גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרסום מגזרי

עוד כתבות

קמפיין של לפ''מ עם דודו ארז / צילום: צילום מסך

האם המדינה משקיעה מספיק בפרסום למגזרים?

דפוסי צריכת המדיה השתנו בשנים האחרונות, אך התקציב שמשקיעה לשכת הפרסום הממשלתית במגזרים השונים נותר נמוך - כך עולה מנתוני מכון המחקר של הכנסת, שהזמינה ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי • הקורונה הגדילה את ההשקעה רק במעט

כלכלה ורודה: 63% מהקהילה הגאה יעדיפו פרסום ייעודי להם

קהילת הלהט"בים בישראל, מעל גיל 18, מונה כ-500 אלף איש ואישה ■ למה כדאי למשווקים לייצר שיווק ופרסום ייעודי עבורם?

המגזר הדתי: שטראוס - המפרסמת; בולטון המשרד המוביל

היקף הפרסום של 10 המשרדים הגדולים במגזר הדתי אשתקד: 84 מיליון שקל

משרד הפרסום המגזרי טריו במו"מ לשת"פ ברכישת מדיה

החברה שבשליטת אדלר-חומסקי מנהלת מגעים עם מספר משרדי פרסום, בהם אפיקים ופרסום גל ■ מו"מ ראשוני נערך גם עם פובליסיס סקטורס הקשור במקאן-אריקסון

שלמור-אבנון-עמיחי רוכש 25% ממשרד הפרסום מזאווי

מזאווי פרסומאים הוקם בנצרת ב-1994 ומתמחה בפרסום למגזר הערבי ■ למשרד ולשלמור-אבנון-עמיחי מספר לקוחות משותפים, שהגדול בהם הוא קבוצת שטראוס

סיכום יפעת בקרת פרסום לשנת 2008: גידול של כ-10% במגזרים הערבי והחרדי, סטגנציה במגזר הרוסי

עם זאת, המגזרים עדיין רחוקים מלקבל את חלקם היחסי מעוגת הפרסום ; קבוצות הפרסום הגדולות שולטות במגזר הרוסי, אבל במגזרים החרדי והערבי שולטים משרדים שלא שייכים אליהן ; המובילים: מקאן במגזר הרוסי, בולטון-פוטנציאל במגזר החרדי וסקטורס במגזר הערבי