברת המזון הגדולה בישראל משיקים יוגורט לדרך שמכיל בתוכו קשית שעומדת במרכז הקמפיין הפרסומי • תנובה: "ניתן להשליך את האריזה כולה, כולל הקשית, לפח הכתום המיועד לפסולת אריזות למיחזור"

אייל מליס / צלם: אוריה תדמור

כשר, אבל מסריח: למה תנובה ממשיכה לפרסם לחרדים מוצר שהפסיקה לפרסם למגזר הכללי?

לאחר שהסירה את הקמפיין ל"יופלה טיוב" בעקבות ביקורת על כך שהיא מעודדת העדפת מזון שמכיל כמות משמעותית של סוכר על פני מזון בריא, תנובה ממשיכה לפרסם את המוצר במגזר החרדי בקמפיין שפונה ישירות לילדים

יופלה / צילום: ברוך נאה

לפני כולם אחרי עשור: תנובה נפרדת מהשטוזים של יופלה

תנובה תפסיק להשתמש במותג "יופלה שטוזים", ואת מקומו יתפוס המותג "יופלה smooth" • המותג "תאומים", שאתו פעלה תנובה במגזר החרדי עם מעדני גבינה לפעוטות, ימשיך לפעול

לפני כולם המכירות ירדו - ותנובה חוזרת להשקיע בפרסום

ברבעון הבא תנובה תעלה עם כמה קמפיינים במקביל, בהיקף שלא נראה מצדה בעשור האחרון, לאחר שבעבר הייתה המפרסמת הגדולה במשק ■ צפויה גם לחזור לתמוך בקוטג', שהסלוגן שלו הפך לחרב פיפיות אחרי המכירה לסינים

תנובה ושטראוס נאבקות על שוק המוצרים המועשרים בחלבון

בין החברות קיימת מחלוקת לגבי המוצרים העונים להגדרה זו: לפי שטראוס, תוספת של לפחות 25% חלבון לעומת המוצר הרגיל הופכת אותו למועשר, ואילו בתפיסה של תנובה המינימום הוא 20 גרם למנה ■ המוצרים יקרים יותר, לדברי שטראוס, כי נדרש יותר חלב לייצור תוספת החלבון

הפרסומת ביו טיוב של קוקה קולה

מדד הפרסומות של יו-טיוב לחודש יוני: קוקה-קולה בראש

השימוש שעשתה חברת המשקאות בטרנד העלאת תמונות האוכל לרשתות החברתיות הציב אותה בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב ו"גלובס" בחודש יוני

לפני כולם סכסוך מסחרי: חצי חינם הורידה מוצרים של תנובה

הסכסוך החל לפני כחודש וחצי עקב חיובים חד-צדדיים של חצי חינם, והחריף לאחרונה כשתנובה הודיעה לחצי חינם על ביטול ההנחות על מוצרי החלב

לפני כולם אפקט השביתה: מכירות קוטג' תנובה צנחו ב-55%

מכירות שוקו תנובה צנחו במארס ב-21% ■ עצירת אספקת היופלה פגעה במכירות המעדנים לפעוטות, שצנחו ב-36% ■ שוק החלב ירד ברבעון הראשון ב-0.4%

נתק בין הנהלת תנובה לעובדים; שיבושים ב-100 נקודות מכירה

הנהלת תנובה הודיעה ל-10 עובדים במרכז הפצה דרום ול-3 עובדים במרכז הפצה צפון לא להגיע לעבודה ■ העובדים: "מניעת שכר היא צעד כוחני"

עובדי תנובה יקיימו שביתות אזהרה וישבשו אספקת מוצרים בצפון

(עדכון) - הוועד החליט הערב על שביתות אזהרה של 24 שעות במרכזי ההפצה של תנובה ■ מוקדם יותר היום הפסיק הוועד לשווק את מוצרי יופלה, בנוסף להפסקת שיווק הקוטג' והשוקו בשבוע שעבר ■ הנזק לתנובה: 1.5-2 מיליון שקל ביום

עובדי תנובה ממשיכים בעיצומים: לא יספקו מוצרי יופלה

זאת בשל הסכסוך המתמשך בין ועד העובדים של תנובה להנהלה על רקע דרישת העובדים לתוספות שכר ■ ביום ראשון יתכנס הוועד כדי להחליט לגבי המשך המאבק

לפני כולם הסתיים הסכסוך המסחרי בין תנובה לרבוע כחול

מאז ההשקה, במשך 5 חודשים, נעדרו נשנושי קוטג' ומעדן יופלה שטוזים מוקצף ממדפי רבוע כחול ■ בשל "משבר הקוטג'" דוחה תנובה חלק מההשקות המתוכננות למוצרים חדשים

בדיקת "גלובס": מעדני החלב התייקרו ב-40% תוך 3 שנים

"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל ■ מינואר 2008 עד היום התייקר מעדן יופלה ב-40%, המילקי ב-35%, והחמאה כמעט ב-30% ■ תוך חצי שנה התייקרו רבים ממוצרי החלב ב-8.5% ■ החרם הצרכני הורחב אתמול גם למעדני חלב - עד להורדת המחיר ל-2.9 שקלים לגביע

המאבק מחריף: חרם גם על מעדני החלב של תנובה, שטראוס וטרה

(עדכון) - המארגנים: "2.9 שקלים למעדן זה מחיר הוגן" ■ "מצידנו שכל המילקי והיופלה ילכו לפח" ■ קוראים לציבור לא לקנות גבינות צהובות הנמכרות על המדף אלא רק גבינות צהובות בפיקוח

וד"ש לאפרסק המאוהב: ג'נרל מילס במו"מ לרכישת יופלה

ענקית המזון האמריקנית החלה במגעים אקסלוסיביים עם יצרנית היוגורטים הצרפתית במטרה לרכוש את השליטה בחברה

שוק החלב 2010: טרה התחזקה, תנובה נחלשה ושטראוס יציבה

בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות

מקאן זכה בפרס ה"פלטינום" בתחרות AME עבור קמפיין "קוטקס יאנג"

בנוסף זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה - ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם

2010: מוו לא פגע במילקי; שטוזים פגע בגמדים

השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו

אחרי הקרב עם "גמדים": תנובה תתחרה גם ב"דניאלה"

תנובה, שרוצה לנגוס במותג המעדנים השני בגודלו בשוק אחרי מילקי של שטראוס, צפויה להשקיע 5 מיליון שקל בהשקת "יופלה שטוזים מוקצף"