לייצר אירועים שיתכתבו עם המוצר, להעסיק עובדים שמדברים בשפה של הלקוח, להקפיד על ערכים שחשובים לדור הנוכחי, לקבוע מנגנון לקבלת פידבקים ולייצר קשר אישי • ערן תור, שהחודש הפך את לגו לרשת בישראל ופותח חנות שנייה של נינטנדו, חולק 5 תובנות שיווקיות
לאחר תקופה של צמיחה בעידוד מגפת הקורונה, ההוצאה הצרכנית על משחקים חוזרת לרמות נורמליות
ערן תור ניהל את האימפריה הגדולה בעולם לתחליפי סוכר, עם 7,700 עובדים ב–104 מדינות, גר ליד ביונסה וטס במטוסים פרטיים • ואז אירוע מכונן אחד גרם לו להתפטר, להפוך ליזם ולהביא את לגו לישראל אחרי שמונה שנים של ניסיונות: "בניתי רשת של משפיענים בתוך הארגון כדי לשכנע אותם להגיע" • פודקאסט מתוך מדד המותגים של גלובס 2022 שיפורסם בשבוע הבא
בקיץ הקרוב ישראל תהפוך להיות המדינה היחידה בעולם בה יש שתי חנויות רשמיות של נינטנדו: תור גיימינג, הנציגה הרשמית של המותג בישראל, פותחת חנות נוספת שלו באילת • לפי ההערכות, החנות תמוקם במתחם ביג אילת ותוקם בהשקעה של כשני מיליון שקל
היתרון הגדול של נינטנדו על מתחרותיה בתחום הוא הוא עולם התוכן הייחודי, אבל האם הגרפיקה המשופרת של הגרסה החדשה של הסוויץ' מצדיקה שדרוג? • המחיר נמוך משל המתחרות וטוב שכך. לא בטוח שלנינטנדו יש מספיק לתת בתחרות מול סוני ומיקרוסופט הענקיות • ביקורת משחק
באופן פרדוקסלי דווקא לארגונים שכבר שהצליחו, הרבה יותר קשה לחדש • תשאלו את אמזון, אמריקן אקסרפס, סוני וג'ון דיר איך הן המציאו את עצמן מחדש • חצי שעה של השראה
25 שנה אחרי שפוקימון הושק, מאות אנשים הגיעו לדיזנגוף סנטר כדי להיות הראשונים שירכשו את המשחקים החדשים של פוקימון, Pokémon Brilliant Diamond ו- Pokémon Shining Pearl • "היום אני מתרגש הרבה יותר כשאני פותח משחק חדש", סיפר יניב ברטשניידר, בן 39 שמשחק מהילדות בפוקימון • מה הופך את המותג לכל כך מוצלח, ומה צופן לו העתיד?
על פי ההכרזה, מדובר במסך OLED בגודל 7 אינץ' • למען ההשוואה, המסך בדגם הרגיל הוא 6.2 אינץ' והוא מסך LCD • הדגם החדש יימכר מ-8 באוקטובר עבור 350 דולרים
בזמן שהעולם טרוד במגפה, נהפך שוק הגיימינג הצומח, שמגלגל מיליארדי דולרים, לאחד התחומים החמים להשקעה • הנתח של משחקי הווידאו בתעשיית הבידור העולמית, שכבר מגיע לכ-30%, צפוי להמשיך ולגדול
"סופר נינטנדו לנד" צפוי להיפתח ביפן לפני אולימפיאדת טוקיו 2020 • הפארק ישלב חוויה אינטראקטיבית בביקור בו - בעזרת מכשירים לבישים ואפליקציה ייעודית
ג'יל גמון, מנכ"ל ויו"ר סוגת, מתחבר למותג נינטנדו, שהשכיל להתקיים, להתפתח ולהישאר רלוונטי במשך 130 שנה
החנות שנפתחה אמש בדיזנגוף סנטר היא השנייה בעולם ומתווספת לחנות של המותג שפועלת בניו יורק • גודלה הוא כ-150 מ״ר ובהקמתה הושקעו 3 מיליון שקל • באפריל האחרון השיקה החברה אתר מכירה ישראלי מקוון עבור מוצרי נינטנדו • לפי הערכות דיזנגוף סנטר, מדובר בהשקה השנייה בגודלה בתולדות המתחם
חברת פוקימון היפנית מסרה היא עובדת על פיתוח אפליקציה בשם Pokemon Sleep שתושק בשנה הבאה • האפליקציה החדשה תנטר את השינה של המשתמשים ותשתמש במידע על השינה במשחק "פוקימון גו"
משחק אחד, Pokémon Quest, זמין להורדה כבר עכשיו עבור משתמשי Nintendo Switch
נינטנדו היפנית הכריזה כי תשיק תוספת מעניינת במיוחד לסוויץ' ■ צפו
למרות שארץ השמש העולה נחשבת ל"אומת הגיימינג", הרשויות במדינה מקשות על השחקנים לערוך תחרויות ולהתפרנס ■ כיצד נינטנדו מנסה לשנות את המצב, מה קרה לאלוף הגיימינג מאסטר טקהאשי, ואיך כל זה קשור ליאקוזה?
הרטרו בשוק משחקי הווידיאו, דוגמת נינטנדו ו-Sega, פתח מקור הכנסה חדש ■ ליפן מגיעים תיירים שעטים על "חנויות של פעם"
השחקנים מתלוננים גם שבאזורים כפריים יש מעט מאוד תחנות פוקימון ואתרי הצטיידות שבהם ניתן למצוא ציוד נחוץ ללכידת פוקימונים
המשחק מכניס בשלב מוקדם זה כ-2 מיליון דולר ביום ■ כדי להצדיק את השווי העצום לעיל, על פוקימון גו להכניס סדר גודל של 10-15 מיליארד דולר בשנה בשנים הקרובות
האפליקציה אשר מבוססת על שימוש ב-GPS מעוררת עניין חריג - פחות משבוע לאחר ההשקה ■ מניית נינטנדו זינקה היום ב-25%