גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מרלבורו

מותג סיגריות

עוד כתבות

שלט פרסום לסיגריות של חברת פיליפ נוריס   / צילום: רויטרס

בשורה למעשנים, מכה למתחרות: פיליפ מוריס מורידה מחירים בישראל

כחלק מהתנהלות עסקית שוטפת, החליטה החברה להוזיל שלושה ממוצריה הפופולריים: חפיסת מרלבורו תעלה 32 שקל לאחר הפחתה של 2 שקלים; מחיר חפיסת M&L יירד ב-2 שקלים ויעמוד על 28 שקל; ומקלוני הטבק למילוי IQOS יוזלו ב-4 שקלים, ומחירם יעמוד כעת על 30 שקל

חודש אחרי ההתייקרות: מחירי הסיגריות של פיליפ מוריס יורדים

חודש אחרי שהחברה הודיעה על העלאת מחירים של סיגריות וטבק לגלגול, החליטה פיליפ מוריס לחזור בה • המשמעות: הוזלה של סיגריות וטבק לגלגול מתוצרת החברה

סגריות, עישון, מרלבורו / צילום בלומברג

לפני כולם תוך 4 שנים: מכירות הסיגריות צנחו ב-19%

למרות הירידה במספר החפיסות הנמכרות, ההוצאה על סיגריות גדלה ב-25% לשיא של 8.1 מיליארד שקל, בעיקר בשל העלייה במסים

עישון סיגריה  / צלם: טינקסטוק

מכה למעשנים: עלייה של 1-2 שקלים לקופסת סיגריות

מחירי המותגים "מרלבורו", "פרלמנט", "נקסט" ו"L&M" צפויים לעלות בשיעור של 1-2 שקלים ■ ההערכה: יבואנים נוספים יבקשו להשוות ויעלו מחירים

לפני כולם 2014: הצרכנים הוציאו 2 מיליארד שקל על מרלבורו

סטורנקסט: שוק הסיגריות אשתקד צמח כספית בשל העלייה במס על סיגריות, אך המשיך לרדת כמותית ■ פיליפ מוריס מחזיקה בנתח שוק של 58.9%

לפני כולם שוק הסיגריות הפיראטי משגשג: 5 ש' לחפיסת קאמל

לאחרונה החלו להימכר במחירים זולים במיוחד חיקויים של מותגי מרלבורו, קאמל ואחרים ■ רוב המכר - במגזר הערבי ■ "המרווח הקמעונאי על סיגריות הוא כ-12%. בשוק הפיראטי הכול הולך אליהם לכיס, ויש 100% הפסד למדינה"

לפני כולם בגלל המס: מכירות הסיגריות צנחו אשתקד ב-11%

לפי סטורנקסט, למרות הירידה החדה בצריכה הריאלית, המכירות הכספיות עלו אשתקד ב-6.3% והגיעו ל-7.54 מיליארד שקל ■ בשנת 2013 הוציא הצרכן הישראלי 1.78 מיליארד שקל על המותג המוביל בשוק - מרלבורו

צפו בטבלה: כמה עולה חפיסת סיגריות במדינות שונות בעולם?

המחירים שונים מאוד בין מדינה למדינה בשל המיסוי המושת על הסיגריות

גזירה נוספת על המעשנים: הסיגריות יתייקרו שוב

חברת פיליפ מוריס החליטה להעלות את מחירי המוצרים שהיא משווקת לישראל ■ המותגים מרלבורו, נקסט, פרלמנט ו-LM צפויים להתייקר בכשקל בממוצע

ממחר מפסיקים לעשן?

מר ישראלי ימלא דלק גם אם ליטר יעלה 20 שקל - ויעשן גם כשחפיסה תעלה 40 שקל

מחקר קובע: המותג "גוגל" - בעל הערך הגבוה ביותר בעולם

כך על-פי מחקר הבודק את ערך המותגים של 500 חברות מובילות בעולם ■ ערכו של המותג גוגל - 43.3 מיליארד דולר ■ המותג אפל מסתפק במקום השמיני

למרות המגבלות: אתר האינטרנט של מרלבורו מכה את המתחרים

9 חודשים אחרי ההשקה המחודשת, אתר Marlboro.com מושך אליו 1.5 מיליון גולשים בחודש

יצרנית מרלבורו תשלם פיצוי של 13.8 מיליון דולר לבת של מעשנת שנפטרה

אלטריה גרופ, החברה האם של פיליפ מוריס, תשלם את הפיצוי הענק לבתה של מעשנת כבדה שמתה מסרטן הריאות ב-2003 - כך קבע חבר מושבעים בארה"ב

ממשיכים לעשן: הכנסות יצרנית מלבורו קפצו ב-33%

הצפי היה כי ההכנסות של אלטריה, החברה האם של פיליפ מוריס - יצרנית הסיגריה הפופולרית בארה"ב, יירדו ב-3.5% ■ יצרנית המשקאות הקלים והמזון פפסיקו עקפה את תחזית הרווח אך פיספסה בהכנסות

נדחה ערעור יצרניות הסיגריות: נמצאו אשמות בהונאת הציבור כשלא דיווחו על נזקי העישון

לאחר 10 שנים, ביהמ"ש הפדרלי לערעורים קבע פה-אחד כי על חברות הטבק לשנות את דרכי השיווק של הסיגריות - ואסר עליהן להשתמש במונחים מטעים שממעיטים בחומרת הנזקים כגון "לייט", "במינון עדין" ועוד

אלטריה מדווחת על גידול בנתח השוק של מרלבורו: חזרה על תחזית הרווח השנתית למניה

מדו"חות יצרנית הסיגריות האמריקנית עלה כי החברה עקפה את תחזיות האנליסטים בשורת הרווח הנקי למניה - אך החמיצה אותן בשורת ההכנסות

רווחיה של אלטריה נפלו ברבעון הרביעי ב-69% ל-679 מיליון דולר - אך עמדו בצפי האלניסטים

הכנסותיה של יצרנית הסיגריות המזוהה עם מותג המרלבורו עלו ב-3% והסתכמו ב-4.65 מיליארד דולר ; הרווחים ברבעון המקביל אשתקד ( 2.19 מיליארד ד') כללו את החטיבה הבינלאומית המאוחדת של פיליפ מוריס, שפוצלה לשניים