גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פפסי

משקה קל המתחרה בקוקה-קולה

עוד כתבות

אילון מאסק, בעלי טוויטר / צילום: Reuters, Dado Ruvic

סערה בטוויטר: משתמש שילם 8 דולר, התחזה לתאגידי ענק וגרם נזק של מיליארדים

הרשת החברתית אומנם הפסיקה את האפשרות לרכוש וי כחול, אך את הנזקים שנגרמו במיליארדים לחברות רבות יהיה קשה להשיב • מניית חברת התרופות "אלי לילי" ירדה ביותר מ-4% לאחר שחשבון פיקטיבי צייץ בשמה על מתן אינסולין "בחינם" • בין המותגים הנוספים שנפגעו גם כאלו בבעלות מאסק, כמו טסלה ו-SpaceX

משה גפני / צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

היום שאחרי ביטול מס הסוכר: האם המחירים יירדו ויחזרו לקדמותם?

לפי מחקר שנערך בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א, מחירי המשקאות הממותקים עלו בשיעור שמעבר לגובה מס הסוכר שהוטל בדצמבר • כך, למרות הירידה בצריכה, הכנסות שוק המשקאות הממותקים יסתכמו השנה בכ-7 מיליארד שקל, גידול של כ-8% בהשוואה ל-2021, לפי Coface Bdi

מפעל טמפו בנתניה / צילום: מיכאל יעקובסון, ויקיפדיה

בלעדי טמפו מעבירה ייצור פחיות משקה מנתניה ליריחו

חברת טמפו העבירה את ייצור הפחיות של המותג פפסי מהמפעל שלה בנתניה למפעל הממוקם מעבר לקו הירוק • גורם בשוק: "אחד האיומים הכי גדולים על חברות המשקאות בישראל הוא היבוא המקביל מתוך הרשות הפלסטינית, כי המחיר שם עומד על 60% פחות"

ערן גפן בראיון עם אייל שוחט / צילום: אבישג שאר ישוב, מנחם רייס

המנכ"ל הכי מצליח שאתם לא מכירים, והיה מעדיף שזה יישאר ככה

כשאייל שוחט מונה למנכ"ל סודהסטרים, הורמו הרבה גבות • אבל דווקא המנהיגות השקטה של שוחט התאימה יותר אחרי הרכישה של פפסי והובילה את החברה לצמיחה דו-ספרתית ולחציית רף מיליארד הדולר במכירות • חצי שעה של השראה

,סטלה קריוף  מנכלית סודה סטרים / צילום: איל יצהר

"הכנת משקה ממותג בבית זה כמו לתפור לעצמי נעלי אדידס"

סטלה קריוף, מנכ"לית סודהסטרים ישראל, מספרת על הדרך שבה התגלגל המתכון הסודי בהחלט של פפסי למשרדי החברה בכפר סבא ומשם לצרכנים • "בפפסיקו מבינים שהשימוש בסודהסטרים הוא הפתרון להפחתה בשימוש בבקבוקי פלסטיק"

פפסיקו/ צילום: Shutterstock

פפסיקו למשקיעים: הצמיחה בהכנסות תבוא על חשבון הרווח

בניגוד לרוב החברות בענף הציגה החברה צמיחה בשורה העליונה, אולם היא צופה ב-2019 רווחים נמוכים ביחס לתקופה המקבילה ולתחזיות האנליסטים • אחרי רכישת סודהסטרים ב-3.7 מיליארד דולר: "איננו רואים צורך לבצע עסקה מהותית של יותר מ-500 מיליון דולר"

חודש אחרי קוקה-קולה ישראל: טמפו מייקרת את כל מוצריה

בין היתר יתייקרו משקאות קלים כמו פפסי, פפסי מקס, סבן אפ, ג'אמפ, נסטי, XL, סן פלרגינו, סן בנדטו ועוד וכן מותגי בירה כמו גולדסטאר, מכבי, הייניקן, פאולנר ואחרים - וזאת החל מ-10 בדצמבר • טמפו לקמעונאים: "ספגנו ככל שיכולנו את ההתייקרויות עד למועד זה, ואין ביכולתנו לספוג עוד"

 מנכ"לית פפסיקו אינדרה נויי  / צילום: רויטרס

פפסיקו עקפה את התחזיות, גם בהכנסות וגם ברווח הרבעוני

למרות העלייה במחירי ההובלה, ענקית המשקאות מצליחה להכות את התחזיות לרבעון השלישי • מנגד, החברה הנמיכה במעט את תחזית הרווח לשנה כולה • באוגוסט האחרון הודיעה פפסיקו על רכישת סודהסטרים הישראלית

