גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מוצרי טיפוח

עוד כתבות

מרכז מבקרים וחנות המפעל של ''אהבה'' / צילום: טל אזולאי

איך להיות מרוצה מעצמי כמו דייל יופי בן 22: רות עפרוני עושה קניות

רות עפרוני חיפשה דרך להעביר את הזמן עד הצ'ק-אין שלה במלון עין גדי, אז היא נכנסה לחנות המפעל של מוצרי הטיפוח אהבה - ויצאה עם סרום בצבע זרחני ותקווה להיראות צעירה לנצח • קניתי, מדור חדש

מדפי תמרוקים, הרפורמה נדחתה / צילום: תמר מצפי

התאחדות התעשיינים: "מפלים אותנו לרעה ברפורמת התמרוקים"

משרד הבריאות דחה את רפורמת התמרוקים, שהייתה מיועדת לצאת לפועל ב-1 בינואר, בתגובה שיגרה התאחדות התעשיינים מכתב חריף למשרד, ובו טענה לאפליה חמורה • המותג הבינלאומי נאוטיקה הום מתרחב בישראל עם שני סניפי פופ-אפ • וגם: עובדי מיקרוסופט בישראל תרמו כ-70 אלף שקל למימון מלגות לסטודנטים וסטודנטיות מהפריפריה • אירועים ומינויים

תמרוקים בסניף של גוד פארם / צילום: גלית חתן

ענף התמרוקים המקומי מצטרף לרגולציה העולמית ומבטיח חדשנות והורדת מחירים

צירופה של ישראל לארגון הבינלאומי לרגולציה בענף התמרוקים, שמגלגל כ-270 מיליארד דולר בשנה, אמור לסייע לה לחזק את מעמדה בתחום • ליאור לוי מהתאחדות התעשיינים: "עוד שנתיים או שלוש נוכל להכפיל את כושר הייצור הישראלי. זו גם מקפצה ליצוא הישראלי"

 

קוסמטיקה / צילום: Shutterstock

מטפחים את התחרות: לילית קוסמטיקה נכנסת לאונליין

הקבוצה, המייבאת לישראל מעל 40 מותגי טיפוח, בישום ואיפור, תפנה ישירות לצרכנים ותתחרה הן ברשתות הפארם הגדולות והן בשחקנים מענפים אחרים

אריאלה אמרוסי, בעלת קליניקה לטיפולי אסתטיקה וקו מוצרי טיפוח / צילום: אלעד אדמוני

היא הקימה קו מוצרי טיפוח מהבית של ההורים, ואז הגיעה הקורונה: "נאלצנו לפתוח את החסכונות"

אריאלה אמרוסי מרמת גן, בת 55 • נשואה +3 • קוסמטיקאית ובעלת "אריאלה ביוטי" - קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי וקו מוצרי טיפוח פרטי של מותג בבעלותה • "כל עסק עובר קשיים במהלך קיומו, אבל התקופה המאתגרת בתקופת הקורונה שבה הקליניקה הייתה סגורה בתקופת הסגרים הייתה בכלל לא פשוטה" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז

ליאת אוליאל, סמנכ''לית דיגיטל ומחקר צרכנים, לוריאל ישראל / צילום: איל יצהר

"חסמי הכניסה בתעשייה שלנו הם נמוכים. כדי לייצר בידול חייבים חוויית ביוטי-טק"

המטרה של ליאת אוליאל, סמנכ"לית השיווק של לוריאל בישראל, היא להיכנס השנה סופסוף לגזרת האונליין • למה חברת האיפור והטיפוח עדיין לא שם, מה למדה מהמהלך שנכשל, ואיך השפיעה הקורונה על הביצועים הכספיים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מחלקת הבישום החדשה של סופר-פארם / צילום: טל חמדי

סופר-פארם משיקה מחלקות בישום חדשות ב-3 מיליון שקל

מטרת הרשת היא ש-30% מההכנסות יגיעו ממותגים שנמכרים בה בבלעדיות, בתוך שלוש שנים • בכוונת הרשת להשקיע בשלוש שנים הקרובות כ-10 מיליון שקל כדי לעמוד ביעד

מלון ישרוטל המלך שלמה אילת / צילום: בר - אל

ישרוטל פותחת חנות מקוונת למוצרי הטיפוח שלה

ישרוטל משיקה אפיק הכנסה נוסף: חנות אונליין למכירת מוצרי טיפוח לגוף ולבית, המבוססים על המוצרים מבתי המלון של הרשת • מוצרי הטיפוח של המותג הבריטי מולטון בראון הם בין המוצרים המשווקים באתר • טווח המחירים נע בין 30 ל-700 שקל, והמשלוחים יגיעו לכל רחבי הארץ

