שירה מרגלית, לשעבר מנכ"לית משותפת במקאן, על הפרסומת לדיאט יופלה
בזמן שרשתות הסעדה ובתי קפה מצמצמים את השימוש בקשיות הפלסטיק, בחברת המזון הגדולה בישראל משיקים יוגורט לדרך שמכיל בתוכו קשית שעומדת במרכז הקמפיין הפרסומי • תנובה: "ניתן להשליך את האריזה כולה, כולל הקשית, לפח הכתום המיועד לפסולת אריזות למיחזור"
לאחר שהסירה את הקמפיין ל"יופלה טיוב" בעקבות ביקורת על כך שהיא מעודדת העדפת מזון שמכיל כמות משמעותית של סוכר על פני מזון בריא, תנובה ממשיכה לפרסם את המוצר במגזר החרדי בקמפיין שפונה ישירות לילדים
תנובה תפסיק להשתמש במותג "יופלה שטוזים", ואת מקומו יתפוס המותג "יופלה smooth" • המותג "תאומים", שאתו פעלה תנובה במגזר החרדי עם מעדני גבינה לפעוטות, ימשיך לפעול
ברבעון הבא תנובה תעלה עם כמה קמפיינים במקביל, בהיקף שלא נראה מצדה בעשור האחרון, לאחר שבעבר הייתה המפרסמת הגדולה במשק ■ צפויה גם לחזור לתמוך בקוטג', שהסלוגן שלו הפך לחרב פיפיות אחרי המכירה לסינים
בין החברות קיימת מחלוקת לגבי המוצרים העונים להגדרה זו: לפי שטראוס, תוספת של לפחות 25% חלבון לעומת המוצר הרגיל הופכת אותו למועשר, ואילו בתפיסה של תנובה המינימום הוא 20 גרם למנה ■ המוצרים יקרים יותר, לדברי שטראוס, כי נדרש יותר חלב לייצור תוספת החלבון
השימוש שעשתה חברת המשקאות בטרנד העלאת תמונות האוכל לרשתות החברתיות הציב אותה בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב ו"גלובס" בחודש יוני
הסכסוך החל לפני כחודש וחצי עקב חיובים חד-צדדיים של חצי חינם, והחריף לאחרונה כשתנובה הודיעה לחצי חינם על ביטול ההנחות על מוצרי החלב
מכירות שוקו תנובה צנחו במארס ב-21% ■ עצירת אספקת היופלה פגעה במכירות המעדנים לפעוטות, שצנחו ב-36% ■ שוק החלב ירד ברבעון הראשון ב-0.4%
הנהלת תנובה הודיעה ל-10 עובדים במרכז הפצה דרום ול-3 עובדים במרכז הפצה צפון לא להגיע לעבודה ■ העובדים: "מניעת שכר היא צעד כוחני"
(עדכון) - הוועד החליט הערב על שביתות אזהרה של 24 שעות במרכזי ההפצה של תנובה ■ מוקדם יותר היום הפסיק הוועד לשווק את מוצרי יופלה, בנוסף להפסקת שיווק הקוטג' והשוקו בשבוע שעבר ■ הנזק לתנובה: 1.5-2 מיליון שקל ביום
זאת בשל הסכסוך המתמשך בין ועד העובדים של תנובה להנהלה על רקע דרישת העובדים לתוספות שכר ■ ביום ראשון יתכנס הוועד כדי להחליט לגבי המשך המאבק
מאז ההשקה, במשך 5 חודשים, נעדרו נשנושי קוטג' ומעדן יופלה שטוזים מוקצף ממדפי רבוע כחול ■ בשל "משבר הקוטג'" דוחה תנובה חלק מההשקות המתוכננות למוצרים חדשים
"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל ■ מינואר 2008 עד היום התייקר מעדן יופלה ב-40%, המילקי ב-35%, והחמאה כמעט ב-30% ■ תוך חצי שנה התייקרו רבים ממוצרי החלב ב-8.5% ■ החרם הצרכני הורחב אתמול גם למעדני חלב - עד להורדת המחיר ל-2.9 שקלים לגביע
(עדכון) - המארגנים: "2.9 שקלים למעדן זה מחיר הוגן" ■ "מצידנו שכל המילקי והיופלה ילכו לפח" ■ קוראים לציבור לא לקנות גבינות צהובות הנמכרות על המדף אלא רק גבינות צהובות בפיקוח
ענקית המזון האמריקנית החלה במגעים אקסלוסיביים עם יצרנית היוגורטים הצרפתית במטרה לרכוש את השליטה בחברה
בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות
בנוסף זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה - ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם
השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו
תנובה, שרוצה לנגוס במותג המעדנים השני בגודלו בשוק אחרי מילקי של שטראוס, צפויה להשקיע 5 מיליון שקל בהשקת "יופלה שטוזים מוקצף"