מפעל חברת פפסיקו בלוס אנג'לס / צילום: Reuters

סודהסטרים תסייע לפפסיקו לצמצם פעילות במשקאות מתוקים

הרכישה של סודהסטרים הישראלית תמורת 3.2 מיליארד דולר היא המהלך האחרון של ענקית הקולה לגיוון פעילותה • בהנהגת המנכ"לית הפורשת אינדרה נויי, פפסיקו הרחיבה את פעילותה הרחק משורשיה כיצרנית פפסי קולה והתרחבה לשוק מוצרי הבריאות

 מנכ"לית פפסיקו אינדרה נויי  / צילום: רויטרס

אינדרה נויי פורשת מניהול פפסיקו אחרי 12 שנה

נויי תפרוש מתפקיד המנכ"לית ב-3 באוקטובר, ומתפקיד היו"ר בשלב מוקדם בשנה הבאה • רמון לגוארטה, שעובד בפפסיקו מזה 22 שנים ושקודם אשתקד לתפקיד הנשיא, יחליף אותה בתפקיד מנכ"ל החברה

קוקה קולה / צלם: רויטרס

"כשאתה קונה קולה, אתה קונה משהו מעבר, כמו לקנות פורש"

כך העיד יואב נחשון, בכיר בחברה המרכזית למשקאות, משווקת קוקה-קולה בישראל, במסגרת דיון בתביעה ייצוגית נגד החברה בטענה כי ניצלה את כוחה המונופוליסטי ■ השופט עופר גרוסקופף לנחשון: "פורש הוא לא מונופול, אז אני לא בודק אותו בכלל"

אינדרה נואי, פפסיקו / צלם בלומברג

זירת הקרב הבאה בין קוקה-קולה ופפסיקו: מי קוקוס

במאמץ לשפר את תדמיתן הציבורית ולגוון את סל המוצרים שלהן, ענקיות המשקאות פונות לטריטוריות חדשות

אינדרה נואי, פפסיקו / צלם בלומברג

ההתחייבות של פפסיקו: תקצץ בכמות הסוכר במשקאות

תאגיד המזון והמשקאות מיישר קו עם המגמה הבריאותית בעולם - עד 2025 כשני שליש ממשקאות החברה יכילו עד 100 קלוריות לפחית ■ בנוסף, ה-Pepsi Max יוחלף במשקה חדש

פפסיקו תשיק מכונות אוטומטיות למכירת מזון בריא

זאת כחלק מאסטרטגיית החברה להיאבק בירידה במכירת משקאות מוגזים וחטיפים

מהדקות קשרים: סודהסטרים ופפסי ישיקו קו מוצרים משותף

על רקע הצניחה המתמשכת במכירות של סודהסטרים, התחרות עם קוקה קולה והירידה הכללית בצריכת משקאות קלים בארה"ב, שתי החברות מהדקות את שיתוף הפעולה ביניהן

פפסי קולה / צלם: רויטרס

מפרסמת חדשה בליגת האלופות: פפסיקו

ענקית המשקאות והחטיפים האמריקאית תצטרף למעגל נותני החסויות של אופ"א על הצ'מפיונס ליג; ב-2013/14 הכניסה ההתאחדות האירופית 301.9 מיליון אירו מהמפרסמים של האלופות

קוקה קולה / צלם: רויטרס

כבר לא טעם החיים: קוקה-קולה מחפשת נוסחה חדשה לצמיחה

צמיחת המכירות מידרדרת, ההכנסות מצויות תחת לחץ, ובעלי המניות מתחילים לאבד סבלנות על רקע השינוי בטעמי הצרכנים ■ האם המנכ"ל מוכתאר קנט יצליח לסייע לחברה לשנות את גורלה?

המלחמה בין פפסי לקוקה-קולה הגיעה גם ל-MLS

קוקה-קולה חתמה על חוזה ל-4 שנים כספונסרית המשקאות הקלים החדשה של ליגת הכדורגל האמריקאית - אחרי קרוב ל-20 שזו שיתפה פעולה עם פפסי

אוסקר

המפרסמים בארה"ב ישלמו 2 מיליון דולר על פרסומת באוסקר

קוקה-קולה תהיה נותנת החסות המרכזית לטקס שייערך ב-22 בפברואר

הפרסום בסופרבול עובד? הבאזז סביב פפסי עלה במחצית

במבחן של כוונות הקנייה, כלומר עד כמה הפרסומת הניעה את הצרכן לרצון לקנות את המותג, דורגה מקדונלד'ס במקום הראשון