גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מולר

מותג יוגורט המשווק בישראל ע"י טרה

עוד כתבות

בלעדי קבוצת מולר הגרמנית תשקיע בסטארט-אפ היוגורט הטבעוני מישראל

המחלבה הגרמנית תצטרף לגיוס בהיקף 2.5 מיליון דולר בסטארט-אפ יופיקס שיזם רונן לביא, הפועל תחת החממה של שטראוס ושל רשות החדשנות • בין המשקיעות הנוספות: קבוצת בל הצרפתית וחברת ליון-טרי האמריקאית

קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן

ה"גאון" נכנס לטבלה: הפרסומת של פריגת מובילה את הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

מותגי החלב בישראל עדיין יקרים פי 3 מאשר בפולין

מולר פרופ 150 גרם של טרה - פער של 350% ■ אקטיביה של שטראוס - פער של 270% ■ בכיר לשעבר בענף החלב: "אין דבר שיכול להצדיק כאלה פערים"

צפו בטבלה: טרה מוזילה 33 מוצרי חלב בשיעור של עד 15%

אחרי הכרזת תנובה ושטראוס על הורדת המחיר של מוצרי החלב, טרה מפרסמת מחירון מוצרים חדש ■ לאחר ההוזלות צפויים להימשך מבצעי ההגדלות לפחות לעוד חודשיים

שוק החלב 2010: טרה התחזקה, תנובה נחלשה ושטראוס יציבה

בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות

הקרב על שוק החלב: תנובה וטרה התחזקו, שטראוס נחלשה

מעולם לא היתה עדנה כזו לצרכנים בשוק החלב: מבצעים, מבצעים ועוד פעם מבצעי מחיר אגרסיביים, עשרות מיליוני שקלים לפרסום ומתחרה קטן אחד (טרה) שגרם לסחרור חסר תקדים ■ מי ימצמץ ראשון?

טרה מייקרת את מוצרי החלב בשיעור של עד 9%

מצטרפת לעליות מחירים של מוצרי חברות אחרות בתחום ■ בין המוצרים שיתייקרו - גבינה צהובה, קוטג', מעדני טום וג'רי, יוגורט מולר ועוד

מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה: "אנחנו בהתקפה"

מחריפה התחרות בשוק החלב: תשלובת החלב של תנובה גיבשה תוכנית אסטרטגית חדשה על מנת להחזיר לעצמה את נתחי השוק שאיבדה ■ מעמיקה את המבצעים ברשתות השיווק

מה שהכי בטוח הוא הכי מפחיד

מישהו האמין שמשהו יאיים אי-פעם על 'ידיעות'? עכשיו נשמו עמוק וחשבו על שוק החלב והסלולר

תוצאות הקרב בשוק החלב: טרה גדלה על חשבון תנובה ושטראוס

המבצעים האגרסיביים הביאו לגידול בנתח השוק של טרה, שפגעה בתנובה בקטגוריות הליבה: חלב, גבינות לבנות וקוטג' ■ טרה נערכת לקרב ענקים בקטגוריית המעדנים מול שטראוס ובקטגוריית הגבינות הצהובות מול תנובה

רשתות השיווק - הענף המוביל בהוצאה לפרסום ב-2009

יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת

מחלבת מולר מתרחבת ונכנסת לתחום הגבינות הלבנות

Muller White cheese תושק ב-5% וב-9% שומן באריזות של 250 גרם ■ ההשקה תלווה בקמפיין בהיקף 3 מיליון שקל

הפרסומת ליוגורט מולר של טרה - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: yes של מקאן-אריקסון ורנו של גליקמן-נטלר-סמסונוב - בראש דירוג הפרסומות האהובות

שטראוס החליטה להוריד את הלבן מהמדפים

זאת מכיוון שההשקה בינואר השנה לא הביאה לשיפור משמעותי בנתח הכספי של שטראוס בקטגוריה

אחרי שנה וחצי: טרה הורידה את "מולר לייט" מהמדפים

כישלונה של סדרת "מולר לייט" מפתיע במיוחד לאור העובדה שהסדרה מובילה את הקטגוריה באנגליה ■ בטרה שוקדים כעת על פיתוח מוצרים חדשים בקטגוריית הדיאט

מסימני המיתון: תנובה מתחזקת, אבל שוק החלב רשם צמיחה מועטה ברבעון

שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת ; שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה

דירוג המותגים השנתי - שוק החלב: תנובה מגדילה את הפער מול המתחרים

תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים ; גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007

יוגורט טרה חוזר למדפים; מנכ"ל טרה: "הגובה של מולר הוא היעד, לא הפשטות של טרה"

אחרי ההצלחה השיווקית של מולר, טרה משיקה את מותג הבית החדש בהשקעה של 6 מיליון שקל ונערכת לקרב עם תנובה ושטראוס בדרך להשבת נתחי השוק שאיבדה בחלק מהקטגוריות ; המנכ"ל: "אנחנו כאן לטווח הארוך"

לא רק מולר: טרה מתכננת להשיק מחדש את מותג הבית "טרה"

בשנה שבה חברת טרה רשמה הצלחה עם החדרת המותג הבינלאומי מולר, היא שילמה על כך מחיר כבד ביתר הקטגוריות בשוק החלב ; הערכות בענף: המותג מולר הפסדי ; טרה בתגובה: "התגובות למותג מולר ולמוצרים בשוק הם מעבר לציפיות"

איגוד השיווק הישראלי: אובמה, מולר ותוכניות הריאליטי - ההצלחות השיווקיות של 2008

מי היו ההצלחות והכישלונות השיווקיים של 2008? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי עונים ל"גלובס" ; בין הכשלונות השיווקיים של השנה החולפת: ארקדי גאידמק, ציפי לבני, המותג אדום אדום ובית ההשקעות פריזמה