גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרזנטור

עוד כתבות

אוהד ארד, דני רופ ונועם שפלטר / צילום: אינווסטו קפיטל

בלעדי הג'וב החדש של דני רופ: מצטרף לבית השקעות נדל"ן

החודש דווח כי מגיש הטלוויזיה והחזאי דני רופ מצטרף לערוץ 14 כמגיש ראשי בערוץ הכלכלי החדש •  במקביל, מצטרף רופ כפרזנטור לבית ההשקעות בנדל"ן אינווסטו קפיטל אשר מנהל פרויקטים בהיקף של 600 מיליון דולר, ביניהם מרכזים מסחריים, מתחמי מגורים ובנייני משרדים בארה"ב לצד פרויקטים בפורטוגל ובישראל

שלומית מלכה / צילום: דודי חסון

כמה תקבל שלומית מלכה מרשת KAZA?

אחרי שרותם סלע הרוויחה כ-1.5 מיליון שקל לשנתיים כפרזנטורית של רשת הרהיטים KAZA, הדוגמנית שלומית מלכה, שנכנסת לנעליה, תרוויח כמיליון שקל לשנתיים עם אופציה להארכת החוזה • וגם: רשת מלונות מטיילים יוצאת לראשונה מאזור צפון הארץ • אירועים ומינויים

רוג'ר פדרר. מותג גם בשקיעתו / צילום: Associated Press, Kin Cheung

תחבוט טוב, תרוץ מהר, תזכה בתארים - בסוף תהיה מיליארדר: תופעת רוג'ר פדרר

ההחלטה חסרת התקדים לעזוב את נייקי, ההשקעה בחברת נעליים שוויצרית שהונפקה בנאסד"ק והמודל העסקי הייחודי • הטניסאי האגדי שהודיע על פרישה נכנס לרשימה מצומצמת של ספורטאים שהכניסו מיליארד דולר במהלך תקופתם כשחקנים • בניגוד ליריביו הגדולים נדאל וג'וקוביץ, פדרר היה מותג-על גם בשקיעתו הספורטיבית

נועה קירל בפרסומת של yes+ / צילום: יח''צ אוהד רומנו

החסויות הופכות לפרסומות לכל דבר, ועוד ארבעה טרנדים בולטים בתחום הפרסום

הפרזנטורים כבר לא שומרים אמונים רק למותג אחד, תרבות הפוליטיקלי קורקט עולה מדרגה, ושלטי החוצות של חברות ההייטק יהפכו בהדרגה לפרסומות בטלוויזיה • הטרנדים החמים שמספרים את הסיפור של תעשיית הפרסום כולה • מדד המותגים 2022

רותם סלע בפרסומת של דיסקונט / צילום: יח''צ

מרותם סלע ועד אסי כהן: שיטת הפרזנטורים לא עובדת

אינפלציית הפרזנטורים שוברת שיאים, אבל היא לא מסייעת למותגים להיות אהודים • הגיע הזמן לעשות מהלכים משמעותיים יותר ולהשפיע לטובה • מדד המותגים 2022

דיוויד שווימר בקמפיין מיטב / צילום: צילום מסך

אפילו רוס מ"חברים" גויס: למה בתי ההשקעות פותחים את הכיס ומשתלטים על הפריים-טיים

השיח הישראלי שהשתנה, הירידה בגיל הלקוחות והקורונה שגרמה ליותר אנשים להתעניין בעולמות הפיננסיים, הופכים את בתי ההשקעות למוצרים שיווקיים עם קמפיינים פרסומיים • במיטב עומדים מאחורי הבחירה בפרזנטור לא ישראלי למרות הביקורת, במור מדגישים את השוויון המגדרי, ובאלטשולר שחם ממשיכים בהמרצת הצרכנים

משה ממרוד, בעלי תדיראן / צילום: סיון פרג'

משה ממרוד אחראי להשקעה הטובה בת"א בעשור האחרון, ומסביר מדוע אין לו סיבה למכור מניות

מניית ענקית המזגנים סיפקה למשקיעים תשואה פנטסטית של 7,000% בעשור האחרון, אך המנכ"ל בטוח שעוד יש לה לאן לעלות • לצד הפעילות המסורתית המשגשגת ("הביקושים מטורפים"), הוא מסתער על שוק האנרגיה המתחדשת: "מי שיש לו גג ולא שם עליו פאנלים סולאריים זורק כסף"

משה ממרוד ומורגן פרימן / צילום: יח''צ

הפרזנטור היקר בישראל: כמה מרוויח מורגן פרימן עבור פרסומת למזגן?

עפ"י ההערכות בשוק הפרסום, מורגן פרימן גובה עבור היותו הפנים של תדיראן בקמפיינים פרסומיים סכום של כ-1 מיליון דולר לשנה - מה שהופך אותו כנראה לפרזנטור היקר בישראל • לשם השוואה, לפי הפרסומים אחת המתחרות הגדולות של תדיראן בתחום המזגנים, חברת טורנדו, משלמת לפרזנטורית רותם סלע 850 אלף שקל לשנה - כרבע מהסכום

רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט / צילום: צילום מסך

האם כשהפרזנטורים מייצרים שיח ברשת, זה בהכרח מספיק למותג?

