גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קרן קיי

פרסומאית

שותפה במשרד הפרסום KDA

עוד כתבות

אלון הוכדורף. הביא נדוניה / צילום: תמר מצפי

לפני כולם משרד הפרסום M&C SAATCHI מיזג לתוכו את משרד KDA

הפרסומאית קרן קיי, מבעלי KDA, פורשת לאחר שחממת The Time והמדען הראשי השקיעו בסטארט-אפ שלה ■ תקציבי KDA יתנהלו ב-M&C SAATCHI של אלון הוכדורף וצור גולן, תחת ניהולו של אורן דיבון, מבעלי KDA

קרן קיי / צילום: איל יצהר

"החשיבה הקריאטיבית במשרדי הפרסום הגדולים אבדה"

5 שנים אחרי שפתחה את משרד הפרסום KDA, קרן קיי, מנשות הקריאייטיב הבכירות בענף הפרסום, מסבירה למה ההיררכיות במשרדים הגדולים הורגות את היצירתיות, ולמה חשוב שתקציבאים ילמדו להגיד ללקוח "אתה טועה"

"אנשי הקריאייטיב הטובים ביותר - מחוץ למשרדי הפרסום"

כשקרן קיי נכנסה לעולם הפרסום היא הרגישה כמו תת-אדם, פירור אבק ■ בהמשך הרגישה שגוזרים עליה קופון - ופתחה משרד עצמאי ■ מה היא חושבת על הענף?

הסוד של קריאייטיב מוצלח: אילו קמפיינים בינלאומיים הבריקו השנה?

יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם

מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?

השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר

מסתמן: המותג אריאלי יימחק וימוזג לתוך גלר-נסיס אחרי החגים

רוב לקוחות אריאלי יעברו לטיפול בגלר-נסיס, ולקוחות עם ניגודי אינטרסים יטופלו במחלקה נפרדת בשם "ליאו ברנט" ■ גלר: "עם הקמת פובליסיס ישראל ימשיכו שני המשרדים לפעול תחת המותגים פובליסיס וליאו ברנט"

קרן קיי מונתה למנהלת הקריאייטיב של גלר-נסיס

שימשה קודם לכן כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס-אריאלי ; במקביל, סמנכ"ל הקריאייטיב בגלר-נסיס, רוני שניידר, מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של פובליסיס גרופ ישראל ; המינויים - כחלק מהשינויים בפובליסיס ישראל