אחרי שרותם סלע הרוויחה כ-1.5 מיליון שקל לשנתיים כפרזנטורית של רשת הרהיטים KAZA, הדוגמנית שלומית מלכה, שנכנסת לנעליה, תרוויח כמיליון שקל לשנתיים עם אופציה להארכת החוזה • וגם: רשת מלונות מטיילים יוצאת לראשונה מאזור צפון הארץ • אירועים ומינויים
הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, והפרסומת של דיסקונט היא הזכורה ביותר - כך עולה מהדירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המשרדים הבולטים: מקאן ת"א ואדלר־חומסקי & ורשבסקי
הפרסומת החדשה בכיכובה של אירנה המתייחסת ל"נעילת מחירים" היא האהובה ביותר השבוע עם כ־40% - כמעט כפול מהממוצע החצי שנתי, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין דיסקונט הוא הזכור ביותר, הפועלים הכי פחות אהוד מבין הבנקים
הפרסומת של בנק דיסקונט בכיכובה של רותם סלע רושמת שיעור זכירות גבוה יותר מפי שניים מהממוצע החצי-שנתי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בניגוד לשנים קודמות, רשתות המזון מסתפקות בקמפיינים צנועים יחסית לקראת ראש השנה
אינפלציית הפרזנטורים שוברת שיאים, אבל היא לא מסייעת למותגים להיות אהודים • הגיע הזמן לעשות מהלכים משמעותיים יותר ולהשפיע לטובה • מדד המותגים 2022
הרצון לבלוט ולהתחכם עומד בעוכרי רשת המזון הגדולה בישראל - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין הטלוויזיוני של רותם סלע ודיסקונט נעטף באלמנטים נוספים במדיות אחרות שמסייעים למיקומו הגבוה בתודעת הצופים
בשלושת הקמפיינים שהתברגו החודש במדד הפרסומות המדוברות מככבים פרזנטורים שהתפתח סביבם שיח ציבורי - אך לא תמיד לטובה • השיא נרשם במקרה של רותם סלע ודיסקונט, כאשר כמחצית מהשיח עסק בתביעה בינה לבין טורנדו והסרת תמונותיה בשלטי פרסום בערים חרדיות
שלושה בנקים גדולים נמצאים עם קמפיינים באוויר, מה שמאפשר לבחון אילו קהלים אהבו את השפה הפרסומית שלהם • מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי שיעורי האהדה לדיסקונט עולים עם הירידה בהכנסה, ואילו במזרחי טפחות ולאומי הכיוון הפוך
לפני מספר שבועות הגישה טורנדו תביעה נגד סלע בדרישה לאסור עליה לחתום עם בנק דיסקונט על הסכם "בלעדיות", לפיו היא תהיה הפרזנטורית של הבנק • היום הודיעו הצדדים כי הגיעו להסכמה מחוץ לכותלי ביהמ"ש, לפיה טורנדו תסיר את התביעה שהגישה, וסלע תמשיך לייצג את החברה גם ב-2022
הרעשה חסרת תקדים בכל מדיה אפשרית ושיח תקשורתי ער לא אפשרו להתחמק משיתוף הפעולה של דיסקונט ורותם סלע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בזכות ארבע פרסומות שונות, טבע השתחלה השבוע לדירוג
בבנק דיסקונט ספגו השבוע אש על הבחירה להחליף את הפרזנטורית שלהם בגבר בשלטי חוצות בחברה החרדית • הם לא לבד: הדילמה איך לפרסם בחברה החרדית בלי לפגוע בנשים משותפת למפרסמים רבים, אולם בשוק כבר התפתחו פתרונות יצירתיים יותר למניעת חיכוכים עם כל הצדדים • דיסקונט: "הבנק בחר באשה להובלת הקמפיין, וזו העדות הברורה ביותר לגישתו לנושא"
בדיסקונט החליטו לקפוץ לליגה של הגדולים, והחתימו את סלע כפרזנטורית בבלעדיות • לגלובס נודע כי צילומי הקמפיין מתוכננים בקרוב. בטורנדו לא מבקשים לעצור אותם, אך דורשים ביטול בלעדיות או פיצוי • מה עומד מאחורי התביעה, ואיך זה ישפיע על תוכניות דיסקונט?
החל משנת 2016 משמשת סלע כפרזנטורית של מוצרי טורנדו • כפי שנחשף לראשונה בגלובס, סלע קיבלה הצעה מפתה במיוחד מבנק דיסקונט, לפיה תקבל כ-2.5 מיליון שקל לשנה ותחתום על סעיף בלעדיות • לטענת סלע, ניסיונות טורנדו לסכל את החוזה עשויים לגרום לה לנזקים של עשרות מיליוני שקלים
בנק דיסקונט וסלע נמצאים בשלבי משא ומתן מתקדמים • לפי מקורבים, לסלע הוצע סכום כמעט חסר תקדים בשוק הישראלי להתקשרות של שנה: 2-2.5 מיליון שקל
מדד הפרסומות המדוברות נפרד מטרנד מחזות הזמר, ומביא למרכז הברייק שני פרזנטורים שמככבים על המסך בהרבה גרסאות של עצמם – רותם סלע ועידו רוזנבלום • לצד זה בולט ההישג של אילנית ואלירז - לעורר שיח על מותג בקטגוריית הניקיון, שבדרך-כלל קשה לייצר בה תהודה
שתי פרסומות שעושות שימוש בפרזנטורים מוכרים ובהומור מצליחות לתפוס השבוע את הצופים - כך עולה כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אלא שבין השתיים יש הבדל גדול: בעוד שרהיטי קאזה מציגים הפקה מושקעת - הפרסומת של פריגת היא למעשה גג קטן, בדיחה הנשלפת כמעט כהרף עין
למרות שהפרסומת של טורנדו לא באוויר, העובדה שהיא כה מזוהה עם רותם סלע, שמובילה בימים אלה את קמפיין רהיטי קאזה, עוזרת לה להתברג בתודעה - כך עולה כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לדודו ארז ומשרד הבריאות
הפרסומת לרהיטי קאזה מובילה בפער ניכר על המתחרות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קל לתלות את ההצלחה שלה בקסם האישי ובחוש ההומור של הפרזנטורית ובהשקעה הכספית הגבוהה מאוד בזמן פרסום, אבל זה רק חלק מהסיפור
העקביות והנוכחות הגבוהה של רותם סלע והפסנתר בהפסקות הפרסומות משגרות את טורנדו למקום הראשון הכפול - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • גישה דומה עובדת קצת פחות עבור שני כהן ופנגו
קסטרו הודיעה כי בהחלטה משותפת החליטו הצדדים על הפסקת ההתקשרות • סלע שנשואה לבנם של גבי ואתי רוטר, ספגה בשנים האחרונות לא מעט אש על הקמפיינים של החברה בהם כיכבה