רות עפרוני חיפשה דרך להעביר את הזמן עד הצ'ק-אין שלה במלון עין גדי, אז היא נכנסה לחנות המפעל של מוצרי הטיפוח אהבה - ויצאה עם סרום בצבע זרחני ותקווה להיראות צעירה לנצח • קניתי, מדור חדש
משרד הבריאות דחה את רפורמת התמרוקים, שהייתה מיועדת לצאת לפועל ב-1 בינואר, בתגובה שיגרה התאחדות התעשיינים מכתב חריף למשרד, ובו טענה לאפליה חמורה • המותג הבינלאומי נאוטיקה הום מתרחב בישראל עם שני סניפי פופ-אפ • וגם: עובדי מיקרוסופט בישראל תרמו כ-70 אלף שקל למימון מלגות לסטודנטים וסטודנטיות מהפריפריה • אירועים ומינויים
צירופה של ישראל לארגון הבינלאומי לרגולציה בענף התמרוקים, שמגלגל כ-270 מיליארד דולר בשנה, אמור לסייע לה לחזק את מעמדה בתחום • ליאור לוי מהתאחדות התעשיינים: "עוד שנתיים או שלוש נוכל להכפיל את כושר הייצור הישראלי. זו גם מקפצה ליצוא הישראלי"
הקבוצה, המייבאת לישראל מעל 40 מותגי טיפוח, בישום ואיפור, תפנה ישירות לצרכנים ותתחרה הן ברשתות הפארם הגדולות והן בשחקנים מענפים אחרים
אריאלה אמרוסי מרמת גן, בת 55 • נשואה +3 • קוסמטיקאית ובעלת "אריאלה ביוטי" - קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי וקו מוצרי טיפוח פרטי של מותג בבעלותה • "כל עסק עובר קשיים במהלך קיומו, אבל התקופה המאתגרת בתקופת הקורונה שבה הקליניקה הייתה סגורה בתקופת הסגרים הייתה בכלל לא פשוטה" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
המטרה של ליאת אוליאל, סמנכ"לית השיווק של לוריאל בישראל, היא להיכנס השנה סופסוף לגזרת האונליין • למה חברת האיפור והטיפוח עדיין לא שם, מה למדה מהמהלך שנכשל, ואיך השפיעה הקורונה על הביצועים הכספיים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
מטרת הרשת היא ש-30% מההכנסות יגיעו ממותגים שנמכרים בה בבלעדיות, בתוך שלוש שנים • בכוונת הרשת להשקיע בשלוש שנים הקרובות כ-10 מיליון שקל כדי לעמוד ביעד
ישרוטל משיקה אפיק הכנסה נוסף: חנות אונליין למכירת מוצרי טיפוח לגוף ולבית, המבוססים על המוצרים מבתי המלון של הרשת • מוצרי הטיפוח של המותג הבריטי מולטון בראון הם בין המוצרים המשווקים באתר • טווח המחירים נע בין 30 ל-700 שקל, והמשלוחים יגיעו לכל רחבי הארץ
שסטוביץ נכנסת לסגמנט צפוף, אך לדברי מנהלת השיווק קרן מושעי, "עדיין יש מקום לעוד מותג" • לשסטוביץ כבר יש מותגים פרטיים בתחום המזון, אך זו הכניסה הראשונה שלה עם מותג פרטי לתחום הטיפוח
ענקית הקוסמטיקה הגדולה בעולם, שחווה שחיקה בהכנסותיה בצל השפעות משבר הקורונה, מצהירה בכנס שקיפות וירטואלי כי עד 2030 היא מתחייבת ש-95% מהמוצרים שלה יופקו ממקורות צמחיים מתחדשים • משיקה אפליקציה שתיתן דירוג השפעה סביבתי לכל מוצר
בחודש מאי, בשיא הקורונה, קים סודאי הוציאה לשוק את המוצר שפיתחה במשך שנים: פורמולה מיוחדת לטיפול בנשירת שיער ששמה Born innovative beauty • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
הפיתוח נעשה בשיתוף עם ענקית האריזות אלביאה, בניסיון לצמצם את היקפי הפלסטיק המזהם בו נארזים היום חלק ניכר מהמוצרים בתעשיית הקוסמטיקה • הפיתוח צפוי להגיע למדפים רק בשנה הבאה, ולא ברור עדיין מתי יגיע לישראל
GLAMZ, הפלטפורמה החדשה להזמנת טיפולי יופי, מציעה פתרון יעיל ונוח לשגרת הטיפוח של נשים הנמצאות במרדף הבלתי פוסק אחרי הזמן, ומיצו את תחושת האכזבה מטיפולים לא מוצלחים
ניסימי מועסק בסנו 21 שנה, כשבשמונה השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ"ל הסחר
ענקית היופי והטיפוח קוטי היא הרוכשת של Kylie Cosmetics • ג'נר, שהקימה את החברה ב-2015, תמשיך להוביל את הפעילות הקריאייטיבית
מכירות שוק טיפוח הפנים הישראלי לגבר מוערך בכ-20 מיליון שקל ומהווה כ-2% משוק הטיפוח לגבר • אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל: "המטרה שלנו היא להכפיל את המכירות הללו בחמש השנים הקרובות"
הסדרה תכלול ספריי גוף, ג'ל רחצה ודאודורנט • ליין המוצרים יושק בחודש הבא באופן בלעדי באוסטרליה ובניו זילנד • סימוס בלאקלי, מיוצרי מכשיר ה-Xbox: "אין לי מושג אפילו איך אמורה להיראות תגובה לזה"
תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל
חברת בגדי הספורט תחל למכור בסוף האביב הנוכחי תחת המותג שלה מוצרי טיפוח דוגמת קרם פנים, דאודורנט, שמפו ולחות לשפתיים
הרשת, שבימים אלה בוחנת הנפקה בבורסה, הצהירה כי תשמור על קצב פתיחת סניפים פיזיים של כ-15 סניפים בשנה • מרחיבה את מותג האיפור הפרטי מילוקה גם למוצרי טיפוח הגוף, כשהמוצרים יימכרו גם מחוץ לרשת