אחרי שכבשו את פארק הירקון בשבוע שעבר, צמד היזמים גיא בסר ושי מור-יוסף כבר מסתכלים קדימה • עכשיו הם מתכננים סיבובי הופעות משותפים עם סעודיה והאמירויות, יצוא של אמנים ישראלים לחו"ל ואפילו הנפקה בתל אביב • עם הגב של ענקית הבידור האמריקאית לייב ניישן, שום דבר לא נראה להם כמו פנטזיה • רק אל תזכירו להם את הפלופ ההוא בהופעה של ריהאנה
קים קרדשיאן ווסט חלמה ליצור קו בגדים מחטבים שיקדם דימוי גוף חיובי ויתאים לכל גווני העור • כשהשיקה את המותג החדש "קימונו", היא בוודאי לא ציפתה שהוא יעורר סערה ציבורית כה חריפה, האשטג שרץ ברשתות ופנייה מראש עיריית טוקיו להחליף את השם • כעת היא מנסה להציל את הנתח שקיוותה לנגוס מתעשיית המיליארדים ועל הדרך להביס גם את ריהאנה
הפיכת ה-AR לנגישה דורשת כיום כוח מחשוב רב שאינו בנמצא כשמדובר במובייל ■ חברת סטארט-אפ ישראלית בשם Octosense מציגה פתרון חדשני לנושא, שיפתח בפנינו דלת חדשה לעולמות תוכן עשירים במיוחד
האמנים שדורשים שכר גבוה יותר בארץ בגלל התחרות המקומית; הסיכונים של חוסר הוודאות הביטחוני; הביקורת על מחירי הכרטיסים; והדרישות המוזרות של הכוכבים ■ מיוחד ל-G
השנה האחרונה הייתה מכוננת ביבוא מופעי המוזיקה מחו"ל, עם מכירות שיא של כרטיסים, הפקות מושקעות ואמנים גדולים ■ אילו אמרגנים יצאו עד כה מורווחים?
התובע: "המפיקה לא סיפקה את התמורה המלאה להופעה" ■ "המופע החל באיחור של שעה ו-10 דקות, והצופים המתינו לזמרת בתסכול, עלבון וכעס"
הפיאסקו שנרשם בהופעתה של ריהאנה ביום שלישי בערב לא מעורר התרגשות רבה, כך נראה, בקרב צמד היזמים גיא בסר ושי מור-יוסף שהביאו אותה לארץ, ושסירבו לבקשת "גלובס" לשוחח עמם על המחדל בפארק הירקון
הקמפיין יכלול גם את אמן הראפ ג'יי זי ויגיע ליותר מ-85 מדינות החל מהשבוע הבא
יורוקום, יבואנית נוקיה, מציעה למוכרים שלה להשתתף בהגרלה של טיסה להופעה של ריהאנה: "מבצעים הם חלק מהאופי של כלכלה חופשית ואמצעי שיווקי לגיטימי"
אתר הבלוגים סלונה, החליט לערוך רשימה של הנשים ה"טובות" שפעלו למען נשים בשנה החולפת וגם רשימה של הנשים "הרעות"
ספירס, שלא שחררה אלבום חדש או יצאה לסיור הופעות ב-2012, גרפה בכל זאת 58 מיליון דולר בשנה היוצאת ■ במקום השני: ריהאנה עם 53 מיליון דולר
האדרת המותג של ריהאנה, גם במוצר בינוני שכזה, בלתי ניתנת לעצירה
כך הכריזה הזמרת במסיבת עיתונאים לקראת המופע שלה שיתקיים הערב ■ ריהאנה, שהתנתה את ההשתתפות במופע בפעילות התנדבותית, הוסיפה ברגע של כנות: "רק אתמול חשבתי לעצמי שאם הייתי עדיין בת 16, והיו מבקשים ממני לעבוד 4 שעות רק כדי לראות הופעה - לא בטוח שהייתי עושה את זה"
ההופעה תהיה פתוחה ל-14 אלף צופים בלבד מקרב לקוחות פרטנר בגילאים 16-26, שייתנדבו לטובת הקהילה למשך 4 שעות בסך-הכל ■ פרטנר תשקיע בפרויקט כ-20 מיליון שקל