גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

צפייה דחויה

צפייה בטלוויזיה באמצעות ממיר מקליט או באמצעות שירות ה-VOD

עוד כתבות

אבי ניר ואילן סיגל / צילום: רונן אקרמן, רני זרנגר

המאבק בין קשת ל־yes מחריף, עם טענות ל"צעדים בריוניים"

הסכסוך שנוצר על רקע סיום ההסכם המסחרי בין קשת ל-yes עולה שלב • כעת, כל אחת מהחברות קוראת לשנייה "מונופול" בתחומה וטוענת כי השנייה פוגעת בתחרות ומשתמשת לרעה בכוחה • בתוך כל זאת הן גם מאיימות בפנייה לבית המשפט

נילסן משיקה שיטת מדידה שתכלול צפייה באמצעים דיגיטליים

השיטה תגדיל את אחוזי הצפייה ב-10% בממוצע ועד 50% ■ בניסיון לשקף את הרגלי הצפייה הנוכחיים, יימדדו צפיות גם 35 יום אחרי מועד השידור המקורי, במקום שבוע כיום

צפייה נדחית: למעלה ממיליון צופים בסדרת הדרמה "כפולים"

מדובר בכ-200 אלף צופים שהתווספו באמצעות צפייה נדחית, כלומר צופים שהקליטו את התוכנית של קשת בזמן שידורה וצפו בה מאוחר יותר ■ שיאי צפייה לתוכנית גם באתר mako

אילן טוביהו / צילום: דני כהן

לפני כולם רשת תחייב מפרסמים על הרייטינג המצטבר של תוכניות דרמה

זכיינית ערוץ 2 תאריך את טווח הזמן שהיא כוללת בחישוב נקודות הרייטינג - ל-3 ימים מרגע השידור (בצפייה נדחית), במקום יום אחד כנהוג היום

שנות האלפיים? NBC תעביר שידורים דחויים גם מסוצ'י 2014

אחרי ההחלטה מעוררת המחלוקת בלונדון 2012, גם את אולימפיאדת החורף יוכלו האמריקאים לראות רק באיחור של שעות ארוכות

לפני כולם "הישרדות" מגדילה את הפער מ"רוקדים" בצפייה הדחויה

כשבוע לאחר שידור התוכניות, נתוני הצפייה הנדחית מראים כי "הישרדות" צברה עוד 5% צפייה והגדילה את הפער מ"רוקדים עם כוכבים", שצברה עוד פחות מ-3%

סקר: רבע מהישראלים מורידים סדרות ברשת באופן לא חוקי

כך עולה מסקר שנערך עבור פסטיבל "שובר מסך" שיתקיים בשבוע הבא ■ אחד מכל 10 ישראלים צופה בתוכן טלוויזיוני דרך סמארטפונים וטאבלטים - בשירותים

סקר TIM: עלייה של 19.6% בשיעור החשיפה של "גלובס"

עפ"י סקר TIM לחודש ספטמבר, 44% מהגולשים בישראל צופים בתוכניות טלוויזיה בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט ■ גוגל, פייסבוק ויו-טיוב רשמו ירידה בשיעורי החשיפה

10 התופעות הבולטות שהשפיעו השנה על המסך הישראלי

"הדור הבא" של ערוץ 10, טאבלטים, שינוי שיטת הרייטינג ופרשות מרגול ושלדון אדלסון - אלה מקצת האירועים בתשע"א שהשפיעו על המסך ועל הצופים וגם על המתרחש מאחורי הקלעים

העתיד הורוד של TIVO

חברת הממירים הדיגיטליים TIVO חודרת לנתחי שוק חדשים ונכנסת חזק לתחום ה-HD

לפני כולם הישראלים צופים בטלוויזיה 225 דקות בממוצע ביום

על-פי מחקר חברת מדיה מיטרי, הממוצע העולמי עומד על 229 דקות ■ הריאליטי והבידור השתלטו על טבלאות הרייטינג בעולם ■ שיאני הצפיה בעולם: הסעודים עם 6 שעות ביום

לפני כולם קמפיין סלקום עם שחר פאר עבר התאמה לאחר שכבר צולם

הקמפיין יועד במקור לקדם את שירות "סלקום דיירקט", אך בעקבות הסכסוך המסחרי בין סלקום לזכייניות נדחתה עלייתו לאוויר

98% מהצפייה בטלוויזיה נעשית בזמן אמת

כך עולה מנתונים לרבעון הראשון של 2011 שהגיעו ל"גלובס"■ הצפייה הדחויה מהווה אחוזים בודדים ■ ממוצע הרייטינג בפריים-טיים של קשת: 28.8% ■ התוכנית הכי נצפית: "האח הגדול"

סלקום שבה לפרסם בטלוויזיה: תעלה קמפיין בקשת

חברת הסלולר הסכימה לשלם גם עבור נקודות הרייטינג של הצפייה הנדחית ■ מקיימת מגעים גם עם ערוץ 10 ורשת לסיום הסכסוך המסחרי

סלקום יוצאת למכרז על תקציב רכש המדיה שלה

סמנכ"ל השיווק עדי כהן קבע כי התנאי במכרז הוא שסלקום אינה מוכנה לשלם על נקודות הרייטינג של צפייה נדחית ■ סלקום פנתה גם לחברות מדיה שאינן נמנות עם מערך הפרסום שלה

איגוד חברות הפרסום יקבל חוות-דעת על הצפייה הנדחית

האיגוד יקבל חוות-דעת משפטית מקצועית בשאלה האם נושא הצפייה הנדחית הוא עניין מסחרי או מקצועי ‎‎■ הצפייה הנדחית מעסיקה את ענף הפרסום כיוון שהיא מייקרת את מחיר הקמפיינים‏

סלקום גנזה קמפיין טלוויזיה בשל השינוי במדידת הרייטינג

זאת בשל סירובה לשלם לערוצים 2 ו-10 על נקודות רייטינג שכוללות מדידת צפייה נדחית ■ ערוץ 10: "כנראה רווח של 1.3 מיליארד שקל לא מספיק לסלקום, ושוב היא פועלת בכוחנות"

מדידה ראשונה של צפייה דחויה: 36.1% רייטינג ל"האח הגדול"

נתוני הרייטינג מראים כי החזקים התחזקו והחלשים יותר נותרו כשהיו ■ "אולפן שישי" רשמה רייטינג של 22.2% - שיא מאז החל יאיר לפיד להגיש את התוכנית בשנת 2008

סיכום הרייטינג לשנת 2010: ז'אנר הריאליטי עדיין שולט

"האח הגדול" מובילה את טבלת הרייטינג השנתית, "מאסטר שף" הפתיעה לטובה ורשמה גמר מדהים עם 41.6%, והמונדיאל החזיר את ערוץ 1 לחיים ■ מרבית הלהיטים שייכים לקשת

סטירת לחי לערוץ 10

83% מהציבור חושב ש"הישרדות", תוכנית הדגל של ערוץ 10, משודרת בכלל בערוץ 2