סדרת טיפוח בלונס

שסטוביץ משיקה מותג פרטי ראשון בתחום הטיפוח

שסטוביץ נכנסת לסגמנט צפוף, אך לדברי מנהלת השיווק קרן מושעי, "עדיין יש מקום לעוד מותג" • לשסטוביץ כבר יש מותגים פרטיים בתחום המזון, אך זו הכניסה הראשונה שלה עם מותג פרטי לתחום הטיפוח

לוריאל / צילום: שאטרסטוק

לוריאל רוצה להפוך לשקופה יותר על רקע התגברות הביקוש למוצרים פחות מזהמים

ענקית הקוסמטיקה הגדולה בעולם, שחווה שחיקה בהכנסותיה בצל השפעות משבר הקורונה, מצהירה בכנס שקיפות וירטואלי כי עד 2030 היא מתחייבת ש-95% מהמוצרים שלה יופקו ממקורות צמחיים מתחדשים • משיקה אפליקציה שתיתן דירוג השפעה סביבתי לכל מוצר

קים סודאי, מפתחת פורמולת Born innovative beauty / צילום: טל עבודי

"הקורונה הובילה לעלייה בשימוש במוצרי טיפוח בבית"

בחודש מאי, בשיא הקורונה, קים סודאי הוציאה לשוק את המוצר שפיתחה במשך שנים: פורמולה מיוחדת לטיפול בנשירת שיער ששמה Born innovative beauty • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז

לוריאל פיתחה שפופרת קרטון שתחליף את שפופרות הפלסטיק

הפיתוח נעשה בשיתוף עם ענקית האריזות אלביאה, בניסיון לצמצם את היקפי הפלסטיק המזהם בו נארזים היום חלק ניכר מהמוצרים בתעשיית הקוסמטיקה • הפיתוח צפוי להגיע למדפים רק בשנה הבאה, ולא ברור עדיין מתי יגיע לישראל

אפליקציית GLAMZ. זמינות בכל עת / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

האם נמצאה האפליקציה שתוביל מהפכה בעולם היופי בישראל?

GLAMZ, הפלטפורמה החדשה להזמנת טיפולי יופי, מציעה פתרון יעיל ונוח לשגרת הטיפוח של נשים הנמצאות במרדף הבלתי פוסק אחרי הזמן, ומיצו את תחושת האכזבה מטיפולים לא מוצלחים

סמנכ”ל הסחר והמכירות של סנו לירן ניסימי מונה למשנה למנכ”ל

ניסימי מועסק בסנו 21 שנה, כשבשמונה השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ"ל הסחר

קיילי ג'נר / צילום: שאטרסטוק

קיילי ג'נר מוכרת 51% מחברת הקוסמטיקה שלה ב-600 מיליון דולר

ענקית היופי והטיפוח קוטי היא הרוכשת של Kylie Cosmetics • ג'נר, שהקימה את החברה ב-2015, תמשיך להוביל את הפעילות הקריאייטיבית

מסמנת את הגבר הישראלי: לוריאל משיקה בארץ מותג טיפוח לגבר

מכירות שוק טיפוח הפנים הישראלי לגבר מוערך בכ-20 מיליון שקל ומהווה כ-2% משוק הטיפוח לגבר • אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל: "המטרה שלנו היא להכפיל את המכירות הללו בחמש השנים הקרובות"

מוצרי טיפוח Xbox

להריח כמו גיימר: מיקרוסופט משיקה סדרת מוצרי טיפוח של Xbox

הסדרה תכלול ספריי גוף, ג'ל רחצה ודאודורנט • ליין המוצרים יושק בחודש הבא באופן בלעדי באוסטרליה ובניו זילנד • סימוס בלאקלי, מיוצרי מכשיר ה-Xbox: "אין לי מושג אפילו איך אמורה להיראות תגובה לזה"

לוריאל מעמיקה את פעילותה בענף הדרמו-קוסמטיקה עם מותג חדש בישראל

תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל

מוצרי לולו למון /  צילום: אתר החברה

ענקית בגדי היוגה הקנדית Lululemon נכנסת לתחום הטיפוח

חברת בגדי הספורט תחל למכור בסוף האביב הנוכחי תחת המותג שלה מוצרי טיפוח דוגמת קרם פנים, דאודורנט, שמפו ולחות לשפתיים

סופר-פארם תשקיע 20 מיליון שקל בסניפים: "נסגור סניף שלא יהיה רווחי בתוך 3 שנים"

הרשת, שבימים אלה בוחנת הנפקה בבורסה, הצהירה כי תשמור על קצב פתיחת סניפים פיזיים של כ-15 סניפים בשנה • מרחיבה את מותג האיפור הפרטי מילוקה גם למוצרי טיפוח הגוף, כשהמוצרים יימכרו גם מחוץ לרשת