כחלק מהתנהלות עסקית שוטפת, החליטה החברה להוזיל שלושה ממוצריה הפופולריים: חפיסת מרלבורו תעלה 32 שקל לאחר הפחתה של 2 שקלים; מחיר חפיסת M&L יירד ב-2 שקלים ויעמוד על 28 שקל; ומקלוני הטבק למילוי IQOS יוזלו ב-4 שקלים, ומחירם יעמוד כעת על 30 שקל
חודש אחרי שהחברה הודיעה על העלאת מחירים של סיגריות וטבק לגלגול, החליטה פיליפ מוריס לחזור בה • המשמעות: הוזלה של סיגריות וטבק לגלגול מתוצרת החברה
למרות הירידה במספר החפיסות הנמכרות, ההוצאה על סיגריות גדלה ב-25% לשיא של 8.1 מיליארד שקל, בעיקר בשל העלייה במסים
מחירי המותגים "מרלבורו", "פרלמנט", "נקסט" ו"L&M" צפויים לעלות בשיעור של 1-2 שקלים ■ ההערכה: יבואנים נוספים יבקשו להשוות ויעלו מחירים
סטורנקסט: שוק הסיגריות אשתקד צמח כספית בשל העלייה במס על סיגריות, אך המשיך לרדת כמותית ■ פיליפ מוריס מחזיקה בנתח שוק של 58.9%
לאחרונה החלו להימכר במחירים זולים במיוחד חיקויים של מותגי מרלבורו, קאמל ואחרים ■ רוב המכר - במגזר הערבי ■ "המרווח הקמעונאי על סיגריות הוא כ-12%. בשוק הפיראטי הכול הולך אליהם לכיס, ויש 100% הפסד למדינה"
לפי סטורנקסט, למרות הירידה החדה בצריכה הריאלית, המכירות הכספיות עלו אשתקד ב-6.3% והגיעו ל-7.54 מיליארד שקל ■ בשנת 2013 הוציא הצרכן הישראלי 1.78 מיליארד שקל על המותג המוביל בשוק - מרלבורו
המחירים שונים מאוד בין מדינה למדינה בשל המיסוי המושת על הסיגריות
חברת פיליפ מוריס החליטה להעלות את מחירי המוצרים שהיא משווקת לישראל ■ המותגים מרלבורו, נקסט, פרלמנט ו-LM צפויים להתייקר בכשקל בממוצע
מר ישראלי ימלא דלק גם אם ליטר יעלה 20 שקל - ויעשן גם כשחפיסה תעלה 40 שקל
כך על-פי מחקר הבודק את ערך המותגים של 500 חברות מובילות בעולם ■ ערכו של המותג גוגל - 43.3 מיליארד דולר ■ המותג אפל מסתפק במקום השמיני
9 חודשים אחרי ההשקה המחודשת, אתר Marlboro.com מושך אליו 1.5 מיליון גולשים בחודש
אלטריה גרופ, החברה האם של פיליפ מוריס, תשלם את הפיצוי הענק לבתה של מעשנת כבדה שמתה מסרטן הריאות ב-2003 - כך קבע חבר מושבעים בארה"ב
הצפי היה כי ההכנסות של אלטריה, החברה האם של פיליפ מוריס - יצרנית הסיגריה הפופולרית בארה"ב, יירדו ב-3.5% ■ יצרנית המשקאות הקלים והמזון פפסיקו עקפה את תחזית הרווח אך פיספסה בהכנסות
לאחר 10 שנים, ביהמ"ש הפדרלי לערעורים קבע פה-אחד כי על חברות הטבק לשנות את דרכי השיווק של הסיגריות - ואסר עליהן להשתמש במונחים מטעים שממעיטים בחומרת הנזקים כגון "לייט", "במינון עדין" ועוד
מדו"חות יצרנית הסיגריות האמריקנית עלה כי החברה עקפה את תחזיות האנליסטים בשורת הרווח הנקי למניה - אך החמיצה אותן בשורת ההכנסות
הכנסותיה של יצרנית הסיגריות המזוהה עם מותג המרלבורו עלו ב-3% והסתכמו ב-4.65 מיליארד דולר הרווחים ברבעון המקביל אשתקד ( 2.19 מיליארד ד') כללו את החטיבה הבינלאומית המאוחדת של פיליפ מוריס, שפוצלה לשניים