גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עמנואל רוזן

עיתונאי ומגיש טלוויזיה

עמנואל רוזן הוא עיתונאי ואיש תקשורת ישראלי בכיר. רוזן, שנולד ב-1960, החל את דרכו המקצועית ככתב ב"במחנה". לאחר שירותו הצבאי עבד ב"מעריב" כעורך עמודים ומאוחר יותר קיבל את תפקיד הפרשן הצבאי של העיתון. ב-1993 עבר רוזן לחברת החדשות של ערוץ 2, שהוקמה בשנה זו, שם שימש כפרשן מדיני והגיש את "אולפן שישי".

ב-2002 הוא עזב לערוץ 10, עם הקמת ערוץ זה, שם המשיך לשמש פרשן מדיני והחל להגיש גם תוכנית תחקירים. בהמשך, ב2006, הצטרף רוזן לזכיינית ערוץ 2 "רשת", שם הגיש תוכניות אקטואליה ותחקירים, כמו גם את התוכנית "תיק תקשורת". ב-2012 חזר רוזן לחדשות 10, לעמדת הפרשן המדיני של הערוץ. ב-2012 הוא התחיל להגיש תוכנית אקטואליה ב"רדיו ללא הפסקה" בצוותא עם העיתונאי בן כספית. כמו כן, רוזן כתב טור פרשנות  באתר הספורט One    בו ביטא את אהדתו לקבוצתו, הפועל תל אביב.

באפריל 2013 הסתבך רוזן בפיאסקו של האשמות בהטרדות מיניות, שפרסם בפייסבוק "תא עיתונאיות ישראל". העיתונאיות החברות בקבוצה זו קראו בפומבי לנשים שהוטרדו מינית על ידי איש תקשורת בכיר, למסור עדות על כך – ודיווחו כי התקבלו עשרות תלונות. . עיתון "הארץ" פרסם תחקיר שבו נקב מפורשות לראשונה בשמו של רוזן. לאחר פרסום תחקיר זה, נאלץ רוזן, שהכחיש את הטענות נגדו,  לצאת לחופשה מהגשת "תיק תקשורת ומתוכניתו היומית ב"רדיו ללא הפסקה".

עוד כתבות

yes: נשקיע השנה סכום שיא של 140 מיליון שקל בהפקות מקור

חברת הלוויין הציגה את ההפקות המרכזיות שלה ל-2017, ובהן עונות נוספות ל"פאודה", "שטיסל" ו"האחיות המוצלחות שלי" ■ גם העיתונאי עמנואל רוזן חוזר למסך לאחר היעדרות ארוכה

רוזנטל, רוזנבלום וארמוזה / צילום: איל יצהר

מי זכה בתחרות FORMAGINATION בוועידת MAD?

הזוכים בתחרות הפורמטים של ארמוזה ו"גלובס": בישול בתנאי הישרדות ופורמט קואצ'ינג ■ מפתחי הפורמטים - עמנואל רוזן, ציפי רוזנבלום וטל רוזנטל - יקבלו 30 אלף דולר להפקת פיילוטים ולהפצה בינלאומית

"התנהלות העיתונאים בפרשת הרפז - משיקולים אישיים"

מגזין "ליברל" יפרסם היום ראיון של עמנואל רוזן עם האלוף (במיל') מנדי אור, האחראי על מערכת הביטחון במשרד מבקר המדינה ומי שחקר את פרשת הרפז

"ידעתי שעמנואל רוזן פלרטטן, אבל חסרים פלרטטנים?"

טלי בן עובדיה, עורכת מגזין "שישי" בערוץ 10, בראיון ל"פירמה": "התאכזבתי, חטפתי מכות, אבל אף פעם לא חשבתי להפסיק להיות עיתונאית" ■ על פרשת שרון גל: "אני לא מבינה למה המשטרה התנפלה על זה"

הטורים של אלדד יניב עוברים למגזין "ליברל" של ליאוניד נבזלין

בין כותבי "ליברל": הדיפלומטים האמריקאים דניס רוס ואליוט אברמס, השחמטאי גארי קספרוב וכן עמנואל רוזן ששב לעולם התקשורת

הפרקליטות החליטה: תיק החקירה נגד עמנואל רוזן ייסגר

"בחלק מהמקרים המעשים לא היוו עבירה פלילית, חרף תחושת חוסר הנוחות שהותירו בקרב המתלוננות"

