גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סלטי אחלה

עוד כתבות

חומוס אחלה / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

ריקול לסלטי חומוס אחלה של שטראוס בשל חשש לסלמונלה

שטראוס מבקשת ממי שרכש אריזת חומוס אחלה במשקל 650 גרם, המסומנת בתאריך אחרון לשימוש 6.9.18, שלא לצרוך את המוצר • שטראוס: "פועלים במרץ לאיסוף המוצרים הללו מהמדפים"

עוד תזוזה בשטראוס: יפתח עצמון מונה למנכ"ל חטיבת מזון טרי

יחליף בתפקיד את איתי אנגלנדר, שמונה למנכ"ל חטיבת הממתקים בחברה

שטראוס מציגה: חומוס ללא חומרים משמרים

משך הצריכה לאחר הרכישה יעמוד על 5 ימים מרגע פתיחת המוצר (כשהוא סגור תוקף הצריכה הוא 40 ימים) ■ החומוס החדש יעלה למדפים אחרי שנים של מחקר ופיתוח

הפרסומת של פאנטה ביו-טיוב

סרטון פאנטה - בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב באפריל

לראש המדד של חודש אפריל הגיעה הפרסומת לפאנטה, שמציעה לתלמידים עזרה לא צפויה במבחן בכיתה

שוק הסלטים המצוננים ב-2014: המכירות ירדו ב-2.7%

זאת לאחר שנים של צמיחה בתחום ■ המותג סלטי צבר, הסובל משחיקה מתמשכת, מגייס את השף אבי לוי לקרב מול המותג סלטי אחלה, שגייס את החקלאי אבי מבורך

סניף מגה בעיר / צילום: איל יצהר

לפני כולם לא רק מוצרי חלב: מגה מייקרת גם סלטים מצוננים

זאת אף על-פי שיצרניות הסלטים, כגון אחלה של שטראוס, לא העלו את מחיריהן לרשת ■ אתמול נחשף ב"גלובס" כי מגה בעיר הקפיצה את מחיריהם של מוצרי חלב רבים בשיעור של עד 34%

איש השיווק של אוקטובר: אלעד רביד משטראוס מזון טרי

באיגוד השיווק נימקו את הבחירה בכך שרביד הוביל מהלך שיווקי רחב, הכולל חדשנות קולינרית ותקשורת שיווקית ייחודית בקטגוריית החומוס והסלטים

שוק הסלטים הארוזים בשנת 2013: "אחלה" נגס ב"צבר"

המותג "אחלה" של שטראוס רשם עלייה של 18% במכירות ■ "צבר" עדיין מוביל בקטגוריה אך רושם ירידה הדרגתית כבר 3 שנים

אמת בפרסום: טרנד "פרסומות הדוקו" צובר תאוצה

טרנד הפרסומות המשתמשות באלמנטים תיעודיים הופך לנרחב בעולם ■ מה הופך את הטרנד החדש לפופולרי במיוחד בתקופה הנוכחית?

שוק סלטי החומוס: אוהבים את מעדני מיקי, נאמנים ל"אחלה"

הצרכן הישראלי אוהב את הטעם והאיכות של חומוס מיקי, קונה בעיקר חומוס של צבר והכי נאמן לחומוס "אחלה" - כך לפי סקר החברות המובילות של "גלובס"

מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות, באמצעות יהושע TBWA

שטראוס תחלק חינם חומוס וטחינה אחלה ל-100 אלף בתי-אב

עלות החלוקה - יותר ממיליון שקל ■ המהלך הוא חלק מהשקת סדרת סלטים עם שומשום מלא ■ מישל בן-וייס, מנכ"ל חטיבת בריאות ואיכות חיים בשטראוס: "מי שמקבע את מלחמת המחירים בסלטים הם הקמעונאים"