גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ניסים משעל

עיתונאי ומגיש טלוויזיה

החל את הקריירה ב-1974 ככתב המוניציפלי של הערוץ הראשון, לאחר מכן שימש ככתב לענייני מפלגות. ערך והגיש את התוכנית "מוקד" בערוץ הראשון, הפך למנהל רשות השידור ועמד ב-1991 בראש מנהלת ההקמה של ערוץ 2. הנחה את התוכניות "שיחת ועידה" ו"פופוליטיקה" בערוץ 1 וב-1999 עבר לזכיינית ערוץ 2, רשת. מגיש את "משעל על הבוקר" ברדיו ללא הפסקה. 

עוד כתבות

שוטר בגבעתיים קנס ב-700 ש' נערות שצרחו בלילה למראה ג'וק

הדוח ניתן על "הקמת רעש במקום ציבורי" ■ אביה של אחת הנערות, שניסה לבטל את רוע הגזירה: "השוטר אמר לנו שיש להם אפס סובלנות לדברים כאלה"

איילת שקד בכנס לשכת עוה"ד / צילום: ערן דולב

סקר: כך היתה נראית הממשלה אם היו מתקיימות היום בחירות

סקר בתוכנית ניסים משעל ברדיו ללא הפסקה 103FM: "הבית היהודי" היתה מקבלת 13 מנדטים, "הליכוד" 27, "המנחה הציוני" ו"כולנו" של כחלון היו מתרסקות, "יש עתיד" היתה מזנקת

 פרופ` עמי מויאל, שמעון פרס, דני רוטשילד והרצל שלם/ צילום: רונן דבש

הרשת החברתית: למי קרא שמעון פרס "צוציקים"?

וגם: מי זכה בתחרות פיתוח אפליקציות לרכב של יונדאי ישראל?

ניסים משעל ומיכאל בר זהר / צילום: תמר מצפי

ניסים משעל: "יש געגוע למבצעים בהם צה"ל היה יצירתי וחכם"

הספר "הלוחמים פשטו עם שחר", שכתבו ניסים משעל ומיכאל בר-זהר, מתאר את המבצעים המיוחדים של צה"ל ממלחמת העצמאות ועד "צוק איתן" ■ בריאיון ל"גלובס" מדבר משעל על הצמא של הציבור הישראלי לספרים מהז'אנר

ניסים משעל / צילום: איל יצהר

רגע לפני הבחירות: למה ניסים משעל נעלם מהמסך?

העיתונאי "הנשכן" נעלם מהמסך, ובמקומו עלו תוכניות פוליטיות "רכות" יותר ■ האם היעלמותו קשורה לסכסוך בין המפיק חיים סלוצקי לרשת - או להקשרים פוליטיים? ■ רשת: "הנתק עם סלוצקי - על רקע עניינים עסקיים"

רונן ברגמן נגד ניסים משעל ומיכאל בר-זהר - סיבוב שני

לאחר שמשעל ובר-זוהר הגישו נגד ברגמן תביעת לשון הרע בסך מיליון שקל, הגיש ברגמן כתב הגנה ותביעה שכנגד בטענה כי הם הפרו את זכויותיו בספרם "המוסד"

ניסים משעל ומיכאל בר-זהר תובעים את רונן ברגמן במיליון ש'

טוענים כי ברגמן הכפיש את שמם בקרב מו"לים והוצאות ספרים בחו"ל, במטרה להכשיל את הוצאת המהדורה הבינלאומית של ספרם "המוסד" ■ ברגמן: "חוצפה"

לפני כולם שיא תלונות הציבור: הריאיון של בנט לניסים משעל

לרשות השנייה הגיעו גם תלונות נגד "מצב האומה" ונגד התבטאויות של מגישים ועיתונאים, בהם יונית לוי ואמנון אברמוביץ' ■ 15% מהתלונות נמצאו מוצדקות

תעודת פלטינה לסטף ורטהיימר על ספרו "איש ליד מכונה"

ספרו האוטוביוגרפי של היזם והתעשיין סטף ורטהיימר נמכר ביותר מ-40 אלף עותקים ■ ורטהיימר: "אנחנו לא עם הספר, אלא עם עבודה"

"אם היינו נשארים במצפה הילה לא היינו מקבלים גלעד חי"

נועם שליט התראיין לניסים משעל בכנס אילת לעיתונות ■ "גלעד באופן כללי בסדר; הוא מנסה לא להפסיד אף משחק בליגת האלופות ובליגה האירופית"

ניסים משעל: ייתכן שאותות המאבק החברתי יורגשו רק עוד 3-4 שנים

משעל בראיון ל"גלובס": "הדרישה לצדק חברתי מזכירה לי את ההפגנות אחרי 1973. גם אז הייתה אותה רעידת אדמה" ■ על נתניהו: "הוא מתקשה כשהוא מגיע לנקודות של החלטות"

מי יחזיק בערוץ החדשות הייעודי - ואיך זה יטלטל את השוק?

האווירה סביב מכרז ערוץ החדשות הייעודי מתלהטת, למרות שהוא עדיין לא פורסם ■ "גלובס" עושה סדר: כך ייראה ה-CNN הישראלי

ניסים משעל משקיע ב"הזדמנות ישראלית"; מי עוד ברשימה?

רשימת המחזיקים ב-25% ממניות השותף הכללי בשותפות החיפושים "הזדמנות ישראלית" שהונפקה בשבוע שעבר, כוללת שמות ידועים מעולם העסקים, התקשורת והספרות ■ וגם: מיהם קרובי המשפחה של בעלי השליטה שנכנסו להשקעה בשותפות?

מלכת הבנקים

בואו ונזכר במעשיה הנודעת על גבר שמתגאה שבכול ויכוח יש לו המילה האחרונה: "כן, אשתי"

עמנואל רוזן: "למה אני זה שצריך להיות הסאקר של מקצוע העיתונות?"

רוזן יוצא בימים אלה לדרך חדשה: הנחיית תוכנית פוליטית לצד ניסים משעל והנחיה של "תיק תקשורת" ; ומה הוא אומר על הביקורת שמתח עליו רביב דרוקר? "דרוקר דווקא יודע בדיוק איפה בתקשורת מצויה סתימת הפיות"

ראש בראש: ערוץ 10 מתכנן תוכנית בחירות שתתחרה בזו של רשת

התוכנית החדשה של ערוץ 10 תוגש ע"י ירון לונדון ומוטי קירשנבאום ; זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה לשדר תוכנית בחירות בהנחייתו של ניסים משעל

ההפתעה של רשת לבחירות: ניסים משעל חוזר לטלוויזיה עם תוכנית פוליטית חדשה

לפני כולםזאת לאחר היעדרות של שנתיים מהמרקע ; עמנואל רוזן צפוי להיות אחד מחברי הפאנל הקבועים בתוכנית ; עליית התוכנית החדשה בהגשת משעל היא יוזמה של מנכ"ל רשת, יוחנן צנגן