גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קובי ברקי

פרסומאי ומנהל קריאייטיב, שותף במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין

עוד כתבות

פסטיבל קאן/ צילום: אתר הפסטיבל

למה הזכייה בפסטיבל קאן כל-כך חשובה לפרסומאים?

על רקע ביטול תחרות "קקטוס הזהב", מסתערים אנשי ענף הפרסום בישראל על תחרויות בינלאומיות ובראשן פסטיבל קאן ■ אך במציאות הלקוחות לא ממש מתרשמים מהפרסים, ומה שנשאר זה בעיקר טפיחה על השכם וחיזוק לאגו

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?

השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר

קובי ברקי וגלעד כץ ישפטו בפסטיבל הפרסום בקאן

ברקי, מנהל הקריאייטיב בשמעוני-פינקלשטיין, יהיה הישראלי הראשון שישפוט בתחרות בקטגוריית הדיירקט ■ כץ משמש כסמנכ"ל חברת המדיה מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי

פסטיבל קאן הוא איבר חיוני

לא יד המקרה היא שאותו קומץ קטן של משרדי פרסום זוכה בקאן שנה אחרי שנה

10 עבודות לשלמור בשלב הגמר בפסטיבל הפרסום בקאן, בהן עבודות ל"גלובס"

(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"