"נוהל סלב" לירון ברלד

לא למדנו דבר מהפרשיות של עמנואל רוזן, שרון גל ואייל גולן

שיח נשי קורבני

מספיחי פרשת עמנואל רוזן ושרון גל: השיח הנשי האלים פרץ לאוויר העולם כמו טרנדים אחרים

מחדר החקירות לחופה: עמנואל רוזן הציע נישואים לחברתו

"ידיעות": רוזן הציע נישואים לחברתו עדי הדר, והשניים צפויים להינשא בקרוב

"המשטרה התמכרה לסם ההד הציבורי; הפרקליטות הותכה"

עו"ד ליאור אפשטיין, סנגורם של עמנואל רוזן ויצחק רוכברגר, מזהיר מכך שהמשטרה מאפשרת לאמצעי התקשורת "לאנוס אותה" ■ "תפקיד הסנגור הוא לצעוק 'המלך הוא עירום'. סנגורים הם לא יודנראט שמתווך בין רשויות לנתינים"

אבי ניר, תלמד מעמנואל רוזן

רוזן התפטר מיד, וזו - לידיעת קשת - היא הדרך הנכונה

שטייף: נמשיך להילחם בכל מי שיעז להכניס יד לתחתוני אישה

העיתונאית שהובילה לפתיחת החקירה נגד עמנואל רוזן ממשיכה להאשים גם על רקע כוונת הפרקליטות לסגור את התיק: "לא אני אנסתי, לא אני הטרדתי"

המשטרה: "החקירה נגד עמנואל רוזן הייתה מקצועית"

בפרקליטות מתכוונים לסגור את התיק נגד עמנואל רוזן בניגוד להמלצת המשטרה ■ תא העיתונאיות שחשף את הפרשה: "על רבים מהמקרים חלה התיישנות אשר מקשה על החקירה; נמתין בסבלנות ובאחריות להחלטה הסופית"

הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד עמנואל רוזן

בניגוד להמלצת המשטרה להעמיד לדין את רוזן בגין הטרדה מינית, החליטה הפרקליטות כי אין מקום להגיש נגדו כתב אישום ■ פרקליט המדינה לדור יכריע

המשטרה: להעמיד לדין את עמנואל רוזן על הטרדה מינית

המשטרה הודיעה רשמית כי נמצאה תשתית ראייתית לעבירות הטרדה מינית שביצע לכאורה העיתונאי עמנואל רוזן ■ התיק הועבר לפרקליטות ■ עורכי דינו של רוזן: "יוכח כי טענת ההגנה מהיום הראשון היא הנכונה: חיזור - כן, עבירות מין - לא"

המשטרה: תשתית ראייתית להעמיד לדין את עמנואל רוזן

המשטרה צפויה להמליץ להעמיד לדין את רוזן בגין עבירות מין - 3 מקרי הטרדה מינית ומקרה אחד או שניים של מעשה מגונה ■ פרקליטו: ‏"הפרקליטות תכריע"

הדס שטייף: "אני מתמודדת עם הרבה רוע והתקפות קשות"

"להגיד שאני נהנית מזה? אני משלמת מחיר כבד. הלכתי עם האמת שלי, וזה הפך את המדינה" ■ "פרשת עמנואל רוזן תשנה פה עוד המון דברים" ■ הדס שטייף מספרת ל"ליידי גלובס" על המאבק האקטיביסטי הסוער שהובילה

מסתמן: עמנואל רוזן יואשם ב-3 מקרים של הטרדה מינית

בשבוע הבא ייערך דיון מסכם בין נציגי המשטרה לפרקליטות באשר לעבירה נוספת של מעשה מגונה - שמוגדרת "גבולית"

עדי מאירי: "עמנואל רוזן נחקר מטעמים פופוליסטיים"

עדי מאירי, כתבת הפלילים ברשת ב': "כתב בכיר אמר לי 'את נראית טוב'. אח"כ הוא התקשר 5 פעמים לוודא שאני לא מוטרדת. זה טירוף" ■ "לקרוא לרוזן אנס, לטעון ל-100 תלונות נגדו? לא אצטרף לתא העיתונאיות כי אין בו גברים"

"פייסבוק הפך לכיכר העיר עם עמוד תלייה והרבה שנאה"

דם על המקלדת: אם פעם אלימות התגובה הייתה שמורה לטוקבקיסטים פחדנים בעילום-שם, באה הרשת החברתית בתור כיכר העיר החדשה, או ליתר דיוק גיליוטינה ולינץ' ■ G בעקבות עריצות הרשת והחלק הגרוע שעוד לפנינו