בשלושת הקמפיינים שהתברגו החודש במדד הפרסומות המדוברות מככבים פרזנטורים שהתפתח סביבם שיח ציבורי - אך לא תמיד לטובה • השיא נרשם במקרה של רותם סלע ודיסקונט, כאשר כמחצית מהשיח עסק בתביעה בינה לבין טורנדו והסרת תמונותיה בשלטי פרסום בערים חרדיות

רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך

טורנדו נגד רותם סלע: המחלוקת בין הצדדים הסתיימה, ואלו ההסכמות

לפני מספר שבועות הגישה טורנדו תביעה נגד סלע בדרישה לאסור עליה לחתום עם בנק דיסקונט על הסכם "בלעדיות", לפיו היא תהיה הפרזנטורית של הבנק • היום הודיעו הצדדים כי הגיעו להסכמה מחוץ לכותלי ביהמ"ש, לפיה טורנדו תסיר את התביעה שהגישה, וסלע תמשיך לייצג את החברה גם ב-2022

רותם סלע / צילום: אמיר מאירי

בלעדי רותם סלע בדרך להיות פרזנטורית של בנק

בנק דיסקונט וסלע נמצאים בשלבי משא ומתן מתקדמים • לפי מקורבים, לסלע הוצע סכום כמעט חסר תקדים בשוק הישראלי להתקשרות של שנה: 2-2.5 מיליון שקל

רותם אבוהב בקמפיין משרד החינוך / צילום: לפ''מ

פרזנטורים עם אישיות משיגים את אהדת הצופים לא פחות מפרזנטורים שיודעים לשיר

ההשקעה הכספית הגבוהה בפרסומת הלונה פארק של שופרסל השתלמה לרשת הסופרמרקטים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלוש פרסומות חדשות נוספות שהתברגו השבוע נשענות במידה רבה על הפרזנטור שמוביל אותן: משרד החינוך, נביעות וקסטרו הום

יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין פלאפון / צילום: יח"צ

למה פרסומאים כל-כך אוהבים להעיף את הטאלנטים שלהם באוויר

פרזנטורים מוכרים הם קיצור דרך משמעותי ליצירת שיח סביב פרסומת חדשה, אך כפי שמוכיח הדירוג החודשי של הפרסומות המדוברות, לא תמיד זה לטובת המותג • בצד האופטימי, מתברר שגם מוצר שנתפס מיושן יכול לייצר דיסרפשן

יעקב התעורר: חיזוקו של הפרזנטור הנישתי וגדולתו של האסקפיזם הביתי

ניתוח הפרסומות המדוברות במדד החודשי של "גלובס" לאוגוסט מוכיח עד כמה רב כוחם של פרזנטורים לעורר שיח • וגם, האם הקמפיין השנוי במחלוקת של קסטרו הועיל לה או הזיק?

רגישות למשבר הכלכלי ושימוש נכון בפרזנטורים: המהלכים הפרסומיים המובילים של החודש

במדד חדש נבחן בכל חודש מה היו הקמפיינים שהציבור הרחב דיבר עליהם • החודש על הגריל: גלידות פלדמן, yes וקסטרו • וגם, מי המנצח בקרב המתוקשר בין נוטריליון לסמילאק

קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה? קרולינה למקה מקצרת את השת"פ

קסטרו, בעלת רשת המשקפיים המוזלים, תקצר את ההתקשרות עם הפרזנטורית משנתיים לשנה בלבד עקב ביצועים מאכזבים של הקמפיין • מדוחות קסטרו עולה כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב במחצית 2019 עמד על כ-30 מיליון שקל

אביב גפן / רויטרס

אביב גפן מצטרף כיועץ תדמית ושיווק לחברת הקנאביס אינטליקנה

גפן יקבל על תפקידו בחברת אינטליקנה שכר ו-100 אלף אופציות במחיר מימוש של 6.6 שקלים - פרמיה של 28% על מחיר המניה הבוקר • "הקנאביס הרפואי כאן כדי להישאר"

אלין כהן / צילום: שוקה הכהן

רוצה את הצעירים: אופטיקנה תשלם 230 אלף שקל ותמלוגים ממכירות לכוכבת רשת בת 17

אלין כהן תרוויח לא רק את הסכום הנאה הזה אלא תגרוף גם 10% מכל מכירה של משקפיים שיימכרו מקולקציית קפסולה שתשיק יחד עם אופטיקנה • בכך, אופטיקנה מנסה לחבר את המותג שלה לקהל הצעיר

שחקני הפוטבול קולין קפרניק (במרכז), אלי הרולד ואריק ריד כורעים ברך בהשמעת ההמנון האמריקאי \ צילום: ר

ההתאבדות המוצלחת של נייקי

ההימור של נייקי על פרזנטור בעייתי משתלם, כשהמותג מחזק את הקשר שלו עם הצעירים, הליברליים והלא-לבנים

שחקני הפוטבול קולין קפרניק (במרכז), אלי הרולד ואריק ריד כורעים ברך בהשמעת ההמנון האמריקאי \ צילום: ר

הפנים החדשות של נייקי: הספורטאי שחולל סערה בעת ההמנון

קולין קאפרניק הוא הדמות המפלגת ביותר ב-NFL: הוא לא הוחתם על חוזה ממארס 2017, והוא נמנה עם מנהיגי מחאת השחקנים במהלך שירת ההמנון הלאומי, במהלך שנועד למשוך תשומת-לב לעוולות גזעניות ואי-השוויון החברתי • אחת מדוברות נייקי: "הקמפיין הזה יכלול את הספורטאים מעוררי ההשראה ביותר בעולם הספורט"